INFLUENCER BLOG İLETİŞİM
Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Doğru konuşmacıyı seçerken göz önünde bulundurmanız gereken pek çok nokta bulunur. Konuşmacının izleyiciyi bilgilendirmesi, eğlendirmesi ve onlara ilham vermesi temel amaçlardan bazılarıdır. Bunlara ek olarak etkinlik konuşmacısının katılımcılarla kimyasının uyumlu olması gibi faktörleri de göz önünde bulundurmanız gerekir.

Speaker Agency, etkinlik organizatörleri ile profesyonel konuşmacıları bir araya getiren bir ajansdır. Şirketlerin etkinliklerine özel olarak konuşmacılar sunar ve organizasyon sürecini kolaylaştırır.

Konuşmacı ücretleri ve diğer masraflar konuşmacının popülaritesine, konu uzmanlığına ve etkinlik detaylarına bağlı olarak değişebilir. Ücretlendirme sürecinde bütçeniz göz önünde bulundurulur ve genellikle konuşmacı tarafından talep edilen bir kontrat yapılır.

Konuşmacı rezervasyonu yapmak için bizimle iletişime geçmeniz yeterlidir. Etkinlik tarihi, konu, hedef kitle ve diğer detayları paylaşarak size uygun konuşmacıları öneririz. Seçiminizi yaptığınızda ise tüm organizasyon sürecini biz yönetiriz.

Speaker Agency, organizasyonlara özel etkinlik konuşmacıları sağlayan profesyonel bir ajansdır. Seminerlerden konferanslara, özel organizasyonlardan dijital projelere kadar geniş bir yelpazede hizmet sunar.

Konuşmacı portföyümüzde sektör liderleri, iş dünyası etkileyicileri, akademisyenler, sanatçılar gibi çeşitli uzmanlar bulunur. Konu uzmanlıkları sektörden inovasyona, liderlikten teknolojiye kadar geniş bir yelpazede yer alır.

Konuşmacı ücretleri konuşmacının uzmanlığına, popülaritesine ve etkinlik detaylarına göre değişmektedir. Speaker Agency olarak bütçenize ve etkinliğinize uygun konuşmacılar sunmakta ve ücretlendirme konusunda danışanlarımıza çeşitli seçenekler sunmaktayız.

Genellikle erken rezervasyon önerilir, ancak etkinlik tarihine yakın rezervasyonlar da mümkündür. Speaker Agency olarak konuşmacıların uygunluğunu ve detayları hızlıca düzeyebilmekteyiz. Etkinlikler için bizlerle iletişime geçmekten çekinmeyiniz.

Evet, özel etkinlikler ve şirket içi organizasyonlar için konuşmacılar sunuyoruz. İhtiyaçlarınıza uygun olarak kişiye özel hizmetler sağlayabiliriz. Kapalı veya açık, online veya offline eventlerde, seminerlerde ve webinar’larda etkinliklerinize değer katacak yerli ve yabancı konuşmacılarımız talebiniz doğrultusunda sizlere teklif olarak iletebilmektedir.

Konuşmacılarımız genellikle çok sayıda dilde sunum yapabilir. İhtiyacınıza göre konuşmacının dil tercihini sağlayabiliriz. Türkçe ve İngilizce sunumlara ek olarak İspanyolca gibi dillerde de konuşma yapan konuşmacılarımız bulunmaktadır.

Speaker Agency olarak çeşitli alanlarda uzmanlığını evrensel boyutta kanıtlamış çok sayıda konuşmacı bulunmaktadır. Prof. Dr. Özgür Demirtaş, Prof. Dr. İlber Ortaylı, Bekir Ağırdır, Prof. Dr. Ziya Selçuk, Judith Malika Liberman, Dr. Gülfem Saydan Sanver, Prof. Dr. Deniz Ülke Arıboğan gibi isimlerin çalışmaları tüm dünyada ilgiyle takip edilmektedir.

Ek olarak Konuşmacılarımızın önceki müşteri referansları ve başarı hikayelerini sizinle paylaşabiliriz. İhtiyaç duyduğunuzda referansları sağlamaktan memnuniyet duyarız.

Eğitim ve seminerler için geniş bir konu yelpazesi sunuyoruz. İnovasyondan liderliğe, dijital dönüşümden kişisel gelişime kadar birçok konuyu içeren konuşmacılarımız mevcuttur.

İptal veya değişiklik durumlarında rezervasyon politikalarımız duruma ve belirtilen zamana göre değişiklikler göstermektedir. Speaker Agency olarak yerel ve global organizasyonlarda daima müşterilerimizin yanında olmaktayız.

Konuşmacı, bir etkinlikte konuşma yapan uzman veya motivasyonel kişidir. Etkinliklere özel içerik ve deneyimler sunarak katılımcılara ilham verir. Diksiyon ve hitabet yeteneğiyle dinleyicileri etkilemeyi başaran konuşmacılar, etkinlik katılımcıları üzerinde kalıcı etkiler bırakabilmektedir.

Speaker Agency’nin portfolyosunda yer alan eğitim, dijital dönüşüm, finans ve girişimcilik başta olmak üzere birçok alanda konuşmalar yapan profesyonller sayesinde etkinliğinizin kalitesini artırabilir ve katılımcılar üzerinde kalıcı etkiler bırakabilirsiniz.

Başarılı bir konuşmacı olmak için öncelikle konu uzmanlığına sahip olmalı ve iletişim becerilerinizi geliştirmelisiniz. Katılımcıları etkilemek, ilham vermek ve bilgi aktarmak önemlidir.

İyi bir konuşmacı olmak için öncelikle seçtiğiniz konuda derinlemesine bilgi sahibi olunmalıdır. Konunuzu araştırmalı, güncel kalınmakı ve ilgili alanınızdaki en son gelişmeler takip edilmelidir.

Etkili iletişim kurabilme yeteneği, başarılı bir konuşmacı olmanın temelidir. Net, açık ve anlaşılır bir şekilde düşüncelerinizi ifade edebilmek önemlidir.

Keynote konuşması, bir etkinliğin ana sunumudur. Genellikle etkinliğin odak noktasını temsil eder ve katılımcılara genel bir bakış sunar.

Bir keynote konuşmacısının temel sorumluluğu, etkinlikte başlıca konuşmacı olarak yer alarak katılımcıların dikkatini hemen çekmektir. Görevleri sıradan bir sunum yapmaktan öteye geçer; katılımcıları enerjilendirmek ve büyülemek, kalıcı bir izlenim bırakmak beklenir. Uzmanlık alanlarından yararlanarak, bir keynote konuşmacısı konuşmasını, istemci tarafından belirlenen konu ve hedeflerle uyumlu hale getirir.

Pazarlama iletişiminde hedef kitlenizde etki yaratmanın yolu Business Influencer Konuşmacıların gücünü arkanıza almanızdan geçiyor. Bilgi, deneyim ve uzmanlıklarıyla sosyal medya platformlarında yoğun bir kitle tarafından takip edilen ve sosyal etki yaratan Business Influencer Konuşmacılarımız markanızın hedef kitlesiyle buluşmasının etkisini benzersiz hale getirebilir.