Search Button

Tutum Değiştirmeden Davranış Değiştirmek

Tutum Değiştirmeden Davranış Değiştirmek
Sürdürülebilir bir etki yapamayan markalar, medyaya daha fazla harcayarak boşluğu doldurmaya çalışıyorlar. Bununla birlikte, bu işlem sonucunda bombalanan tüketici, tutumunu değiştirmek yerine tutumuyla ilgili daha güçlü bir iddiada bulunuyor. Bu nedenle tüketicinin tutumunu savunduğu durumlarda davranışlara odaklanmak gerekir.

Davranışsal Ekonomi, tutumu değil davranışı değiştirmeye odaklanan bir seçim mimarisi yaklaşımıdır.

“Marka Seçim Mimarları”, tüketicilerin seçim yaptığı tüm ortamları alır ve bu ortamı marka lehine karar vermeyi kolaylaştıracak şekilde yeniden tasarlar.

  • Davranış Bilimleri Bize Neler Öğretti
  • Beyin Nasıl Karar Verir?
  • Beyin Hataları Nasıl Çalışır?
  • Tüketici İrrasyonalitesini Daha Öngörülebilir Hale Getiririz
  • Vaka Çalışma