WILL HIGHAM

WILL HIGHAMDavranış Bilimleri Fütüristi, Yazar, Konuşmacı ve Next Big Thing Danışmanlık Şirketinin Kurucusu

Keynote & Konuşma

  • Yarının Müşterisini Beklenti ve İhtiyaçları Neler?
  • Yarının Müşterilerine Nasıl Hitap Edeceğiz?
  • Müşteri Eğilimleri İşiniz için Neden Önemli?
  • Müşteri Eğilimlerinin Sektörlere Etkisi
  • Müşterileriniz ve Yarının Teknolojileri
  • Yarının Müşterilerinin Sadakatini Kazanmak için Bugün Ne Yapmalı?
  • Müşterinizi Daha İyi Anlamak Demek Rekabette Öne Geçmek Demektir!

Konuşmacı Profili

Will Higham, yeni tüketici ihtiyaçları, tüketicilerin beklenti ve davranışlarının ticari olarak hangi olanaklar sunduğu ve markaların bu durumlara nasıl hazırlanması gerektiği konularında uzmanlaşmış bir profesyoneldir. Konuşma içeriğini ise temel olarak yeni tüketicilerin ihtiyaç, beklenti ve davranışlarının ticari karşılığının nasıl elde edileceğini ve nasıl paraya dönüştürüleceği oluşturmaktadır.

“Next Big Thing” adını verdiği stratejik danışmanlık şirketinin yöneticisi de olan Will, müşterileri arasına perakende sektörünün en önemli isimlerinden (Amazon, Sainsbury’s), finans sektörünün ileri gelen kurumlarına (HSBC, Nationwide), medyadan (Walt Disney, BBC), teknolojiye (Philips, British Telecom) ve içecek sektörüne (Budweiser, Diageo) kadar pek çok dev firmayı katmayı başarmıştır.

Will Higham’ın yazdığı kitap ‘The Next Big Thing: Forecasting Consumer Trends for Profit’ trend stratejileri oluşturanlar için bir ilk olup, stratejistler için uygulanabilir pratik öneriler sunmaktadır. The Next Big Thing kitabı beş ayrı dile çevrilmiştir. 

Will Higham, Barclaycard, Financial Times, ICSC, FHM gibi dev medya, finans ve sanayi kuruluşları için konuşmalar yapmış ve projeler yönetmiştir. Bu çalışmalara ek olarak, insan kaynakları ve iş dünyasının geleceği hakkında CNBC televizyonunda program sunuculuğu yapmış ve BBC’den Bloomberg TV’ye, Cosmopolitan dergisinden The Times gazetesine kadar bir çok medya organında röportajları yayınlanmıştır. Higham, The Economist, Director, Advertising Age ve Huffington Post yayın organlarında makaleleri yayınlanmış bir marka uzmandır.  

Kariyerine müzik ve eğlence sektöründe çalışarak başlayan Will Sony, Virgin Entertainment ve Universal şirketlerinde çalışmıştır. Bu şirketlerin bünyesinde bulunan Rolling Stones, Michael Jackson, The Cure gibi starların iletişim ve pazarlama kampanyalarını yürütmüştür. Daha sonra OnePoll adlı online araştırma şirketini kurmuş ve Kelloggs ve Findus gibi önemli isimlerle çalışmıştır.

Kelime Bulutu

  • Pazarlama

  • Müşteri Trendleri

  • Müşteri Deneyimi

  • Tüketici Eğilimleri

  • Müşteri Sadakati

  • Müşteri Bağlılığı

  • Rekabet

  • Marketing

  • Trendler