HAKKIMIZDA REFERANSLAR BLOG İLETİŞİM

DR. HAKAN TETİK

DR. HAKAN TETİK Kolektivist; Müşteri, Strateji ve Dönüşüm Uzmanı

önceki
sonraki

Keynote & Konuşma

DR. HAKAN TETİK 2023 Konuşma Başlıkları DR. HAKAN TETİK 2023 Konuşma Başlıkları

  • Paranın İzi (Monetization)
  • Bir İşletme Nasıl “Fit For The Future” Hale Gelir?
  • Hızlı Normalleşme Stratejisi
  • Yeni Normalde Müşteri Deneyimi ve Ötesi
  • Kolektif Bilinç İle Hareket Etmek
  • Takımların Kolektif Zekası
  • Ürün Yönetiminde MVP’nin Önemi
  • Kriz Ortamında Stratejik Pazarlama
  • Unlearning (Yeni Şeyler Öğrenmek İçin Önce Bildiklerinizi Unutun!)
  • Dönüşümü Yönetmek

Dr. Hakan Tetik Kimdir? 

4x4 Hakan Tetik:

İlgi Alanlarım 4 Ana Fonksiyonda Yoğunlaşıyor: Strateji, Kolektivite, Unlearn, Pazarlama ve Ürün Yönetimi
Bence İşletme DNA’sında Olması Gereken 4 Kritik Yetenek Var: Strateji, Dönüşüm yeteneği, Müşteri Deneyimi ve İnovasyon
4 Dilde Destek Verebiliyorum: İngilizce, Almanca, Türkçe ve Patron Dili
4 Konuda Farklıyım: Çıktı Üretirim, Gaza Getiririm, Yaşadıklarımı Anlatırım ve “Olmaz!” Demeyi Sevmem!

30+ yıllık meslek hayatımda farklı konularda, farklı dertleri çözmekle uğraşırken çoğu işletmenin stratejik bakış açısında eksikler olduğunu,çoğunun müşterilerini gerçekten tanımadığını ve bu yüzden pazar odaklı doğru ürünler / servisler geliştirmekte zorlandıklarını – özetle müşterilerinin kalbine giden yolu göremediklerini keşfettim.

Hakan Tetik Hayatı 

1968 yılında Bursa’da doğdum, ilk ve orta eğitimini Almanya’da tamamladıktan sonra İstanbul Teknik Üniversitesi Bilgisayar Mühendisliği bölümünden mezun oldum. Daha sonra Marmara Üniversitesi Almanca İşletme bölümünden Yüksek Lisans derecesi (MBA) ve 2008 yılında İşletme/pazarlama alanında Işık Üniversitesinde Doktora derecemi (PhD) aldım.

Erken yaşlarda meslek hayatına plasiyer olarak sıcak satış ile başladım, İTÜ’de son sınıfta okurken profesyonel çalışma hayatına Penta Bilgisayar A.Ş. Kurucu ve Genel Müdür olarak başladım. Daha sonra çeşitli firmalarda Satış ve Pazarlama Müdürlüğü, İş Geliştirme Direktörlüğü, İş Çözümleri Direktörlüğü ve Genel Müdürlük gibi farklı görevlerde bulundum.

2004 yılında profesyonel iş hayatımı sonlandırdım. O zamandan beri çeşitli şirketlerde kurucu ortak, yatırımcı veya yönetim kurulu üyesi olarak meslek hayatıma devam ediyorum – kendime sürekli yeni yatırımlar yapıyorum. Aynı zamanda dünyanın önde gelen şirketlerine strateji, pazarlama ve ürün yönetimi fonksiyonlarında yardımcı oluyorum. Her işletmenin Strateji, Dönüşüm, Müşteri Deneyimi ve İnovasyon kültürlerine sahip olmasını gerektiğini düşünüyorum. Bu yüzden ağırlıklı olarak bu alanlarda eğitim, konuşma ve danışmanlık hizmetleri veriyorum. Zamanım oldukça işletmelerin yönetim/icra kurullarında görev alarak farklılaşmalarına yardımcı oluyorum.

Bugüne kadar 150.000’den fazla kişiyle hem eğitimlerimde hem de ulusal ve uluslararası konferanslarda fikirlerimi paylaştım – çeşitli platformlarda konuşmacı olarak bulundum; çeşitli ödüller kazandım, makalelerim ve araştırmalarım uluslararası düzeyde kabul gördü.

Strateji Geliştirme, Müşteri Deneyimi Yönetimi, İnovasyon Süreci, Ürün Geliştirme ve Stratejik Pazarlama konularında yaptığım çok sayıda proje var. İşletmelere her zaman “stratejik konumlanma”, “yenilik” ve ”farklılaştırma” öneririm. Konumlanma, Müşteri odaklı yapılar, Müşteri deneyimi ve Teknoloji; Pazarlama, B2B, B2E ve B2C’de farklılaşan projelerim ile de tanınırım.

Master Class Workshops

Stratejik Farkındalık & Müşteri Odaklı Dönüşüm

İlgi Alanlarım 4 Ana Fonksiyonda Yoğunlaşıyor: Strateji, Unlearn, Pazarlama ve Ürün Yönetimi
Bence İşletme DNA’sında Olması Gereken 4 Kritik Yetenek Var: Strateji, Dönüşüm yeteneği, Müşteri Deneyimi ve İnovasyon

4 Dilde Destek Verebiliyorum: İngilizce, Almanca, Türkçe ve Patron Dili
4 Konuda Farklıyım: Çıktı Üretirim, Gaza Getiririm, Yaşadıklarımı Anlatırım ve “Olmaz!” Demeyi Sevmem!

30+ yıllık meslek hayatımda farklı konularda, farklı dertleri çözmekle uğraşırken çoğu işletmenin stratejik bakış açısında eksikler olduğunu, çoğunun müşterilerini gerçekten tanımadığını ve bu yüzden pazar odaklı doğru ürünler / servisler geliştirmekte zorlandıklarını – özetle müşterilerinin kalbine giden yolu göremediklerini keşfettim. Hayatın içinden yaşadıklarımdan yola çıkarak konuşmayı ve insanların kalbine seslenmeyi severim. Samimi olmaya, dinleyicilerimle konuşmaya önem veririm; kuralları zorlayan ezberleri bozan birisiyim.

Strateji benim kişisel hobim, müşteriler bence iş yaptığımız insanlar bitmeyen merak alanım ve benim için bildiklerimizi bırakmak memleket meselesi 😀

Konular

  • Strateji & Kültür
  • Stratejik Pazarlama & Ürün Yönetimi
  • Müşteri Merkezlilik
  • Dönüşüm & Liderlik

DR. HAKAN TETİK kurumunuza ilham vermek için hazır!
Farklı çözümleri ile davet etmek için:

Formu Doldurun

Bize +90 212 401 35 45 numaralı telefondan ulaşabilir veya info@speakeragency.com.tr mail adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

mikrofon arkaplan
Send Plane iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.