ÖZLEM DENİZMEN

ÖZLEM DENİZMENFinansal Okuryazarlık Girişimcisi, Para Durumu ve Moneye Kurucusu

Keynote & Konuşma

  • Kadın, Para ve Bilinmeyenler
  • Parasını Yöneten Hayatını Yönetir!
  • Bolluk ve Bereket Getiren 7 Kova...
  • Çocuklar İçin Finansal Okuryazarlık
  • Bir Bütçe ve 175 Tasarruf Yöntemi
  • Work-Life Blend: İş, Eş, Çocuk Hepsini Nasıl Yönetiyorum?
  • Kurumsal Girişimcilik Asansöründe Her Ortam ve Duruma Uyum Sağlayabilmek
  • Maaşına Sığabilmek
  • Tasarruf Nedir / Ne Değildir?

Konuşmacı Profili

Hayatın bütününün bir eğitim olduğuna inanan Özlem Denizmen, lisans eğitimini Cornell Üniversitesi Endüstri İşletmeciliği Bölümü’nde tamamlamış, sonra, MIT Sloan School of Management’ta MBA (finans) yüksek lisansı yapmıştır. Denizmen ayrıca, Stanford’da pazarlık, GE Crotonville Merkezi’nde liderlik, Harvard Business School’da ileri seviye yönetim, Harvard Kennedy School’da toplum liderliği programlarını tamamlamıştır.

Çalışma hayatının temeli finansal planlama olan Özlem Denizmen, iş hayatına 1994’te Amerika’da finansal analist olarak Merrill Lynch Yatırım Bankası’nda başlamıştır. Türkiye’de Garanti Yatırım Bankası’nda devam etmiştir. 2000 yılından bu yana Doğuş Grubu’nda Strateji Bölümü başkanlığı, Sosyal Yatırımlar danışmanlığı, bütçe planlama, iş geliştirme, yatırımcı ilişkileri üzerine çeşitli görevlerde bulunmuştur. Doğuş Otomotiv ve Doğuş Oto Yönetim Kurulu üyesidir.

Ülkemizde bireysel para yönetimi bilgisinin artması, ülkemiz insanının daha mutlu, finansal huzurlu bireyler olması çabası içinde finansal okuryazarlık seferberliğini başlatmıştır. 2010 yılında Para Durumu sosyal girişimini başlatmış, bu amaçla önce CNBC – E daha sonra A haber televizyonu program yapımcısı, POSTA gazetesi yazarı, Hürriyet Turuncu eki ve Elele Dergisi yazarıdır. 2013 yılında FODER Finansal Okuryazarlık ve Erişim Derneği kurucu başkanı olmuştur.

Sürdürülebilirlik ve Ekonomik kalkınma
• GRI (Küresel Raporlama Girişimi) Yönetim Kurulu Üyesi (2014- )
• FODER Kurucu Başkanı (2013- )
• OECD Finansal Eğitim Üyesi (2012- )
• T.C. Kalkınma Bakanlığı Yurtiçi Tasarruflar Özel İhtisas Komisyonu Üyesi (2012)
• Dış Ekonomik İlişkiler Kurulu (DEİK) Üyesi (2008- )
• Yatırımcı İlişkileri Derneği (TÜYİD) Üyesi (2007- )
• Türk Sanayicileri ve İşadamları Derneği (TÜSİAD) Üyesi (2006- )

Kadın ve çocuk finansal gelişim
• Cornell Üniversitesi - President's Council of Women Üyesi (2014- )
• Türkiye “Bağımsız Kadın Direktörler” Danışma Kurulu Üyesi (2013- )
• İşte Eşitlik Platformu İcra Kurulu Üyesi - Aile ve Sosyal Politikalar Bakanlığı liderliğinde kadın istihdamının artması platformu (2012- )
• Dünya Bankası Uluslararası Kadın İş Liderleri Konseyi (ICWBL) Sermaye Ulaşım Komitesi Üyesi (2012)
• Digital Life Design (DLD) Women Türkiye Fahri Temsilcisi (2011- )
• 3 Kumbara Finansal Okuryazarlık Eğitim Programı (2013- )
• Uluslararası Çocuk Finansal Eğitimi (Child&Youth Finance International) Ödül Komitesi Jürisi ve Medya Danışma Kurulu üyesi (2012- )
• Dünya Ekonomi Forumu (WEF) “Learn Money” Çocuklara Finansal Okuryazarlık Eşbaşkanı (2012- )

Ödüller
• Dünya Ekonomik Forumu (WEF) tarafından “Genç Küresel Liderler” listesine alındı. (2011)
• Amerikan-Türk Cemiyeti tarafından “Genç Cemiyet Lideri” seçildi.(2011)
• Türkiye Özel Sektör Gönüllüleri Derneği - “En Başarılı Gönüllü Jüri Özel Ödülü” (2011)
• İş ve Meslek Sahibi Kadınlar Derneği (Business and Professional Woman [BPW]) tarafından “sosyal girişimcilik alanında yılın en başarılı kadını” seçildi. (2011)
• Obama Beyaz Saray Girişimcilik Zirvesi’ne katılan 5 Türk’ten biri seçildi. (2010)

Yurtdışı Konuşmaları
• Chautauqua Institution - Ağustos 2013
“Turkey: Model for the Middle East?” konulu Türkiye haftası çerçevesinde finansal okuryazarlık, kadın ve finansal okuryazarlık konusunda sunum. “Turkey: Model for the Middle East?” konulu Türkiye haftası çerçevesinde finansal okuryazarlık, kadın ve finansal okuryazarlık konusunda sunum.
• TEDxAthens - Kasım 2013
“Give Women Credit” konusunda sunum.

Business Influencer

Sosyal Medya Projeleri

Sosyal medya platformlarında; markanızın pazarlama stratejisine, imajına ve iletişim hedeflerine uygun, alanında uzman influencer seçimi yaparak, başarılı sosyal medya projeleri gerçekleştirebilir ve dijital dünyanın kanaat önderlerinin gücünden faydalanarak etkili iletişim çalışmaları yürütebilirsiniz.

Konuşmacımız pazarlama iletişim stratejinize uygun projelerde yer alarak sosyal medya platformları aracılığıyla hedef kitlenize erişebilir, aynı zamanda markanızın geliştirdiği mevcut kampanyanın tanıtımına/duyurusuna destek olabilir. Konuşmacımız ile birlikte gerçekleştireceğiniz sosyal medya projelerinde daha fazla kişiye ulaşarak etkili bir sosyal medya projesi yürütülmesini mümkün kılabilirsiniz.

Stüdyo Projeleri

Alanında uzman ve fikir lideri olarak kabul edilen influencer konuşmacımız ile, profesyonel ekipmanlar aracılığıyla stüdyo ortamında gerçekleştirilen projeler kurgulayarak, hedef kitle nezdinde markanızın bilinirliğinin ve güvenilirliğinin artmasını sağlayabilirsiniz.

Konuşmacımız, benzersiz içerik ve etkileyici konuşmalarıyla markanıza ve ilgili hedef kitlenize video konferans ve/veya canlı yayın teknolojisini kullanarak; bir stüdyo ortamında, tema ve içeriği önceden tasarlanmış projelerde yer alabilir, uzmanlık alanlarıyla ilgili bilgi ve deneyimlerini izleyenleri ve dinleyenleri ile paylaşabilir.

Canlı Moderasyon

Uzman bir moderatör tarafından yönetilen projelerde moderatörün yetkinliği, program ve yayın akışı doğrultusunda mevcut olan içeriklerin belirlenmesi, akışın yönlendirilmesi ve başarılı bir şekilde yönetilmesi performansı olumlu yönde etkilemektedir.

Konuşmacımız, planlanan içerik akışı doğrultusunda ve uzmanlığı çerçevesinde, tartışılması hedeflenen konuların, etkili bir şekilde konuşulmasını sağlayarak, zaman yönetimi ile birlikte içerik akışını organize edebilir. Aynı zamanda sözlü iletişim yeteneği ve hitabet gücü sayesinde konuşmacımızı canlı gerçekleşecek etkinliklerinizde ‘uzman konuşmacı’ olarak konumlandırabilirsiniz.

YouTube Projeleri

Sosyal medya platformlarının en güçlüleri arasında yer alan YouTube; dijital dünyada en çok tercih edilen, en ses getiren ve hedef kitle etkileşimini güçlendirmeye yönelik iletişim çalışmalarının en sık yürütüldüğü platformlardan biri olarak varlığını sürdürmektedir.

Hayata geçirilecek YouTube projelerinde dijital mecralardaki etkileşimi güçlü olan konuşmacımız ile uzmanlık ve çalışma alanları çerçevesinde markanıza özel özgün içerikler oluşturabilir, YouTube’a özel içeriğe sahip video serileri kurgulayabilir ve uzman görüşünü hedef kitle ile paylaşmak için ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış ve teması önceden belirlenmiş video serileri yaratabilirsiniz.

Podcast Projeleri

Markanızın ve hedef kitlenizin ilgi duyduğu konularda herhangi bir ekrana bağlı kalmadan uzman görüşüne erişmesini, ilham almasını ve keyifli vakit geçirmesini sağlayan podcast serileri ile birbirinden farklı platformlarda sesli yayınlar oluşturabilirsiniz.

Çok sayıdaki dijital kullanıcının ilgisini çeken ve giderek daha da popülerleşen bu mecrada yer alarak, alanında uzman konuşmacımız ile iletişim stratejinizi en iyi şekilde eşleştirerek doğru hedef kitleye ulaşabilirsiniz.

Marka Elçiliği Projeleri

Marka elçileri; marka ile hedef kitle arasındaki iletişimi canlı tutarak markanın referansı olma görevini üstlenir. Üstlenilen bu referansın odağında marka elçiliği; iletişim hedeflerine ulaşmak isteyen markalar için olmazsa olmaz bir pazarlama stratejisidir.

Markanızın imajını ve itibarını güçlendirecek, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtıp tavsiye ederek marka ile hedef kitle arasında uzun süreli anlamlı bağlar yaratacak, bunu sağlarken de hedef kitlenin güvenle markayı tercih etmesini mümkün kılacak konuşmacımız marka elçisi olarak dijital projelerinizde konumlandırabilir ve uzun soluklu iletişim çalışmaları gerçekleştirebilirsiniz.

Kelime Bulutu

  • Finans & Ekonomi

  • Moneye

  • Dünya ve Türkiye Ekonomisi

  • Finansal Okuryazarlık

  • Tasarruf ve Birikim