Search Button

Gelecek

Gelecek kavramsal olarak hâlâ uzak bir zamanı ifade etse de artık bu uzaklığı ölçemiyoruz. Bilim ve teknoloji alanındaki gelişmeler eskisine göre çok daha hızlı bir şekilde günlük hayatımızın içine giriyor. Şirketler ürün ya da hizmet geliştirirken bugünün değil, geleceğin tüketicilerinin nasıl davranacaklarını öngörmek zorunda.

Finanstan üretime, perakendeden sağlığa kadar iş dünyasını ve insan hayatını ilgilendiren alanların geleceğine dair gerçekçi öngörülerde bulunan şirketler, doğru stratejiler geliştirip kararlılıkla yollarına devam edebiliyorlar.

Teknoloji, inovasyon ve tüketici trendleri konusunda uzman konuşmacılarımız, hazırladıkları Masterclass – Gelecek Workshop programları ile kurum yöneticilerinin doğru bir gelecek perspektifi oluşturulmasına katkıda bulunuyor. Kurumunuzun ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak 4-8 seanstan oluşan özel içerik tasarımı geliştirmek için bizimle iletişime geçmenizi öneririz.

Programların içeriği hakkındaki bilgilere detay sayfalarından ulaşabilirsiniz.

Yeni Dünya, Yeni Tüketici, Yeni Şirket
Yeni Dünya, Yeni Tüketici, Yeni Şirket
Teknolojiyi Anlama, Anlatma ve Uygulama Sanatı
Teknolojiyi Anlama, Anlatma ve Uygulama Sanatı
Design Thinking
Design Thinking