SosyalBen Vakfı Kurucusu, Sosyal Girişimci
1993 yılında İstanbul’da doğan Sosyal Girişimci Ece Çiftçi, lisans eğitiminden 3 yıl gibi kısa bir sürede tamamladı. Lise yıllarında başladığı sosyal sorumluluk projesine lisans eğitimi sırasında resmiyet kazandırıp 2013’te SosyalBen Derneği’ni kurdu. Dernek çalışmalarının yanı sıra, iktisadi işletme olan SosyalBen Store ile kurumsal ve bireysel sosyal sorumluluk proje danışmanlığı veren SosyalBen Akademi sosyal girişimlerini hayata geçiren Çiftçi, 2017 yılında tüm sosyal sorumluluk çalışmalarını SosyalBen Vakfı çatısı altında topladı. Çiftçi, projelerine stratejik yatırım desteği alabilmesi için Garanti Bankası tarafından BBVA Momentum eğitim programına davet edildi. G20 ülkeleri dahilinde, 18-23 yaş arasındaki genç kadınların ülkelerindeki kadın sorunlarını aktarıp çözümler geliştirdiği 2017 G(irls)20 Zirvesi’nde Türkiye’yi temsil etti. SosyalBen markaları ile yarattığı sosyal girişim ağı ile KAGİDER, Garanti Bankası ve Ekonomist Dergisi’nin düzenlediği Türkiye’nin Kadın Girişimcisi Yarışması’nda 34 bin kadın arasından “Türkiye’nin Kadın Sosyal Girişimcisi” seçildi. Nisan 2018’de ABD Dışişleri Bakanlığı’ndan “Gelecek Vadeden Genç Liderler” töreninde ödül alan ilk Türk ve kadın olurken, Ekim 2018’de Dünya genelinde yoksulluğun azaltılması, eşitlik ve güvenliğin sağlanması, küresel bazda diyaloğun artırılmasını teşvik eden Crans Montana Forum BM ve diğer uluslararası kuruluşlarla da ortak projeler yönetiyor. Forum her yıl hükümet görevlileri, sivil toplum kuruluşları üyelerine başarılarından dolayı ”New Leaders for Tomorrow" "Geleceğin Yeni Liderleri" isimli ödül törenini düzenliyor. Geleceğin Yeni Liderleri olarak Türkiye'den Ece Çiftçi ödülü alan isim oldu. 19 Mayıs Atatürk'ü Anma, Gençlik ve Spor Bayramı'nın 100. yılına özel Brüksel Türk Büyükelçiliği'nin davetlisi olarak gönüllülük yolcuğunu ve "Bir Sosyal Girişimcilik" hikayesini Belçikalı Türk katılımcılara anlattı. Halen SosyalBen Vakfı’nın Yönetim Kurulu Başkanlığı’nı yürüten Ece Çiftçi, Yeditepe Üniversitesi’nde Antropoloji Doktorası’na devam ediyor. 2019 yılında Forbes Türkiye'nin 30 yaş altı en başarılı 30 gencinden biri seçildi.
Yine 2019 yılında Global Forum for Education and Learning Dubai’de gerçekleşen, tüm dünyada eğitim üzerine hizmet veren kurum ve kuruluşlar arasında ilk 50'ye girenlerin ödüllendirildiği Global Forum of Education and Learning (GFEL) konferansında SosyalBen Akademi modeli ile ödül alan ilk Türk ve ilk Türk kurum oldu. Dezavantajlı bölgelerde yaşayan 7-13 yaş arası çocukların sosyal gelişimlerini desteklemeyi, özgüven sahibi mutlu bireyler olarak yetişmelerine katkı yapmayı amaçlayan SosyalBen Vakfı, Çiftçi’nin liderliğinde ulusal ve uluslararası düzeyde saha ve eğitim çalışmaları gerçekleştiriyor.
Sosyal medya platformlarının en güçlüleri arasında yer alan YouTube; dijital dünyada en çok tercih edilen, en ses getiren ve hedef kitle etkileşimini güçlendirmeye yönelik iletişim çalışmalarının en sık yürütüldüğü platformlardan biri olarak varlığını sürdürmektedir.
Hayata geçirilecek YouTube projelerinde dijital mecralardaki etkileşimi güçlü olan konuşmacımız ile uzmanlık ve çalışma alanları çerçevesinde markanıza özel özgün içerikler oluşturabilir, YouTube’a özel içeriğe sahip video serileri kurgulayabilir ve uzman görüşünü hedef kitle ile paylaşmak için ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış ve teması önceden belirlenmiş video serileri yaratabilirsiniz.
Markanızın ve hedef kitlenizin ilgi duyduğu konularda herhangi bir ekrana bağlı kalmadan uzman görüşüne erişmesini, ilham almasını ve keyifli vakit geçirmesini sağlayan podcast serileri ile birbirinden farklı platformlarda sesli yayınlar oluşturabilirsiniz.
Çok sayıdaki dijital kullanıcının ilgisini çeken ve giderek daha da popülerleşen bu mecrada yer alarak, alanında uzman konuşmacımız ile iletişim stratejinizi en iyi şekilde eşleştirerek doğru hedef kitleye ulaşabilirsiniz.
Marka elçileri; marka ile hedef kitle arasındaki iletişimi canlı tutarak markanın referansı olma görevini üstlenir. Üstlenilen bu referansın odağında marka elçiliği; iletişim hedeflerine ulaşmak isteyen markalar için olmazsa olmaz bir pazarlama stratejisidir.
Markanızın imajını ve itibarını güçlendirecek, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtıp tavsiye ederek marka ile hedef kitle arasında uzun süreli anlamlı bağlar yaratacak, bunu sağlarken de hedef kitlenin güvenle markayı tercih etmesini mümkün kılacak konuşmacımız marka elçisi olarak dijital projelerinizde konumlandırabilir ve uzun soluklu iletişim çalışmaları gerçekleştirebilirsiniz.
Kurum ya da markanızla ilgili konularda, yöneticilere, beyaz yaka çalışanlara ya da tüketici kitlenize (yetişkin/çocuk) yönelik yazılı içerikler (blog yazısı, makale, kitap vb.) oluşturmak için konuşmacımızın araştırmacı kişiliğinden, uzmanlığından, bilgisinden, özgün ve güçlü kaleminden yararlanabilirsiniz.
Konuşmacımız ile çok farklı ve özel içeriğe sahip kitap & makale projeleri oluşturabilir ve ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış, konusu ve teması önceden belirlenmiş özel kitap ve makaleleri hedef kitleniz ile paylaşabilirsiniz.
Sosyal Girişimcilik
Toplumsal Sürdürülebilirlik
Sürdürülebilirlik
Sosyal Fayda
Sosyal Sorumluluk
Gönüllülük