INFLUENCER BLOG İLETİŞİM

AKAN ABDULA

Akan Abdula FutureBright Group, Kurucu

Keynote & Konuşma

AKAN ABDULA 2024 Konuşma Başlıkları AKAN ABDULA 2024 Konuşma Başlıkları

  • Gelecek 5 Yılın Tüketici Dip Dalgaları
  • Pandemi Sonrası…
  • Sürdürülebilirlik 2030
  • Yeni Kuşak Şirketlerde Harika İnsanlar Harika İnsanları Çeker
  • Öngörülemeyenler
  • Covid Sonrası Deneyimi Kurgulamak
  • Sonuçlar Çağı
  • Algoritma Çağında İş Kültürü
  • Türkiye’nin Bilinçaltında 20 Bin Fersah
  • Asıl Bildiklerimiz Bizi Öldürüyor
  • Davranışsal Ekonomi
  • Davranış Değiştirmeden Tutum Değiştirmek
  • İçgörü
  • Türkiye’de Kadınlar
  • Verin Kadar Konuş(ma)
  • Gelecekte Var Olmanın Sırrı

Akan Abdula Kimdir?

17 yıl reklam, pazarlama stratejileri, marka yönetimi ve pazar araştırma iş deneyimi vardır. Grey İstanbul reklam ajansında Strateji ve Planlama bölüm başkanlığı ve Grey Group Worldwide global strateji konseyi üyeliği yaptı. Global konseyi yöneten 12 stratejist arasındaydı. Reklam Özdenetim Kurulu üyeliği yaptı. Kırmızı, Felis ve Effie jüriliği yaptı. Türkiye’nin en iyi ürün lansmanı ve en etkili sosyal sorumluluk kampanyaları olmak üzere, çok sayıda altın Effie ödülüne layık görüldü.

2012’de FutureBright ve Davranış Enstitüsü’nü kurdu. Bugün her iki şirket Türkiye’nin en hızlı büyüyen şirketleri arasındadır. Şirketleri 400’ün üzerinde markayı portföyünde bulundurmaktadır. Ayrıca Türkiye’nin en büyük markalarına şahsen danışmanlık vermektedir. Bilgi Üniversitesi, Marka Okulu’nda Tüketici Davranışları dersini vermektedir. 2016 yılında ZMET Institute’u kurdu ve zihin bilimi öncü şirketlerinden Olson Zaltman & Associates’in dokuzuncu küresel ortağı oldu. Daily Telegraph stratejik yaklaşımlarını haberleştirmiştir.

Business Influencer

Sosyal Medya Projeleri

Sosyal medya platformlarında; markanızın pazarlama stratejisine, imajına ve iletişim hedeflerine uygun, alanında uzman influencer seçimi yaparak, başarılı sosyal medya projeleri gerçekleştirebilir ve dijital dünyanın kanaat önderlerinin gücünden faydalanarak etkili iletişim çalışmaları yürütebilirsiniz.

Konuşmacımız pazarlama iletişim stratejinize uygun projelerde yer alarak sosyal medya platformları aracılığıyla hedef kitlenize erişebilir, aynı zamanda markanızın geliştirdiği mevcut kampanyanın tanıtımına/duyurusuna destek olabilir. Konuşmacımız ile birlikte gerçekleştireceğiniz sosyal medya projelerinde daha fazla kişiye ulaşarak etkili bir sosyal medya projesi yürütülmesini mümkün kılabilirsiniz.

Stüdyo Projeleri

Alanında uzman ve fikir lideri olarak kabul edilen influencer konuşmacımız ile, profesyonel ekipmanlar aracılığıyla stüdyo ortamında gerçekleştirilen projeler kurgulayarak, hedef kitle nezdinde markanızın bilinirliğinin ve güvenilirliğinin artmasını sağlayabilirsiniz.

Konuşmacımız, benzersiz içerik ve etkileyici konuşmalarıyla markanıza ve ilgili hedef kitlenize video konferans ve/veya canlı yayın teknolojisini kullanarak; bir stüdyo ortamında, tema ve içeriği önceden tasarlanmış projelerde yer alabilir, uzmanlık alanlarıyla ilgili bilgi ve deneyimlerini izleyenleri ve dinleyenleri ile paylaşabilir.

Canlı Moderasyon

Uzman bir moderatör tarafından yönetilen projelerde moderatörün yetkinliği, program ve yayın akışı doğrultusunda mevcut olan içeriklerin belirlenmesi, akışın yönlendirilmesi ve başarılı bir şekilde yönetilmesi performansı olumlu yönde etkilemektedir.

Konuşmacımız, planlanan içerik akışı doğrultusunda ve uzmanlığı çerçevesinde, tartışılması hedeflenen konuların, etkili bir şekilde konuşulmasını sağlayarak, zaman yönetimi ile birlikte içerik akışını organize edebilir. Aynı zamanda sözlü iletişim yeteneği ve hitabet gücü sayesinde konuşmacımızı canlı gerçekleşecek etkinliklerinizde ‘uzman konuşmacı’ olarak konumlandırabilirsiniz.

YouTube Projeleri

Sosyal medya platformlarının en güçlüleri arasında yer alan YouTube; dijital dünyada en çok tercih edilen, en ses getiren ve hedef kitle etkileşimini güçlendirmeye yönelik iletişim çalışmalarının en sık yürütüldüğü platformlardan biri olarak varlığını sürdürmektedir.

Hayata geçirilecek YouTube projelerinde dijital mecralardaki etkileşimi güçlü olan konuşmacımız ile uzmanlık ve çalışma alanları çerçevesinde markanıza özel özgün içerikler oluşturabilir, YouTube’a özel içeriğe sahip video serileri kurgulayabilir ve uzman görüşünü hedef kitle ile paylaşmak için ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış ve teması önceden belirlenmiş video serileri yaratabilirsiniz.

Podcast Projeleri

Markanızın ve hedef kitlenizin ilgi duyduğu konularda herhangi bir ekrana bağlı kalmadan uzman görüşüne erişmesini, ilham almasını ve keyifli vakit geçirmesini sağlayan podcast serileri ile birbirinden farklı platformlarda sesli yayınlar oluşturabilirsiniz.

Çok sayıdaki dijital kullanıcının ilgisini çeken ve giderek daha da popülerleşen bu mecrada yer alarak, alanında uzman konuşmacımız ile iletişim stratejinizi en iyi şekilde eşleştirerek doğru hedef kitleye ulaşabilirsiniz.

Kitap & Makale Projeleri

Kurum ya da markanızla ilgili konularda, yöneticilere, beyaz yaka çalışanlara ya da tüketici kitlenize (yetişkin/çocuk) yönelik yazılı içerikler (blog yazısı, makale, kitap vb.) oluşturmak için konuşmacımızın araştırmacı kişiliğinden, uzmanlığından, bilgisinden, özgün ve güçlü kaleminden yararlanabilirsiniz.

Konuşmacımız ile çok farklı ve özel içeriğe sahip kitap & makale projeleri oluşturabilir ve ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış, konusu ve teması önceden belirlenmiş özel kitap ve makaleleri hedef kitleniz ile paylaşabilirsiniz.

Dijital Dünyada Öngürülemeyen Risklerden F5 ile Korunun & MEXT Sanal Turunu Deneyimleyin! Dijital Etkinliği
MEXT

Dijital Dünyada Öngürülemeyen Risklerden F5 ile Korunun & MEXT Sanal Turunu Deneyimleyin! Dijital Etkinliği

MEXT Sanal Turu ile kapanışı planladıkları ve “Dijital Dünyada Öngürülemeyen Ris...

Projeyi İncele

Master Class Workshops

Tutum Değiştirmeden Davranış Değiştirmek

Sürdürülebilir bir etki yapamayan markalar, medyaya ve pazarlama faaliyetlerine daha fazla para harcayarak boşluğu doldurmaya çalışıyorlar. Bununla birlikte, bu işlem sonucunda bombalanan tüketici, tutumunu değiştirmek yerine tutumuyla ilgili daha güçlü bir iddiada bulunuyor. Bu nedenle tüketicinin tutumunu savunduğu durumlarda davranışlara odaklanmak gerekir.

Davranışsal Ekonomi, tutumu değil davranışı değiştirmeye odaklanan bir seçim mimarisi yaklaşımıdır.

“Marka Seçim Mimarları”, tüketicilerin seçim yaptığı tüm ortamları alır ve bu ortamı marka lehine karar vermeyi kolaylaştıracak şekilde yeniden tasarlar.

  • Davranış Bilimleri Bize Neler Öğretti?
  • Beyin Nasıl Karar Verir?
  • Beyin Hataları Nasıl Çalışır?
  • Tüketici İrrasyonalitesini Nasıl Daha Öngörülebilir Hale Getiririz?
  • Vaka Çalışma

AKAN ABDULA kurumunuza ilham vermek için hazır!
Farklı çözümleri ile davet etmek için:

Formu Doldurun

Bize +90 212 401 35 45 numaralı telefondan ulaşabilir veya info@speakeragency.com.tr mail adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

mikrofon arkaplan
Send Plane iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.