Search Button

İŞLETME DNA’SI MASTER CLASS GELİŞİM PROGRAMI

Kural Yıkıcı; Strateji, Pazarlama ve Değişim Uzmanı olarak tanınan Dr. Hakan Tetik tarafından geliştirilen program bir işletmenin başarılı olması için;

  • Rekabetçi
  • Pazar odaklı
  • Dinamik
  • Yenilikçi
  • Stratejik

olması gerektiğini anlatmaktadır. Dr. Hakan Tetik, işletme DNA’sı programına olan ihtiyacı şu şekilde dile getirmektedir: “25+ yıllık meslek hayatımda farklı konularda, farklı dertleri çözmekle uğraşırken çoğu işletmenin stratejik bakış açısında eksikler olduğunu, çoğunun müşterilerini gerçekten tanımadığını ve bu yüzden pazar odaklı doğru ürünler / servisler geliştirmekte zorlandıklarını – özetle müşterilerinin kalbine giden yolu göremediklerini keşfettim.”

İşletme DNA’sı Master Class Programında Neler Var?

Bireysel Gelişime Yönelik Eğitimler ve Workshop’lar
Kurumsal Gelişime Yönelik Eğitimler ve Danışmanlıklar
İşletme DNA’sı Master Class Programı; bireylerinin yeteneklerini iş sonuçlarına dönüştürmek için sürdürülebilir yapılar kurabilmelerini sağlamaktadır.

Başarılı işletmelerin DNA’sında 4 Kritik Gen Vardır:

 

  • Bir işletmenin inovatif olabilmesi için öncelikle ona inanan ve hayalleri olan yaratıcı insanlara ihtiyacı vardır.
  • Bunlara sahip olan işletmelerin ise bu hayalleri hayata geçirmek için sistemlere ihtiyacı vardır.
  • İkisini yapabilen işletmelerde İnovasyon Geni gelişir ve bu işletmeler fark yaratır!
  • Bir işletmede müşteri denilince aynı müşteriyi algılayabilen, müşterinin ayakkabısını giyebilen ve müşteri odaklı iş yapabilen insanlara ihtiyaç vardır.
  • Bu kültüre sahip olan işletmelerin bunu koruyarak geliştirmeleri ve sürdürülebilir hale getirebilmeleri için Müşteri Deneyimi Yönetimi yapmaları gerekir.
  • İkisini yapabilen işletmelerde Müşteri Geni gelişir ve bu işletmelerin taraftarları artar!
  • Pazara uyum sağlayabilen işletmelerde tüm değişimleri insanlar başlatır, bu değişimlere bazıları liderlik eder ve işletmenin ezberlerini bozarak yeni sınırları zorlamasını sağlayabilir.
  • Değişim yönetimi ile bunları fark edebilen işletmelerde ihtiyaçlara sistematik olarak yanıt bulunur; organizasyonda ve iş yapış modellerinde yapılan değişimler sürdürebilir hale gelir ve herkesin değişen ortama uyumunu kolaylaştırabilir.
  • Her ikisini aynı anda yapabilen işletmelerde Dönüşüm Geni gelişir ve bu işletmeler değişen pazarlara her zaman uyum sağlar!
  • Bir işletmede geleceği dün ve bugün ile birleştirebilen; kendine, işletmeye ve pazara stratejik bakış açısı ile bakabilen insanların olması onların en önemli yatırımlarıdır.
  • Yatırımlarını rekabette avantaja çevirmek ve herkesi stratejik uyum içinde hedeflere taşımak isteyen işletmeler bunu stratejik yönetim ile başta Stratejik Yol Haritası gibi araçlar ile yapabilirler.
  • Stratejiyi günlük hayatlarına entegre edebilen işletmelerin Holistik Genigelişir; hedeflere daha kısa zamanda ve daha az kaynak ile varılabilir!
  • Bireysel Gelişim
    • Yaratıcılık
    • Müşteri Odaklı İş Yapmak
    • Bireysel Dönüşüm
    • Stratejik Bakış Açısı
  • Kurumsal Gelişim
    • İnovasyon Yönetimi
    • Müşteri Deneyimi Yönetimi
    • Değişim Yönetimi
    • Stratejik Yönetim