David Rowan, gelişen teknolojilerin iş dünyasını nasıl etkileyeceğini ve liderlerin şimdi nasıl hazırlanmaları gerektiğini ikna edici bir şekilde açıklıyor. WIRED dergisinin İngiltere baskısının kurucu Genel Yayın Yönetmeni olarak David, WhatsApp, LinkedIn, Google, Didi, Spotify, Xiaomi, Nest, Twitter ve Tel Aviv'den Shenzhen'e kadar sayısız diğer iddialı start-up'ın kurucularını tanıdı. O zamandan beri, ikisi milyar dolarlık "tek boynuzlu at" haline gelen 60'tan fazla erken aşama teknoloji şirketine yatırım yaptı ve Avrupa'nın en büyük girişim sermayesi fonlarından biri olan Lakestar'a danışmanlık yapıyor.
David'in Amazon'daki 1 numaralı iş dünyası bestseller'ı Non-Bullshit Innovation: Radical Ideas from the World's Smartest Minds (Penguin, 2019) adlı kitabı Japonya, Kore, Rusya, Ukrayna ve diğer ülkelerde yayımlanmıştır. Teknoloji öncülüğündeki yıkım karşısında cesur kurumsal inovasyon için 20 ülkeyi kapsayan bir arayış olan kitap, başarılı bir işletmeyi geleceğe hazırlamak için on altı kanıtlanmış strateji ortaya koyuyor ve liderlerin COVID-19 sonrası dünyada dayanıklılık oluşturmalarına yardımcı oluyor.
David, The Times, GQ, Condé Nast Traveller ve The Sunday Times'ta teknoloji köşe yazarlığı yapmakta ve teknoloji kurucuları hakkında Walks With Founders adlı yeni bir podcast serisine ev sahipliği yapmaktadır. Son yıllarda 600'den fazla açılış konuşması yapması istenmiş ve Goldman Sachs, JP Morgan, Google, KPMG, McKinsey, Chanel ve Unilever gibi müşterilere sunum yapması için tekrar talep almıştır. David, Dünya Ekonomik Forumu ile İngiltere ve Fransa hükümetleri için düzenlenen etkinliklerde moderatörlük yapmıştır ve web seminerleri ve sanal konferanslara ev sahipliği yapmak için giderek daha fazla talep görmektedir.
David, yapay zeka, kuantum bilişim, otonom araçlar ve daha fazlası gibi büyük yeniliklerin işletmeleri ve tüketicileri nasıl değiştirdiğini ortaya çıkararak teknoloji trendlerini gerçek zamanlı olarak çözmektedir. Teknoloji öncülüğündeki inovasyonun ekonomik gerilemelerde ve COVID-19 krizinin ortasında bile nasıl refah yaratabileceğine odaklanıyor. Bazı durumlarda geleceğin zaten burada olduğunu ortaya koyan canlı örnekler ve ilgi çekici video kliplerle birlikte teknolojinin geleceğine dair içgörülerle dolu büyüleyici ve bilgili sunumlar yapıyor. Kendisinden genellikle inovasyon ve teknolojinin belirli bir sektörü (imalattan otomotive kadar) nasıl etkileyeceği ve yerleşik şirketlerin kendilerini korumak için neler yapabilecekleri hakkında konuşması istenir. Her konuşmasını kişiselleştiriyor ve geçtiğimiz aylarda finans, moda, kamu hizmetleri, televizyon, sigorta, nakliye, seyahat, emlak ve iş yazılımı alanlarında dinleyicilere hitap etti. Ayrıca değişen iş modelleri ve şirketlerin nasıl bir inovasyon kültürü geliştirebileceği hakkında da çok konuşuyor.
Ve hala geleceği aramaya devam ediyor.