Yapay zekâ stratejinizde doğru soruları soruyor musunuz? Birçok kurum yapay zekânın teknolojik coşkusuna kapılıp en önemli unsuru, insanı unutuyor. Yapay zekâ stratejileri danışmanı Dr. İlhan, gerçek başarının sadece teknolojide değil, insan merkezli yaklaşımda olduğunu gösteriyor. Türkiye özelindeki örneklerle, farklı sektörlerdeki başarıları anlatıyor. Bu sunum serisi, müşteri, çalışan ve kullanıcı deneyimlerini geliştirmek için özel bir stratejik yaklaşım ve yöntem sunuyor. Liderlerin insan faktörünü yapay zekâ sistemlerine stratejik olarak nasıl entegre edeceğini ve yapay zekanın potansiyelini nasıl açığa çıkaracağını öğrenin.
Sorumlu Teknoloji, Sorumlu Yapay Zekâ ve Yapay Zeka Etiği
Yapay zeka ve yeni teknolojiler dünyayı hızla değiştiriyor. Bu çağda sorumlu inovasyon bir seçim değil, geleceğimiz için bir zorunluluk. Dr. İlhan'ın sunduğu bir dizi etkili sunum, teknolojiyi temel insani değerleri benimseyerek insanlığa hizmet edecek şekilde nasıl şekillendireceğimiz sorusunu ele alıyor. Önyargılı algoritmaların aciliyetini ve şeffaf, etik, hesap verebilir ve kapsayıcı yapay zeka ve teknolojik sistemler kurmanın pratik yollarını keşfedin. Önde gelen ABD ve küresel örneklerden ilham alarak, Dr. İlhan, Türk şirketlerine bu ilkelere nerede başlayacakları ve bunları nasıl uygulayacakları konusunda yol gösteriyor. Böylece sadece yenilik yapmakla kalmayıp, Türk pazarında güven inşa eden ve olumlu sosyal etkiyi en üst düzeye çıkaran insan merkezli çözümler üretebilirler.
Gelecek Öngörüleri Serisi
Yarının gerçeklerini bugünden anlayarak stratejik avantaj kazanın. Dr. İlhan, sağlıktan otomotive birçok sektörün geleceğine bakıyor. Bu seri, yüzeysel trendlerin ötesine geçip başarıyı etkileyecek gizli bağlantıları ve stratejik sonuçları inceliyor. Dönüşümleri öngörmeyi ve kuruluşunuzu gelecekte başarılı olacak şekilde konumlandırmayı öğrenin. Sektörünüze özel öngörü senaryolarını keşfedin.
Kültürel Strateji
Geçici trendleri unutun. Gerçek marka gücü, kültürel değişimleri anlamakta yatar. Dr. İlhan, önde gelen markaların nasıl kültürel güçler haline geldiğini anlatıyor. Bu markalar tüketiciler ve toplumla derin bağ kurarak sadakat, görünürlük ve yüksek fiyatlandırma toleransı elde ediyor. Bu yaklaşım, özellikle yapay zeka farklılaşmayı zorlaştırırken, CMO'ların ve pazarlama liderlerinin marka stratejilerini yeniden düşünmelerini gerektiriyor. Kültürel rezonans, Türkiye gibi pazarlarda öne çıkmak, anlamlı ilişkiler kurmak ve kalıcı başarı için güçlü bir yoldur. Bu dinamikleri çözmeyi ve markanızı dönüştürmeyi öğrenin.