Search Button

Pazarlama Konuşmacıları & Yaratıcılık Konuşmacıları

Bir kurumu oluşturan birimlerde yapılan işlerin tamamı -doğrudan ilgili görünmese de- kurumun pazarlama hedeflerine ulaşmak için atılan bir adımdır. Pazarlama hedeflerini ise tüketici eğilimleri belirler. Bu nedenle pazarlama sadece pratik olarak değil teorik olarak da kurumların sürekli gündemindedir. Çünkü globalleşme ve bilişim teknolojileri tüketiciye sonsuz seçenek sunuyor. Günümüzde tüketici altın çağını yaşıyor. Ürün ya da hizmetlerinizi bir markaya dönüştürmek, var olan markanızın bilinirliğini artırmak ya da markaya yönelik müşteri sadakati oluşturmak gibi, pazarlama dosyanızın içindeki konuların her biri önemli. Pazarlama artık sadece bilgi ve deneyim değil, yaratıcılık da gerektiriyor. Speaker Agency Pazarlama ve Yaratıcılık Konuşmaları portföyünü oluştururken bu durumu dikkate aldık ve size pazarlama ile ilgili güncel bilgiler ve yaratıcılıkla ilgili ilham verecek konunun profesyonellerini bir araya getirdik.

Speaker Agency Pazarlama ve Yaratıcılık Konuşmacıları, pazarlama hedeflerinizi belirlemek ve doğru marka stratejisi geliştirmek konusunda ihtiyacınız olan bilgi ve ilhamı sunmaya hazır:

İyi Fikir Taze Yenir | Data Temelli Pazarlama | Influencer Pazarlaması ve Viral Etki Yaratmak | Stratejik Pazarlama Yönetimi | B2B Pazarlarda Başarının Anahtarı | Marka Yönetimine Dair Bildiğimiz Her Şeyi Unutmak: Yeni Pazarlama Kanunları, Başarılı Reklam ve Pazarlamanın 10 Kuralı | İnovasyon ve Yaratıcılık, Dijital Pazarlama | Müşteri Deneyimi, Tasarım Deneyimsel Pazarlama ve Duyusal Markalama | Pazarlama İletişimi | Pazarlama İletişiminde Yeni Trendler | İş’e Yarayan Yaratıcılık | Tüketici Trendleri: Müşteriler Mars’tan Markalar Venüs’ten | Pazarlamanın Yeşili! Green Marketing! | Operasyonel Yaratıcılık | Darwin Pazarlamacılara Neler Öğretebilir? | Post-Truth Çağında Pazarlama, Fikir Nasıl Satılır?