Kuşak Araştırmacısı, Yazar ve Universum Türkiye Lideri
Hacettepe Üniversitesi’nde İngiliz Dili ve Edebiyatı ve Sabancı Üniversitesi’nde Executive MBA bölümlerinde öğrenim görmüştür. Harvard Business School’da Davranış Ekonomisi, İnovasyon, Tasarım Düşüncesi eğitimleri almıştır ve aynı okuldan Yönetimde Mükemmellik Sertifikasına sahiptir. Evrim Kuran 2000 yılından bu yana kuşak araştırmaları, organizasyonel çekicilik çalışmaları yapmakta, tersine mentorluk programları tasarlamaktadır.
Pek çok ulusal ve global markanın işveren markası danışmanlığını yapmakta ve işveren markası alanında dünyanın önde gelen araştırma ve danışmanlık şirketi Universum’un Türkiye Liderliğini de sürdürmektedir. Kuran, 2013 yılından bu yana bölgenin en kapsamlı işveren markası konferanslarından People Make the Brand’in yaratıcısı ve küratörüdür. Bir sosyal girişim olan ve hedefi gençlerde 21. Yüzyıl yetkinliklerini geliştirmek olan YetGen Koop Kurucu Üyesi olan Evrim Kuran, PERYÖN – Türkiye İnsan Yönetimi Derneği Gençlik Kurulları, Sabancı Üniversitesi Yönetim Bilimleri Fakültesi ve Yanındayız Derneği Danışma Kurulu üyesidir. Evrim Kuran, Mef Üniversitesi’nde Çeşitlilik, Hakkaniyet ve Kapsayıcılık dersi vermektedir. Kuran, aynı zamanda Mondelez International Türkiye bağımsız yönetim kurulu üyesidir.
Evrim Kuran’ın Türkiye’nin 5 kuşağını anlatan Telgraftan Tablete, Z kuşağını farklı araştırmalarla mercek altına aldığı Z: Bir Kuşağı Anlamak ve Türkiye’nin yeni göç neslini incelediği Onlar Göçtü Buradan isimli üç kitabı bulunmaktadır. Kuran, çeşitli süreli yayınlarda yazılar yazmakta ve konferanslarda konuşmaktadır.
Sosyal medya platformlarının en güçlüleri arasında yer alan YouTube; dijital dünyada en çok tercih edilen, en ses getiren ve hedef kitle etkileşimini güçlendirmeye yönelik iletişim çalışmalarının en sık yürütüldüğü platformlardan biri olarak varlığını sürdürmektedir.
Hayata geçirilecek YouTube projelerinde dijital mecralardaki etkileşimi güçlü olan konuşmacımız ile uzmanlık ve çalışma alanları çerçevesinde markanıza özel özgün içerikler oluşturabilir, YouTube’a özel içeriğe sahip video serileri kurgulayabilir ve uzman görüşünü hedef kitle ile paylaşmak için ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış ve teması önceden belirlenmiş video serileri yaratabilirsiniz.
Markanızın ve hedef kitlenizin ilgi duyduğu konularda herhangi bir ekrana bağlı kalmadan uzman görüşüne erişmesini, ilham almasını ve keyifli vakit geçirmesini sağlayan podcast serileri ile birbirinden farklı platformlarda sesli yayınlar oluşturabilirsiniz.
Çok sayıdaki dijital kullanıcının ilgisini çeken ve giderek daha da popülerleşen bu mecrada yer alarak, alanında uzman konuşmacımız ile iletişim stratejinizi en iyi şekilde eşleştirerek doğru hedef kitleye ulaşabilirsiniz.
Marka elçileri; marka ile hedef kitle arasındaki iletişimi canlı tutarak markanın referansı olma görevini üstlenir. Üstlenilen bu referansın odağında marka elçiliği; iletişim hedeflerine ulaşmak isteyen markalar için olmazsa olmaz bir pazarlama stratejisidir.
Markanızın imajını ve itibarını güçlendirecek, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtıp tavsiye ederek marka ile hedef kitle arasında uzun süreli anlamlı bağlar yaratacak, bunu sağlarken de hedef kitlenin güvenle markayı tercih etmesini mümkün kılacak konuşmacımız marka elçisi olarak dijital projelerinizde konumlandırabilir ve uzun soluklu iletişim çalışmaları gerçekleştirebilirsiniz.
Evrim Kuran, uzmanlık alanlarından ve profesyonel deneyiminden hareketle online ve fiziksel olarak gerçekleşen tüm programlarda etkin bir moderasyon sağlamakta ve program süresi boyunca dinleyicilerin ilgisini canlı tutarak etkinliğe değer katacak bir akış sunumu gerçekleştirmektedir.
Kuşaklar
Z Kuşağı
Liderlik
Değişim Yönetimi
Yeni Nesil İnsan
Mentorluk
Kuşak Karması
İşveren Markası
Organizasyonel Kültür
Çeşitlilik
Dijital Kuşak
Organizasyonel Çekicilik