Davranış Bilimleri Araştırmacısı, Senarist, Oyuncu, Yazar ve Fenomen Prodüksiyon Kurucu Ortağı
‘İknanın özü; duyguları harekete geçirmektir.’
Mehmet Auf, O.D.T.Ü Mühendislik Fakültesi, Makine Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra, akademik çalışmalarına devam etmiş California Polytechnic State University, Faculty Of Environmental Sciences bölümünde Yapay Zeka konusunda yüksek lisans yapmıştır.
Türkiye’ye dönüşünde de akademik çalışmalarına devam eden Mehmet Auf O.D.T.Ü İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi, İşletme Bölümünde MBA yapmıştır.
Kariyerine O.D.T.Ü İşletme Bölümünde öğretim görevlisi olarak başlayan Mehmet Auf daha sonra Bilkent Üniversitesinde de benzer görevde bulunmuştur. ODTÜ ve Bilkent Üniversitelerinde ders vermeye devam ederken bir süre Toplu Konut İdaresinde Başkan Danışmanı olarak görev almıştır.
Çok yönlü kişiliğini iş yaşamına da yansıtan Mehmet Auf çeşitli özel sektör kuruluşlarında üst düzey yöneticilik ve yönetici ortaklıklarda bulunmuş ve 1994 yılından itibaren kariyerini eğitim ve danışmanlık alanında geliştirmeye karar vermiştir. Kariyeri boyunca 200,000’den fazla katılımcıya davranış bilimleri konusunda eğitim veren halen konuşmacı ve danışman olarak faaliyetlerine devam etmekte olan Mehmet Auf aynı zamanda;
“Çocuklar Duymasın”, “En Son Babalar Duyar” dizilerinde senaryo danışmanı, senarist ve oyuncu olarak görev almıştır.
NTV Radyo’da ”İnsana Dair” adlı konusunda uzman kişilerin katıldığı sohbet programını da hazırlayıp sunmuştur.
TV8’de yayınlanan ”Kadın Her Zaman Haklıdır’‘ projesinde senarist ve yapımcı olarak görev alımıştır.
2008 yılında TRT Radyo 1’de ”Başarı Yolu” adlı programı hazırlayıp sunmuştur.
2009 yılında TRT Radyo 1’de ”Gençlere Özel” isimli kişisel gelişim ve müzik programını hazırlayıp sunmuştur.
TRT 2 de yayınlanan ”Şeytanın Avukatları” adlı eğitim ve kültür programını Murat Toktamışoğlu ile birlikte hazırlamış ve sunmuştur.
Radyo ODTÜ’de yayınlanan ”Şeytanın Avukatları” adlı eğitim ve kültür programını yine Murat Toktamışoğlu ile birlikte hazırlamış ve sunmuştur.
2011 yılında Fenomen Prodüksiyon ve Organizasyon’un kurucu ortağı olmuştur. Fenomen Stüdyo’larında digital medya için içerik üretimine o günden beri devam etmektedir.
Edindiği bu deneyimi eğitim sektörüne taşıyan Mehmet Auf, Türkiye’de kurumların ihtiyaçlarına özel eğitim filmleri yapımında öncü olmuş, bugüne kadar 200’ün üzerinde kurum için eğitim, gelişim ve kurumsal değerler filmleri hazırlamıştır.
Gelişimin son olmadığına samimiyetle inanan Auf, halen Hacettepe Üniversitesi İşletme Bölümü’nde Doktora öğrencisidir.
Mehmet Auf’un, 2018 yılında yayınlanan ‘Aç Kapa Düzelir’, 2016’da yayınlanan ‘Kişisel Bağımsızlık Bildirgesi’ , 2015’de ‘İknanın İncelikleri’, 2014’te ‘Hayatımız Senaryo’ ve 2002’de Murat Toktamışoğlu ile yazdığı ‘Kötü Yöneticinin El Kitabı’ adlı kitapları bulunmaktadır.
Sosyal medya platformlarının en güçlüleri arasında yer alan YouTube; dijital dünyada en çok tercih edilen, en ses getiren ve hedef kitle etkileşimini güçlendirmeye yönelik iletişim çalışmalarının en sık yürütüldüğü platformlardan biri olarak varlığını sürdürmektedir.
Hayata geçirilecek YouTube projelerinde dijital mecralardaki etkileşimi güçlü olan konuşmacımız ile uzmanlık ve çalışma alanları çerçevesinde markanıza özel özgün içerikler oluşturabilir, YouTube’a özel içeriğe sahip video serileri kurgulayabilir ve uzman görüşünü hedef kitle ile paylaşmak için ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış ve teması önceden belirlenmiş video serileri yaratabilirsiniz.
Markanızın ve hedef kitlenizin ilgi duyduğu konularda herhangi bir ekrana bağlı kalmadan uzman görüşüne erişmesini, ilham almasını ve keyifli vakit geçirmesini sağlayan podcast serileri ile birbirinden farklı platformlarda sesli yayınlar oluşturabilirsiniz.
Çok sayıdaki dijital kullanıcının ilgisini çeken ve giderek daha da popülerleşen bu mecrada yer alarak, alanında uzman konuşmacımız ile iletişim stratejinizi en iyi şekilde eşleştirerek doğru hedef kitleye ulaşabilirsiniz.
Marka elçileri; marka ile hedef kitle arasındaki iletişimi canlı tutarak markanın referansı olma görevini üstlenir. Üstlenilen bu referansın odağında marka elçiliği; iletişim hedeflerine ulaşmak isteyen markalar için olmazsa olmaz bir pazarlama stratejisidir.
Markanızın imajını ve itibarını güçlendirecek, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtıp tavsiye ederek marka ile hedef kitle arasında uzun süreli anlamlı bağlar yaratacak, bunu sağlarken de hedef kitlenin güvenle markayı tercih etmesini mümkün kılacak konuşmacımız marka elçisi olarak dijital projelerinizde konumlandırabilir ve uzun soluklu iletişim çalışmaları gerçekleştirebilirsiniz.
Kurum ya da markanızla ilgili konularda, yöneticilere, beyaz yaka çalışanlara ya da tüketici kitlenize (yetişkin/çocuk) yönelik yazılı içerikler (blog yazısı, makale, kitap vb.) oluşturmak için konuşmacımızın araştırmacı kişiliğinden, uzmanlığından, bilgisinden, özgün ve güçlü kaleminden yararlanabilirsiniz.
Konuşmacımız ile çok farklı ve özel içeriğe sahip kitap & makale projeleri oluşturabilir ve ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış, konusu ve teması önceden belirlenmiş özel kitap ve makaleleri hedef kitleniz ile paylaşabilirsiniz.
Mehmet Auf, uzmanlık alanlarından ve profesyonel deneyiminden hareketle online ve fiziksel olarak gerçekleşen tüm programlarda etkin bir moderasyon sağlamakta ve program süresi boyunca dinleyicilerin ilgisini canlı tutarak etkinliğe değer katacak bir akış sunumu gerçekleştirmektedir.
Takım çalışması ve biz bilinci, iletişim, başarı ve müşteri odaklılık, değerler, kişisel motivasyon, değişim ve yenilikçilik gibi çok geniş yelpazedeki konular; tanınmış bir konuşmacı ve orkestra üyelerinin mizansenleri ile sunulabilir mi? Neden olmasın? İşte çalışanların hem eğlenip hem de farkındalık sağlayacağı, şimdiye kadar hiç izlenmemiş bir formatta bilgi edinip yüksek motivasyon kazanacakları dünyada benzeri olmayan müzikli business show: Hayatın Ritmi!
En büyük hedefimiz farklı pencerelerden bakarak sizleri şaşırtmak, şaşırtırken eğlendirmek, eğlendirerek motive etmek ve geliştirmek. Bunu nasıl mı yapacağız? Müzik ve mesajları birleştirirken unutulmaz anlar yaşatarak. Dilerseniz ürün veya hizmet lansmanlarında, bayi veya dönem toplantılarında, yöneticilerinizi bir araya getirdiğinizde veya çalışanları bir araya getirerek takım ruhunu arttırmak istediğinizde canlı performanslar, konseptler ve sizin için tasarlanmış yöntemler ile değil, çalışanlarınızın hayatına etkileyici şekilde dokunarak; kısacası kritik anlarda güveneceğiniz bir partner olarak.
Davranış Bilimleri Uzmanı, Senarist, Aktör ve aynı zamanda Motivasyon Konuşmacısı olan Mehmet Auf’un geliştirmiş olduğu Hayatın Ritmi – Müzikli Business Show; iş dünyasının yoğun, stresli ve rekabetçi ortamında kurumlar ve çalışanları için eğlenceli, dinamik ve yenilikçi bir bakış açısı sunarak, en değerli sermaye olan “insan” için hayatı kolaylaştırıyor, renklendiriyor ve motivasyonu artırıyor. Böylece mutlu çalışanların hizmet verdiği mutlu müşteriler ile kurumunuzun başarısı artıyor.
Mehmet Auf’un oldukça yeni nesil ve her gruptan katılımcının ilgisini çekebilecek bir sunum tarzı bulunmaktadır. Kendisi tam bir “storyteller”dır ve en önemli farkı konuşmalarında etkileşim olması, anlattığı hikâyelere katılımcıları da mutlaka katıyor olmasıdır. Anlatmış olduğu hikâyeler basit ama etkili mesajlara sahip ve yetişkin öğrenmesindeki özdeşleşebilmek kavramının en kapsamlı bir sunumudur.
Hayatımız Senaryo, Mehmet Auf’un; bireylerin hayatını kolaylaştırmak, kendi hayatlarının senaryosunu yazabilmek ve istedikleri gibi yönlendirebilmek için kolay uygulanabilir ipuçlarını paylaştığı yeni kitabının iş dünyasına uyarlanmış, şaşırtıcı anlatımı ile ezber bozan bir Business Show kurgusudur.
Mehmet Auf ile tiyatro oyuncusu Melih Yetkin birlikte sahnede yer alırlar. Mehmet Auf; eğitimin, aklın, bilimin, araştırmanın sesini temsil eder. Melih Yetkin ise katılımcının aklındaki aykırı soruları soran, şeytanın avukatlığını yapan ama sonunda ikna olup destekleyen, özünde sorgulayan katılımcıyı temsil eder. 10 ana konudan oluşan Business Show 4 (60 -75 dk. ara vermeden) ya da 6 (100 - 120 dk. ara vererek) modül seçilerek uygulanabilmektedir.
Müşterilerimizi çok seviyoruz, onlar olmadan bizim de olamayacağımızı tartışmasız kabul etmiş durumdayız. Bu durumda, müşterilerimizin tam olarak ne istediklerini bilmek işimizi kolaylaştırırdı, öyle değil mi?
Biz de bu yaklaşımdan yola çıkarak, işimizi önce ‘insan’ olarak tanımlayıp, müşterilerimizin bizlerden neler bekleyebileceklerini anlatmaya başladık.
Hikayemizi müşterilerini memnun etmek için doğru müziği, doğru zamanda, doğru müşteriye, doğru tempoyla çalmaya çalışan orkestramız üyelerinin yaşadıklarıyla anlattık.
Hikayemiz işini sahiplenen, ürün ve hizmetini çok iyi bilen, dürüst, güvenilir, yenilikçi, müşteriyle kurduğu iletişimde özenli çalışanların varlığının nasıl fark yaratabileceğini örneklerle anlatıyor.
Müşteri ihtiyaçlarını en doğru şekilde anlayıp, onlara danışmanlık yaparak en uygun ürün ve hizmeti sunmanın öneminden, müşteri şikayet ve önerilerini nasıl yönetebileceğimize kadar örnekleri sizlerle paylaştık.
Bütün duyulara dokunmaya çalışan orkestralı business show’umuz ‘Müşteri ne ister?’ huzurlarınızda…
En büyük hedefimiz farklı pencerelerden bakarak sizleri şaşırtmak, şaşırtırken eğlendirmek, eğlendirerek motive etmek ve geliştirmek. Bunu nasıl mı yapacağız? Müzik ve mesajları birleştirirken unutulmaz anlar yaşatarak. Dilerseniz ürün veya hizmet lansmanlarında, bayi veya dönem toplantılarında, yöneticilerinizi biraraya getirdiğinizde veya çalışanları biraraya getirerek takım ruhunu arttırmak istediğinizde canlı performanslar, konseptler ve sizin için tasarlanmış yöntemler ile değil, çalışanlarınızın hayatına etkileyici şekilde dokunarak; kısacası kritik anlarda güveneceğiniz bir partner olarak.
Davranış Bilimleri Uzmanı, Senarist, Aktör ve aynı zamanda Motivasyon Konuşmacısı olan Mehmet Auf’un geliştirmiş olduğu Müşteri Ne İster – Orkestralı Business Show; iş dünyasının yoğun, stresli ve rekabetçi ortamında kurumlar ve çalışanları için eğlenceli, dinamik ve yenilikçi bir bakış açısı sunarak, en değerli sermaye olan “insan” için hayatı kolaylaştırıyor, renklendiriyor ve motivasyonu arttırıyor.
Motivasyon
Kişisel Dönüşüm
Değişim Yönetimi
Storytelling
İkna
Takım Oyunu
Takım Olmak
Hikaye Anlatıcılığı