Search Button

Haftanın İlham Verenleri; İş Hayatı, Global Tüketim Trendleri, Algı ve Gerçek İlişkisi, Başarının Psikolojisi, Markanın İşi İnsanla, Kurumsal Dönüşüm

Bu hafta ilham veren konuşmacılarımız için hazırladığımız ve sosyal medyada öne çıkan  paylaşımlarımızı sizler için bir araya getirdik. “İş Hayatı, Global Tüketim Trendleri, Algı ve Gerçek İlişkisi, Başarının Psikolojisi, Markanın İşi İnsanla, Kurumsal Dönüşüm” başlıklı konuşmalarıyla kurum ve çalışanlarınıza ilham veren konuşmacılarımız hakkında detaylı bilgi alabilirsiniz.

   

SAP Ortadoğu Bölgesi Pazarlama Direktörü ve yazar konuşmacımız Erdem Aksakal, iş hayatı, teknoloji, beyaz yakalı olmak, iş dünyasında başarı, anlam ve mutluluk hakkındaki konuşmalarıyla ilham veriyor. Konuşmacımızla ilgili detaylı bilgi alın.

Trend Öngörü ve Danışmanlık şirketi, Trend Miles’ın kurucusu Zehra Elif Zevulun konuşmalarında; teknolojik ve inovatif gelişmeleri, dijital ve sosyal etkileşimleri ele alarak tüketici davranışlarındaki değişimlere ışık tutuyor. Konuşmacımızla ilgili detaylı bilgi alın.

    

Konuşmacımız Alev Tekinak Özderici, bedensel ve ruhsal anlamda “Bütünsel Sağlıklı Yaşam” yelpazesi altında hem “algıların” hem de “canlı beslenme”nin sağlık ve mutluluk üzerindeki etkilerine odaklanan konuşmalarıyla iyi #hissetme ve iyileşme konusunda ilham veriyor. Konuşmacımızla ilgili detaylı bilgi alın.

Bahçeşehir Kolejiyle beraber kurmuş olduğu Anne Baba Okulu ile ebeveynlere mutlu ve başarılı çocuk yetiştirmenin prensiplerini öğreten Exclusive konuşmacımız eğitim bilimci, yazar Dr. Özgür Bolat, liderlik, ebeveynlik, motivasyon, yetenek ve davranış değişikliği konularında ilham vermeye devam ediyor. Konuşmacımızla ilgili detaylı bilgi alın.

    

Argus Growth Agency Kurucusu konuşmacımız M. Bora Alçı, ”İşinizi Büyütmenin Anahtarı”, “Markanın İşi İnsanla” ve “Marka Sadakati Bir Efsane mi? Markanızı Nasıl Sürdürülebilir Kılarsanız?” başlıklı konuşmalarıyla ilham veriyor. Konuşmacımızla ilgili detaylı bilgi alın.

Yves Morieux kurumsal dönüşüm konusunda 500’den fazla firmaya danışmanlık yapmış ve Financial Times Wall Street Journal, Times gibi medya ve finans kurumlarında fikirlerine başvurulan bir akademisyen ve girişimci. Smart simplicity konseptinin yaratıcısı Morieux Kurumsal dönüşüm, adaptasyon, maksimum verimlilik, departmanlar arası direk iletişim ve #işbirliği gibi kurumunuzun gelecekti başarısını etkileyen faktörleri incelemeye davet ediyor. Konuşmacımızla ilgili detaylı bilgi alın.