İtibar Yönetimi Danışmanı
Stratejik iletişim ve itibar yönetimi alanında yüksek referansları bulunan Salim Kadıbeşegil "40 yılı aşkın" kariyerinde çok farklı profesyonel gelişim alanlarına öncülük etti. Konferanslarında, kitaplarında, üniversitedeki derslerinde değindiği ve gündeme getirdiği bu alanlar çok sonraları iş hayatının vazgeçilmez kavramları haline geldi.
Bunlar arasında; Uluslararası Danışmanlık Şirketleri Birliği ICCO'ya Türkiye'nin üye olması ve İngiltere'den sonra İletişim danışmanlığı mesleğinde uluslararası standartlar ve iletişim şirketlerinin bağımsız denetimi alan ilk üye ülke olması (1998); Medya ölçümleme ve değerlendirme şirketi PRNET’in kuruluşu (1998); İtibar Yönetimi kavramının ülkemizde tanınması (1999); Kurumsal Sosyal Sorumluluk kavramının iş hayatının gündemine yerleşmesi (2001); Kriz iletişimi yönetimi (2002), Sürdürülebilirlik Stratejileri ve Sosyal Raporlama (2003), İç İletişim Markaları ile İletişim Yönetimi (2003); Çalışanları Markalaştırmak (2004) gibi çalışmalar yer aldı.
Kadıbeşegil; Workshop-Çalıştay, seminer, konuk konuşmacı, stratejik sunumlar gibi formatlarda yaptığı çalışmalarda bir yandan güncel sorunlar/fırsatları interaktif tartışmalarla yönlendirirken, diğer yandan yakın gelecekte nelerin gündemimizi işgal edebileceği konusunda katılımcıları fikir tartışmalarına sürüklüyor.
Bugüne kadar kendi ilgi alanları ile ilgili dokuz kitap yayımlayan Salim Kadıbeşegil, her yıl 30’dan fazla organizasyonda konuşmacı olarak birikimlerini paylaşmaktadır.
Kitaplar
Business Accord © Üst düzey yöneticiler için şirketlere özel Salim Kadıbeşegil’in moderatörlüğünde «Alaçatı’da» düzenlenen işlerimizi, politikalarımızı, süreçlerimizi çevremizdeki şartları dikkate alarak gözden geçirdiğimiz bir tam günlük «teneffüste iş» toplantısıdır.
Rekabet ve dış şartlar bizi nereye sürüklüyor?
Üretimden, insan kaynaklarına; pazarlama/satıştan tedarike; yönetimden müşteri ilişkilerine işlerimizde nereleri akort etmemiz gerekiyor?
Türkiye’de ve dünyada neler oluyor?
• İşimizi neler, ne kadar etkiliyor?
• Riskler nerelerde oluşuyor?
• Rekabet bu değişimin neresinde?
• Biz «ne» yapıyoruz?
Gelişmeler
• Değerleri yeniden okumak-tanımlamak
• Şirket kültürü engel mi tetikleyici mi?
• Toplumsal yaşamın yeni dinamikleri
• Küresel kültürel harmanın ip uçları
• X-Y kuşağı
• Yapay zeka
• Kaos (VUCA)
Bizim işimiz nerede nasıl etkilenir?
• Yeni pazarlar- yeni müşteriler- Y ve Z kuşakları
• Sivil toplumun yükselen sesi
• Teknoloji- inovasyon ve rekabet
• Müşteri-tüketici davranışlarında değişim
• Finansal süreçler-kaynaklar
• Nitelikli insan kaynakları
• Regülasyonlar
• İtibarımız
• Diğer
Sürdürülebilirlik
İtibar Yönetimi
Stratejik İletişim
Halkla İlişkiler
Kriz İletişimi
Kriz Yönetimi