INFLUENCER BLOG İLETİŞİM
Master Class-Pazarlama

Master Class-Pazarlama

Bir kurumu oluşturan birimlerde yapılan işlerin tamamı -doğrudan ilgili görünmese de- kurumun pazarlama hedeflerine ulaşmak için atılan bir adım. Pazarlama hedeflerini ise tüketici eğilimleri belirliyor. Bu nedenle pazarlama sadece pratik olarak değil teorik olarak da kurumların sürekli gündeminde. Çünkü globalleşme ve dijital teknolojiler tüketiciye sonsuz seçenek sunuyor. Günümüzde tüketici altın çağını yaşıyor. Ürün ya da hizmetlerinizi bir markaya dönüştürmek, var olan markanızın bilinirliğini artırmak ya da markaya yönelik müşteri sadakati oluşturmak gibi, pazarlama dosyanızın içindeki konuların her biri önemli. Pazarlama artık sadece bilgi ve deneyim değil, yaratıcılık da gerektiriyor.

Akan Abdula
Akan Abdula FutureBright Group, Kurucu
  • Gelecek 5 Yılın Tüketici Dip Dalgaları
  • Pandemi Sonrası…
  • Sürdürülebilirlik 2030
MUSTAFA İÇİL
MUSTAFA İÇİL Strateji ve İnovasyon Danışmanı / Google Türkiye, Ortadoğu ve Afrika Bölgesi Pazarlama Eski Direktörü
  • Dijital Fikir Liderleri (Sosyal Medyada Kişisel Marka Oluşturmak)
  • Kriz ve Belirsizlik Dönemlerinde Yeni Müşteri Davranışları
  • Kriz ve Belirsizlik Dönemlerinde Kurumsal Çeviklik
YÜCE ZEREY
YÜCE ZEREY Akademisyen, Yazar
  • Metaverse ve Dijital Devrim 3.0
  • Türk Tüketicisinin Sevdiği Pazarlama: Ürünler, Hizmetler, Kampanyalar, İletişimler
  • Pazarlama Bütçemi Nasıl Verimli Yönetirim? Yatırımın Geri Dönüşünü Nasıl Ölçerim?
DR. HAKAN TETİK
DR. HAKAN TETİK Kolektivist; Müşteri, Strateji ve Dönüşüm Uzmanı
  • Unlearn’ Etmek ve Bildiklerimizi Bırakmak
  • Değişim ve Dönüşümün Dinamiklerini Yönetmek
  • Krizlerde Strateji ile Büyümek
YİĞİT KULABAŞ
YİĞİT KULABAŞ Redesign Business Kurucu Ortak, Akademisyen ve Yazar
  • Gençlik 2.0
  • Neden Daha Uzun Yaşayacağız?
  • Hayatımız Nasıl Değişecek?
ERGİN AKMAN
ERGİN AKMAN Strateji Danışmanı, Özyeğin Üniversitesi Öğretim Üyesi
  • Stratejik Pazarlama Yönetimi
  • Dijitalleşen Dünyanın ve Tüketicinin İşimize Etkisi
  • Örneklerle Stratejik Marka ve Ürün Yönetimi
AHMET AKIN
AHMET AKIN Marka & İletişim Danışmanı, Trend Analisti, Fasilitatör
  • Fasilitasyon & Moderasyon
  • Yaratıcılığınızı Beslemek İçin Hata Yapmaya Var mısınız?
  • Dünyanın Geleceği için Sürdürülebilir Markalar
M. BORA ALÇI
M. BORA ALÇI Argus Growth Agency Kurucusu
  • Krizde de Büyünür (Zayıf Talep Dönemlerinde Büyüme Sağlayan 5 Kaldıraç)
  • Geleceğin Alışveriş Trendleri (Ve Geleceğe Bugünden Nasıl Hazır Olursunuz?)
  • No Bullsh*t Marketing (Pazarlama Bölümünü Şirketinizin Büyüme Dinamosu Yapmak.)

Bir kurumu oluşturan birimlerde yapılan işlerin tamamı -doğrudan ilgili görünmese de- kurumun pazarlama hedeflerine ulaşmak için atılan bir adım. Pazarlama hedeflerini ise tüketici eğilimleri belirliyor. Bu nedenle pazarlama sadece pratik olarak değil teorik olarak da kurumların sürekli gündeminde. Çünkü globalleşme ve dijital teknolojiler tüketiciye sonsuz seçenek sunuyor. Günümüzde tüketici altın çağını yaşıyor. Ürün ya da hizmetlerinizi bir markaya dönüştürmek, var olan markanızın bilinirliğini artırmak ya da markaya yönelik müşteri sadakati oluşturmak gibi, pazarlama dosyanızın içindeki konuların her biri önemli. Pazarlama artık sadece bilgi ve deneyim değil, yaratıcılık da gerektiriyor.

Konuşmacılarımız, Müşteri Odaklı Dönüşüm, Design Thinking (Tasarım Odaklı Düşünme), Kar Odaklı Büyüme Stratejileri, Değişen Tüketici Davranışları, Yeni Normalde E-Ticaret ve Davranışsal Ekonomi konularını ele aldıkları Master Class Workshop programlarında, pazarlama stratejisi geliştirme sürecine geniş ve derin bir bakış açısıyla bakmanızı sağlayacak bilgi ve deneyimlerini paylaşıyorlar. Kurumunuzun ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak 4-8 seanstan oluşan özel içerik tasarımı geliştirmek için bizimle iletişime geçmenizi öneririz.

Programların içeriği hakkındaki bilgilere detay sayfalarından ulaşabilirsiniz.

Send Plane iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.

Filtrele

Konular