Argus Growth Agency Kurucusu
1991’de Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nü bitiren M. Bora Alçı, iş yaşamına Henkel Turyağ deterjan grubunda ürün yöneticisi olarak başladı. Aynı şirkette 1995-1997 yıllarında kişisel bakım ve kozmetik bölümünün kurulmasında rol aldı ve bu bölümün yöneticiliğini üstlendi. 1997-1999 yılları arasında Danone’un su ve içecek bölümünde proje yöneticiliği yürüttü. Uluslararası bir strateji ekibinin parçası olarak Danone markalı içecek ürünlerinin geliştirilmesinde rol aldı. 1999-2001 yılları arasında Turkcell’de pazarlama yöneticisi olarak çalıştı. 2001 yılından beri danışmanlık yapıyor.
2006 yılında Argus Marka Danışmanlığı ve Araştırma şirketini kurdu. Argus çatısı altında, Avrupa’nın bilinçaltını haritalayan ilk araştırma tekniği Mind-Decoder®, müşteri deneyim yolculuğu araştırması Observor® ve Türkiye’nin ilk ve tek inovasyon araştırması Innovation Clinic® geliştirilmesine liderlik etti. Argus’u 2018 yılı başında Argus Growth Agency olarak yeniden yapılandırarak Türkiye’nin ilk büyüme danışmanlığı şirketi olarak yeniden yapılandırdı.
M. Bora Alçı, Şehir Üniversitesi İngilizce MBA programında “Special Topics in Marketing Management” dersi veriyor. Türkiye’nin lider konuşmacı ajansı Speaker Agency’nin konuşmacıları arasında yer alıyor. Türkiye’nin marka ve pazarlama uzmanlarıyla birlikte kaleme aldığı Markanı Ateşle adlı bir kitabı bulunuyor.
Büyümenin iki temel yolu vardır:
Ya daha çok müşteriye erişmek ya da daha kârlı satabilmek.
Özgün workshop içeriklerimizle işinizi büyütmenizi sağlayacak müşterive pazar merkezli büyüme fırsatlarını açığa çıkarıyoruz.
Konular
Müşteri & Tüketici Trendleri
Tüketici Davranışları
Pazarlama
Müşteri Deneyimi
Pazarlama Stratejileri