Search Button

Ali Ayaz

Yönetim Danışmanı

Konular
VİDEOLAR PLAYLIST
Video Yok
Video Yok
Video Yok

Ali Ayaz

European School of Economics’te MBA eğitimini tamamlayan Ali Ayaz, yurtiçi ve dışında çeşitli kuruluşlarda pazarlama yöneticisi olarak çalışmıştır.

İş yaşamı boyunca seyahat ettiği 43 ülkede farklı pazar ortamları ve tüketiciler için stratejiler kurgulayan ve hayata geçiren Ali Ayaz, 11 yıl yerleşik kaldığı yurtdışından 2007 yılında Türkiye’ye dönmüş ve Realta Danışmanlık (www.realta.com.tr) şirketini kurmuştur.

Yönettiği İşveren Markası projeleri dahilinde:

  • Kurumların mevcut işveren markalarının analizi ve tanımlanması
  • Çalışan değer önerilerinin tanımlanması
  • İşveren marka iletişimi
  • İşveren markası çalışmalarının ölçülmesi ve değerlendirilmesi
  • Kurum kültürü değerlendirmesi geliştirilmesi
  • Kurum kültürü & çalışan uyumu ve entegrasyonu
  • İş süreçleri yeniden yapılandırılması

çalışmalarını yapmıştır.

Bloomberg Businessweek dergisinin her yıl yayınladığı Üniversite Öğrencilerinin En Gözde Şirketleri araştırmasını oluşturmuştur ve her yıl yönetmektedir.

Proje çalışmaları dahilinde şirket içinde ve dışında:

  • Kilit Yetenek araştırması
  • Yeni Başlayanlar araştırması
  • Çalışan bağlılığı araştırması
  • Bağlılık araştırma sonuçlarını güçlendirme çalışması
  • Fokus gruplar
  • Yapılandırılmış ikili görüşmeler
  • Rekabet analizi

araştırma çalışmaları yapmıştır.

Çeşitli sektörlerden yerli ve uluslararası firmalara danışmanlık veren Ali Ayaz, aynı zamanda akademisyenler, üniversite öğrencileri ve sektör liderlerini bir araya getiren Global Management Challenge (www.worldgmc.com) Türkiye şubesinin kurucusu ve yönetim kurulu başkanıdır.