SAP Global Amaç ve Sürdürülebilirlik Pazarlaması Direktörü
1980’de doğdu. İzmir Bornova Anadolu Lisesi’ndeki öğrenciliği sırasında yazma alışkanlığı kazandı. İTÜ Elektronik Haberleşme Mühendisliği ve Boğaziçi MBA’den mezun oldu.
Vestel’de ve Ericsson’da teknik birimlerde çalıştı. Ericsson’da 22 ülkeyi kapsayan Ortadoğu Bölgesi’nde Pazarlama ve Strateji Yöneticiliği yaptı.
Çalışma hayatının ortasında, fırsat bulduğu her konuda yazmaya da devam etti. Birçok kitapta öykü ve denemeleri yayımlandı. Beyaz yakalıların hayatını anlattığı “Mezeleri Güzel” kitabı 2016’da yayımlandı. Kitabı kısa sürede 8. baskısını yaptı.
6 yılı aşkın süre SAP Türkiye’de Pazarlama Direktörü olarak çalıştıktan sonra 2017’de SAP Ortadoğu Bölgesi Pazarlama Direktörü olarak atanmıştır. OT ve Digital Age dergilerinde kent yaşamı, teknoloji, beyaz yakalılar konularında yazmakta; Bilgi Üniversitesi bünyesinde Dijital Pazarlama dersi vermekte; birçok zirve ve seminerlerde konuşmacı olarak yer almaktadır.
Dr. Erdem Aksakal, uzmanlık alanlarından ve profesyonel deneyiminden hareketle online ve fiziksel olarak gerçekleşen tüm programlarda etkin bir moderasyon sağlamakta ve program süresi boyunca dinleyicilerin ilgisini canlı tutarak etkinliğe değer katacak bir akış sunumu gerçekleştirmektedir.
Dijital Çağ
Dijital Dönüşüm
Dijital Pazarlama
Dijital Pazarlama & Sosyal Medya
Dijital Strateji
Dijital Toplum
Dijital İletişim
Yapay Zeka
Değişim ve Dönüşüm
Değişim Yönetimi
Kurumsal Değişim