Search Button

Renan Tan Tavukçuoğlu | Konuşmacı

tavsiyekanali.com, tavsiyeevi.com, tavsiyemelekleri.com, Kurucu

Konular
VİDEOLAR PLAYLIST

Renan Tan Tavukçuoğlu

Boğaziçi Üniversitesi Siyaset Bilimi ve Uluslararası İlişkiler Bölümü’nden mezun olan Tavukçuoğlu, MBA derecesini University of Hartford’dan almıştır.
Amerika Birleşik Devletleri’nde, Fortune 500 şirketlerinde çalışmıştır. Sekiz yıllık yurt dışı tecrübesi sonrası Türkiye’ye dönmüş ve 2005 yılından bu yana WOMM-Ağızdan Ağıza Pazarlama konusuna kanalize olmuştur.

L’Oreal, Unilever, Coca-Cola, Nestle, Procter&Gamble, Philips, Tefal, Migros, Rowenta, ebebek, Ülker, Doğtaş, Pınar, Sanofi, BSH, Vitra, Eker, Dimes, Doğan Holding çalıştığı firmalardan bazılarıdır. Tavukçuoğlu, Türkiye’nin en güçlü kadın platformu olan Tavsiye Kanalı, TavsiyeEvi ve TavsiyeMelekleri.com iş modellerinin kurucu CEO’sudur. Kurumlara ‘topluluk yönetimi’ konusunda danışmanlık da vermektedir.
Türkiye’deki kurumsal hayatta edindiği 15 senelik deneyim sonrası, herkesin fark yaratabileceğine olan inancı ile, 9 Mayıs, 2018’de, ‘Puduhepa ve Kız Kardeşleri’ isimli sosyal sorumluluk projesini hayata geçirmiştir.

Projenin amacı, yeni yetişen kız çocuklarının gerçek Anadolu kadın kahramanlarından ilham almalarıdır. Bunun için aracı olarak bez bebekler kullanılmaktadır. İlham veren hikaye kitabının yanı sıra proje, müfredatta olmayan yaşam becerilerini kazandıracak setler sunmaktadır. İlk karakter Puduhepa; üç bin yıl önce bizlerle aynı topraklarda yaşamış ve tarihteki ilk barış anlaşması Kadeş’e mührünü basmış olan Hitit kraliçesidir. Geliri TOÇEV aracılığıyla kız çocuklarının eğitimine aktarılan projede bez bebekleri yapan kadınlara da istihdam sağlanmaktadır.

Puduhepa’nın ilk kız kardeşi; NASA’da çalışan ilk Türk olan Dilhan Ege Eryurt’tur. Puduhepa’nın ilham dünyası, bu topraklarda yetişmiş bilim, spor ve sanat dünyasından başarılı kadınların bebeklerinin yapılması ile büyüyecek ve unutulan değerlerimiz ve ilham hikayeleri yeniden dolaşıma girecektir.
Tavukçuoğlu, 1 sene gibi kısa bir süre içerisinde bir sosyal girişim nasıl hızla hedefe ulaşır, anlam arayışındaki markalar, gerçek fayda yaratmak için ne yöne bakmalı, kimlerle nasıl çalışmalı konularındaki deneyimlerini, disiplinler arası bir yaklaşım ile kurumların hizmetine sunmaktadır.

Konuşma Konuları
Yeni Konuşmacılar