M. SERDAR KUZULOĞLU

M. Serdar KuzuloğluTeknoloji Yazarı, Trend Avcısı

Keynote & Konuşma

  • CoronaVirus Sonrası Dünya
  • Yeni Dünya, Yeni Tüketici, Yeni Şirket
  • Endüstri 4.0 ve Otomasyon
  • Yapay Zeka
  • Perakende
  • Otomotiv
  • Siber Güvenlik
  • Dijital Sağlık
  • Finans Teknolojileri
  • Akıllı Ev, Akıllı Şehir, Akıllı Yaşam
  • Akıllı Beslenme; Yeni Nesil Tarım, Hayvancılık ve Gıda
  • Turizm

Konuşmacı Profili

M.Serdar Kuzuloğlu 1995 yılında Posta gazetesinin kurucu ekibinde, yazı işleri servisinde gazeteciliğe başladı, bir yıl boyunca Bilim-Teknik sayfası editörlüğünü yaptı.

1997 yılında Radikal gazetesinin kurucu ekibinde Teknoloji Editörü olarak yer aldı. O dönem Türk gazeteleri arasında sadece internet dünyasını konu alan ilk sayfayı hazırladı. 'Sanal Alem' adlı bu sayfa 1998 yılında gazeteyle birlikte dağıtılan bağımsız bir ek haline geldi.

.net, PC Magazine, PC Life, Computerworld ve PC World dergilerinde köşe yazıları yazdı.

2004 yılında Technology Channel adlı televizyon kanalında Technosohbet adlı programı; 2007 yılında da Business Channel'da Bilişime Yön Verenler adlı programı hazırlayıp sundu.

Serdar Kuzuloğlu 2002 yılında sonradan Radyo Kozmos adını alan Radyo 92.3'te yaptığı haftalık teknoloji programını 2004 yılında NTV Radyo’da sürdürdü. İlk Türkçe podcast olan program 2005 yılında Türkiye Bilişim Derneği tarafından 'En iyi teknoloji konulu radyo programı' ödülünü aldı.

Fanatik, Finansal Forum ve Radikal gazetelerinin web sitelerini kurup yönetti.

Serdar Kuzuloğlu 2007'de Doğan TV Holding'de Yenil Nesil Hizmetler Direktörü olarak Kanal D, Star TV ve D Smart başta olmak üzere kuruma bağlı tüm televizyon kanalları ve Radyo D, Radyo Moda gibi alanında lider radyoları da kapsayacak şekilde, içeriği dijitalleştirme ve interaktif hizmetlerle zenginleştirme görevini üstlendi.

2008'de bünyesinde Yahoyt.com, Televidyon.com, Kaybolduk.biz ve AlkislarlaYasiyorum.com gibi alanındaki en popüler web sitelerini barındıran MYK Medya adlı içerik ajansını kurdu.

İstanbul Bilgi Üniversitesi çatısı altındaki dijital pazarlama yüksek lisans programı Next Academy’nin kurucu ve eğitmenlerinden olan Serdar Kuzuloğlu aynı zamanda bir restoran zinciri ve akıllı perakende satış yönetimi sisteminde yatırımcıdır.

Halen teknoloji ve trendler konusunda içerik üretmeye ve 2012 yılından buyana profesyonel konuşmacı ve business influencer olarak çalışmalarına devam eden M. Serdar Kuzuloğlu, bugüne kadar 1000'in üzerinde profesyonel konuşma davetine katılmış ve pek kurumsal marka ile içerik odaklı işbirliğine imza atmıştır.

Business Influencer

Sosyal Medya Projeleri

Sosyal medya platformlarında; markanızın pazarlama stratejisine, imajına ve iletişim hedeflerine uygun, alanında uzman influencer seçimi yaparak, başarılı sosyal medya projeleri gerçekleştirebilir ve dijital dünyanın kanaat önderlerinin gücünden faydalanarak etkili iletişim çalışmaları yürütebilirsiniz.

Konuşmacımız pazarlama iletişim stratejinize uygun projelerde yer alarak sosyal medya platformları aracılığıyla hedef kitlenize erişebilir, aynı zamanda markanızın geliştirdiği mevcut kampanyanın tanıtımına/duyurusuna destek olabilir. Konuşmacımız ile birlikte gerçekleştireceğiniz sosyal medya projelerinde daha fazla kişiye ulaşarak etkili bir sosyal medya projesi yürütülmesini mümkün kılabilirsiniz.

Stüdyo Projeleri

Alanında uzman ve fikir lideri olarak kabul edilen influencer konuşmacımız ile, profesyonel ekipmanlar aracılığıyla stüdyo ortamında gerçekleştirilen projeler kurgulayarak, hedef kitle nezdinde markanızın bilinirliğinin ve güvenilirliğinin artmasını sağlayabilirsiniz.

Konuşmacımız, benzersiz içerik ve etkileyici konuşmalarıyla markanıza ve ilgili hedef kitlenize video konferans ve/veya canlı yayın teknolojisini kullanarak; bir stüdyo ortamında, tema ve içeriği önceden tasarlanmış projelerde yer alabilir, uzmanlık alanlarıyla ilgili bilgi ve deneyimlerini izleyenleri ve dinleyenleri ile paylaşabilir.

Canlı Moderasyon

Uzman bir moderatör tarafından yönetilen projelerde moderatörün yetkinliği, program ve yayın akışı doğrultusunda mevcut olan içeriklerin belirlenmesi, akışın yönlendirilmesi ve başarılı bir şekilde yönetilmesi performansı olumlu yönde etkilemektedir.

Konuşmacımız, planlanan içerik akışı doğrultusunda ve uzmanlığı çerçevesinde, tartışılması hedeflenen konuların, etkili bir şekilde konuşulmasını sağlayarak, zaman yönetimi ile birlikte içerik akışını organize edebilir. Aynı zamanda sözlü iletişim yeteneği ve hitabet gücü sayesinde konuşmacımızı canlı gerçekleşecek etkinliklerinizde ‘uzman konuşmacı’ olarak konumlandırabilirsiniz.

YouTube Projeleri

Sosyal medya platformlarının en güçlüleri arasında yer alan YouTube; dijital dünyada en çok tercih edilen, en ses getiren ve hedef kitle etkileşimini güçlendirmeye yönelik iletişim çalışmalarının en sık yürütüldüğü platformlardan biri olarak varlığını sürdürmektedir.

Hayata geçirilecek YouTube projelerinde dijital mecralardaki etkileşimi güçlü olan konuşmacımız ile uzmanlık ve çalışma alanları çerçevesinde markanıza özel özgün içerikler oluşturabilir, YouTube’a özel içeriğe sahip video serileri kurgulayabilir ve uzman görüşünü hedef kitle ile paylaşmak için ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış ve teması önceden belirlenmiş video serileri yaratabilirsiniz.

Podcast Projeleri

Markanızın ve hedef kitlenizin ilgi duyduğu konularda herhangi bir ekrana bağlı kalmadan uzman görüşüne erişmesini, ilham almasını ve keyifli vakit geçirmesini sağlayan podcast serileri ile birbirinden farklı platformlarda sesli yayınlar oluşturabilirsiniz.

Çok sayıdaki dijital kullanıcının ilgisini çeken ve giderek daha da popülerleşen bu mecrada yer alarak, alanında uzman konuşmacımız ile iletişim stratejinizi en iyi şekilde eşleştirerek doğru hedef kitleye ulaşabilirsiniz.

Marka Elçiliği Projeleri

Marka elçileri; marka ile hedef kitle arasındaki iletişimi canlı tutarak markanın referansı olma görevini üstlenir. Üstlenilen bu referansın odağında marka elçiliği; iletişim hedeflerine ulaşmak isteyen markalar için olmazsa olmaz bir pazarlama stratejisidir.

Markanızın imajını ve itibarını güçlendirecek, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtıp tavsiye ederek marka ile hedef kitle arasında uzun süreli anlamlı bağlar yaratacak, bunu sağlarken de hedef kitlenin güvenle markayı tercih etmesini mümkün kılacak konuşmacımız marka elçisi olarak dijital projelerinizde konumlandırabilir ve uzun soluklu iletişim çalışmaları gerçekleştirebilirsiniz.

Kitap & Makale Projeleri

Kurum ya da markanızla ilgili konularda, yöneticilere, beyaz yaka çalışanlara ya da tüketici kitlenize (yetişkin/çocuk) yönelik yazılı içerikler (blog yazısı, makale, kitap vb.) oluşturmak için konuşmacımızın araştırmacı kişiliğinden, uzmanlığından, bilgisinden, özgün ve güçlü kaleminden yararlanabilirsiniz.

Konuşmacımız ile çok farklı ve özel içeriğe sahip kitap & makale projeleri oluşturabilir ve ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış, konusu ve teması önceden belirlenmiş özel kitap ve makaleleri hedef kitleniz ile paylaşabilirsiniz.

Masters of Ceremony

M. Serdar Kuzuloğlu, uzmanlık alanlarından ve profesyonel deneyiminden hareketle online ve fiziksel olarak gerçekleşen tüm programlarda etkin bir moderasyon sağlamakta ve program süresi boyunca dinleyicilerin ilgisini canlı tutarak etkinliğe değer katacak bir akış sunumu gerçekleştirmektedir.

Master Class Workshops

Yeni Dünya, Yeni Tüketici, Yeni Şirket

Dijital araç ve hizmetlerle beraber dünya köklü bir değişim yaşıyor. Müşterisinden şirketine iş yapış şekilleri, reklam, pazarlama ve iletişim modelleri değişiyor. Artık çok farklı araçlarla bilgileniyor ve etkileniyoruz. Dijital mecralar iletişim ve pazarlamanın ana ekseni haline geldi. Ancak kurumların önemli bir bölümü kendi süreçlerini bu dönüşüme ve geleceğe entegre edebilmiş değil.

• Yeni tüketicinin kodları: kimdir, ne bekler, ne ister, neyden hoşlanmaz, neye ilgi duyar, hangi mecraları kullanır, nereden ulaşılır?
• Yeni nesil şirket: Dijital çağın 24 saat yaşayan ve hizmet bekleyen dünyasında kurumlar ne yapıyor? Yaptığı ve yapmadıklarının bedelleri.
• Yeni nesil iletişim: Reklam ve pazarlamada geleneksel mecraların azalan etkisi ve yaygınlığına karşın yeni medyada yer almak, aradan sıyrılmak ve fark edilmek her geçen gün zorlaşıyor. Bu konudaki başarı ve başarısızlık örnekleri.
• Yeni nesil çalışan: Kurumlarda beliren ve önemini arttıran dijital destekli yeni yapılanmalar.

Konular:

• Tüketicinin Dönüşümü
• Pazarlamanın Dönüşümü
• Farma, FMCG ve Otomotiv Sektörünün Dönüşümü
• Mega Trendler ve Sektörlerin Dönüşümü

 

Kelime Bulutu

  • Yapay Zeka

  • Perakende

  • Otomotiv

  • Siber Güvenlik

  • Dijital Sağlık

  • Finans Teknolojileri

  • Akıllı Ev, Akıllı Şehir, Akıllı Yaşam

  • Turizm

  • Akıllı Beslenme

  • Teknoloji

  • Metaverse

  • Dijital Çağ

  • Yeni Dünya

  • Yeni Nesil Tarım