DR. BEHICE ECE ILHAN

DR. BEHICE ECE ILHANEthos Deloitte Dijital Strateji Direktörü, Hikaye Anlatıcısı, Akademisyen

Keynote & Konuşma

  • Tüketim Kültürü ve Yeni Eğilimler
  • Yeni Gerçeklik Paradigması ve Yeni Sanal Ortamlarda Tüketici, Marka ve Medya Yönetimi
  • Kültürel Markalaşma Stratejileri
  • Kadın Hareketleri ve Stratejik Marka Hikayeciliği
  • Sürdürülebilirliğe Sistem Yaklaşımı: Öz Sürdürülebilirlik ve Öz Yeterlilik
  • Bağlılık Modelleri ve Rekabet Stratejileri
  • Stratejik Yaklaşım: Ana Akım Popülerlik ve Büyümenin Çetrefil İlişkisi
  • Gelecek Sohbetleri: Mobilite, Gerçeklik, Para, İş, İnsanlık, Güzellik…
  • Gücün Geleceği: Dağınık İktidar Modeller ve Marka Hükümetleri

Konuşmacı Profili

Dr. Behice Ece İlhan; tüketici kültürü, kültürel markalaşma, stratejik hikaye anlatımı ve değişen medya konularında farklı deneyimlere sahip uzman bir stratejist ve hikaye anlatıcısıdır. Aynı zamanda DePaul Üniversitesi Kellstadt Graduate School of Business'da MBA programında yüksek lisans düzeyinde dersler vermektedir. Akademik kimliğinin yanı sıra Mintel'de üst düzey “Trend Stratejisti ve Marka Fütüristi” olarak görev alan Dr. Behice Ece İlhan, trendler ve trendlerin marka peyzajı üzerindeki etkileriyle ilgili fütüristik bakış açıları konusunda görüşler sunmaktadır. İlhan, sirketlerde C-Level yöneticiler ve strateji ekipleriyle stratejik bir ortak olarak calışarak, markaların hikaye anlatımı ve konumlandırma stratejilerini geleceğe hazırlamalarına yardımcı olmaktadır.

Dr. Behice Ece İlhan, çeşitli danışmanlık deneyimlerinin ve disiplinler arası akademik geçmişinin yanı sıra farklı global teknolojilerin start-up ekosistemine de hakimdir. Danışmanlık ve kültürel marka stratejisi şirketi olan Dygetic'in kurucusudur. Tüketici içgörü ve analitik şirketi olan Metrixlab'da Marka Etkileşimi departmanında ekip lideri olarak görev almıştır. Purdue Üniversitesi İşletme Koleji'nde Pazarlama Bölümü’nde yardımcı doçent olarak çalışmıştır. İlhan, çalışmaları ile dünya çapında bir stratejist ve bilim insanı olarak tanınmıştır ve markaların, reklam ajanslarının, medya uygulayıcılarının, akademisyenlerinin, girişimcilerin ve politikacıların danışmanlığını yapmıştır.

Dr. Behice Ece İlhan’ın çalışmaları pazarlama disiplini üzerine eğilen akademik dergilerde yer almış ve yayınlanan çalışmaları birçoködüle (En İyi Makale Ödülü ve Düşünce Liderliği Ödülü) ve MSI (Pazarlama Bilimi Enstitüsü) hibesine layık görülmüştür. ABD’i EskiBaşkan’ı Obama’nın Chicago’daki “Obama For America” isimli genel merkezinde 2012 seçim kampanyasında Dijital ve Teknoloji takımında görev almıştır.

İlhan, Makine Mühendisliği alanında lisans derecesine sahiptir; Finans ve Pazarlama alanında MBA; Tüketici Kültürü Teorisi ve Niteliksel Yöntemlerde yüksek lisans; ve Urbana-Champaign Illinois Üniversitesi'nde İletişim ve Sosyoloji bölümünde yan dal yaparak Pazarlama alanında doktora derecesi almıştır.
İlhan profesyonel olarak dalgıçlık yapmaktadır ve engelli dalgıçların dalış partneridir. Türkiye'de Kadın Milli Buz Hokeyi Takımı’nın kaptanı olarak görev almıştır. Paten, film, örgü, kickboks ve moda trendlerine ilgi duymaktadır.

Kelime Bulutu

  • Dijital Pazarlama & Sosyal Medya

  • Storytelling

  • Hikaye Anlatıcılığı

  • Tüketici Trendleri

  • Dijital Dönüşüm

  • Stratejik Düşünme

  • Markalaşma

  • Marka Stratejisi