Bilgi, deneyim, uzmanlık, sosyal medya kanallarındaki fikir liderlikleriyle etki yaratan ve sadece Speaker Agency tarafından temsil edilen konuşmacı portföyüdür.
Sosyal medyada etki alanı yüksek ve kendi alanında fikir lideri konuşmacılar ile markaları dijital proje iş birlikleri ve marka elçilikleri kapsamında bir araya getirerek markaların iş sonuçlarına katkı sağlayan projeler geliştiriyoruz.
Girişimci, yeni bir iş yaratma süreci boyunca karşılaşabileceği riskleri üstlenen kişidir. İş kurma süreci girişimcilik olarak bilinir, girişimci ise genellikle inovatif fikirlerin, ürün ve hizmetlerin kaynağı olarak görülür.
Girişimci, yeni bir iş yaratma süreci boyunca karşılaşabileceği riskleri üstlenen kişidir. İş kurma süreci girişimcilik olarak bilinir, girişimci ise genellikle inovatif fikirlerin, ürün ve hizmetlerin kaynağı olarak görülür.
Girişimciler ihtiyaçları öngörüp, yeni fikirler üretmek için gerekli olan becerileri kullanarak ilk adımı atar. İnovasyon sürecinde doğacak riskleri üstlenmede başarılı olduğunu kanıtlayan girişimciler; herhangi bir ekonomide kilit rol oynarken, tanınırlık ve sürekli büyüme fırsatları elde eder.
Girişimcilik alanında tek bir konuda uzmanlaşmak ya da üniversite mezunu olmak bir iş kurmak için ön koşul değildir. Kurumlarda girişimcilik ile değer yaratmak ve başarılı işlere imza atmak önemlidir. Bu nedenle, yeni fikirler ve kurum içi girişimcilik önceliklidir.
Başarı örneklerinin varlığı girişimcilik dünyasına farklı bir pencereden bakmanıza ve işinizi kurmanıza yardımcı olabilir. Girişimcilik kültürü ve daha fazlasını keşfetmeye hazırsanız, yazımızın detaylarına göz atabilirsiniz.
Geleceğin Girişimcilik Alanları Nelerdir?
Artık günümüz dünyasında girişimcilik anlayışı ve uygulamaları en temelde inovatif ve yaratıcı bir fikir geliştirmek üzerine kurulu. Bu nedenle hayallerine ulaşmak isteyen bir girişimci, parlak bir fikir ve yenilikçi çözümler ile harekete geçebilir. Bunun yanı sıra startup projelerin benimsediği anlayış da aynı sonuca varır. Aynı zamanda büyük şirketler için çalışanlar kurum içi girişimcilik adı altında aynı anlayış ile süreçte aktif rol alabilir. Girişimlerin sahip olduğu inovasyon kültürü adeta kök salan koca bir ağacı andırır ve her dalı ayrı bir girişim alanı olsa da aynı gövdeye bağlıdır. Peki geleceğin alanları nelerdir?
Bilişim Sektörü: E-ticaret süreçlerinin ve bilişim sektörünün kalbi olan yazılım geliştirme, rekabetin tüm dünyada hızla arttığı bir ortamda şirketler için önem taşıyor. Rekabet ortamı var olduğu sürece geleceği en parlak olan sektörler arasında baş rolde olabilir.
E-Ticaret Sektörü: Teknolojinin hızla gelişmesi ile birlikte ticari faaliyetler büyük oranda dijital dönüşüme entegre olmaya başladı. Ürün ve hizmetlerin elektronik yollar ile hedef kitlelere ulaştırılması yaygınlaşarak günümüzün ve geleceğin trendleri arasında çoktan yerini aldı.
Sosyal Girişimcilik: Toplumun ihtiyaçları ve beklentilerine hem yaratıcı hem de pratik çözümler üretmenin yanı sıra toplumun dönüşmesini de amaçlayan sosyal girişimcilik, sosyal fayda sağlaması ile son yıllarda tüm dünyada öne çıkıyor.
Lojistik Sektörü: Küreselleşen ticaret, rekabet ortamı ve kullanıcı beklentileri gibi etkenler ile ülkeler arası alışveriş imkanı sayesinde sınırlar ortadan kalkıyor. Sınır ötesi ticareti mümkün kılan bu sektör geleceğin en önemli yatırımları arasında olabilir.
Reklam ve Pazarlama: Sosyal medya ile birlikte dijital pazarlamanın önemi bir kez daha öne çıktı. Her geçen gün değeri artan bu sektör ciddi gelirler elde etmeniz için pek çok fırsat sunuyor.
Geleceğin Girişimcilik Alanlarına Uzman Bakışı
Dünya çapında etkisi ve değeri giderek artan girişimcilik hem farklı alanların ortaya çıkmasını hem de var olanların yeniden şekillenmesini sağlar. Bu girişimcilik alanlarına uyum sağlamak ve rekabette yerinizi almak için konunun uzmanlarından detaylı bilgiler almanız yararlı olabilir. Siz de aklınızdaki sorulara yanıt bulmak için Speaker Agency Girişimcilik Konuşmacıları’nın konuşmalarından ve videolarından faydalanabilirsiniz.
Yalın iş modelleri oluşturma, ürün-pazar uyumu analizleri, iş geliştirme, startup kültürünün oluşturulması, e-ticaret ve mobil uygulama geliştirme gibi konularda şirketlere ve girişimcilere yol gösteren Yakup Bayrak’ın sayfasına göz atabilirsiniz.
Yönetim, Strateji, Örgüt Kuramı, Mühendislik Tasarımı ve Girişimcilik üzerine dersler veren akademisyen Doç. Dr. Deniz Tunçalp’in yatırım yapılacak girişimler ve şirketlerde kurum içi girişimcilik hakkındaki bilgileri ile merak ettiğiniz soruların cevaplarını bulabilirsiniz.
İşletme Fakültesi mezunu olan Sertaç Taşdelen, geliştirdiği “Binnaz” ve “Faladdin” uygulamaları ile geniş kitlelere ulaşıp girişim sektöründe önemli başarılara imza atmıştır. Kurum içi girişimcilik örnekleri ve inovasyon hakkında kendisinden ilham alabilirsiniz.
Mezun olduğu sene ilk şirketini kuran Ahmet Onurarkadaşları olan ortakları ile birlikte kurum içi girişimcilik uygulamalarını Kolektif House projesinde gerçekleştirmiştir. Girişimcilik, İnovasyon ve Çalışmanın Geleceği başlıklı konuşmalarını kaynak olarak kullanabilirsiniz.
Core Strateji şirketinin kurucusu olanİhsan Elgin ise, “Girişimlerde Performans Yönetimi’’ ve “Kurumsal İnovasyon” gibi konularda seminerler ve dersler veriyor. Yatırım, girişimcilik ve yeni iş geliştirme alanlarındaki çalışmalarından yola çıkarak girişimcilik hikayenizi besleyebilirsiniz.
Siz de uzmanların konuşmaları ışığında geleceğinize yön vermek için harekete geçebilirsiniz.
iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.
Gizlilik
İçeriği kişiselleştirme, reklamları özelleştirme ve ölçme, daha güvenli bir deneyim sunma amacıyla çerez ve benzeri teknolojiler kullanıyoruz. Tüm çerezleri kabul ediyorum üzerine tıklayarak veya Çerez Tercihleri seçeneğini etkinleştirerek Çerez Politikamızda özetlenen uygulamaları kabul etmiş olursunuz. Tercihlerinizi değiştirmek için lütfen Çerez Tercihleri seçimlerinizi güncelleyin.