ALAN MOORE

Alan MooreYazar ve Konuşmacı, İş Modeli Zanaatkar

Keynote & Konuşma

  • Amaç Odaklı İş Tasarımı Nasıl Yapılır?
  • Şirketler ve Sektörlerin Geleceği
  • Amaç (Purpose) Odaklı Şirketler Neden Daha Başarılı Oluyor?
  • Güzellik Kıstası, Yatırımcıların Daha iyi Karar Almasına Nasıl Yardımcı Olabilir?
  • Müşteriyle Kurulan Anlamlı İlişki Ticari Başarının Anahtarı Olabilir mi?
  • Yapay Zeka Tasarımında Güzelliği Nasıl Kodlarız?

Konuşmacı Profili

Alan Moore, işte inovasyon konusunda uzman bir isimdir ve hayattaki misyonunu yeryüzündeki bütün işletmeleri olabildiğince “güzel” kılmak olarak tanımlamaktadır. İnsanların dünyayı algılama biçimleri ile yaptıkları iş her yönden güzel olursa, o işin başarıya ulaşacağını düşünmektedir. Müşterilerine de bunun nasıl mümkün olacağını anlatmaktadır. Daha iyi ve daha güzel ürün, mal, hizmet ve deneyimi bu bilinçle tasarlayınca, yeni ve farklı iş veya endüstri konseptleri yaratınca ve bunları yaparken öğrenme kültürünü geliştirince güzel işletmelere giden yollar açılmaktadır. Güzel işletmeler çalışanlar ve yatırımcılar için daha çekici yerlerdir. Güzel bir iş ve işyeri, karlılığı beraberinde getirir.

Alan Moore, güzel işletmelerin gelecekte çok daha önemli olacağını düşünmektedir. Kitaptan binaya dek pek çok şey tasarlayıp üretmiş olan Alan, altı kıtada çalışmış, Hewlett Packard, Microsoft ve Coca-Cola gibi şirketlere yönetim kurulu ve danışma kurulu seviyelerinde katkı vermiş ve MIT (Massachusetts Institute of Technology), Reading University, Sloan School of Management ve INSEAD gibi önemli üniversitelerde dersler vermiştir.

Hizmet verdiği şirketler ulaştıkları ticari başarıda Alan’ın özgün yaratıcı danışmanlık potansiyelinden, bilgi ve becerilerinden şirketlerini dönüştürecek seviyede yararlanmıştır. Şirketlerin “sevgi dolu yıkıcı ( disruptive )” deyimiyle tanımladıkları Alan Moore, onların temel değerlerine sadık kalarak şirketler için yeni bir yaratıcı vizyon sunmaktadır.

Alan Moore’un yayınlanmış dört kitabından ikisi, No Straight Lines: Doğrusal olmayan dünyamızı anlamlandırmak (2011) ve Do Design: Güzellik neden herşeyin anahtarıdır? (2016), uluslararası bestseller / çok satanlar kategorisinde yer almaktadır. Kar amacı gütmeyen Do Lectures Festivali ile Hay Literary Festivali’ne konuşmacı olarak katılmış, BBC, The Guardian, HSM (Latin Americas’ Broadcasting), Huffington Post gibi önemli yayın ve programlarda pek çok kez konuk olarak yer almıştır.

Alan Moore, halen sanatçı olarak çalışmaya devam etmekte ve hayatın her gününü mümkün olduğunca güzel yaşamayı ısrarla denemektedir.

Kelime Bulutu

  • Müşteri Deneyimi

  • Tüketici Davranışları

  • Yaratıcılık

  • Pazarlama Stratejileri

  • Liderlik

  • Koçluk ve Liderlik

  • Ticari İlişkiler

  • Yapay Zeka