HAKKIMIZDA INFLUENCER BLOG İLETİŞİM

SALİM KADIBEŞEGİL

SALİM KADIBEŞEGİL İtibar Yönetimi Danışmanı

Keynote & Konuşma

SALİM KADIBEŞEGİL 2024 Konuşma Başlıkları SALİM KADIBEŞEGİL 2024 Konuşma Başlıkları

  • Tek Kimlikli Dünyada Çok Kimlikli Yaşamak
  • Yaşamda Ya İZ Bırakırsınız Ya Da İS
  • Dünyanın En Büyük Şirketleri "Varlık Nedenlerini" Neden Değiştirdi?
  • Başarı için Çalışanların Memnuniyeti Veya Bağlılığı Değil "Mutluluğu" Önemli
  • İtibar Yönetimi Çalışan Motivasyonunu Tetikler
  • Dokuz Adımda İtibar Yönetimi
  • İtibar Yönetiminin Dijital Halleri
  • Şirketler İtibar Risklerinin Ne Kadar Farkında?
  • İdeal Şirketi Birlikte Nasıl Yaratabiliriz?
  • Pandemi İtibarı Silip Süpürmeden

Salim Kadıbeşegil Kimdir?

Stratejik iletişim ve itibar yönetimi alanında yüksek referansları bulunan Salim Kadıbeşegil "40 yılı aşkın" kariyerinde çok farklı profesyonel gelişim alanlarına öncülük etti. Konferanslarında, kitaplarında, üniversitedeki derslerinde değindiği ve gündeme getirdiği bu alanlar çok sonraları iş hayatının vazgeçilmez kavramları haline geldi.

Bunlar arasında; Uluslararası Danışmanlık Şirketleri Birliği ICCO'ya Türkiye'nin üye olması ve İngiltere'den sonra İletişim danışmanlığı mesleğinde uluslararası standartlar ve iletişim şirketlerinin bağımsız denetimi alan ilk üye ülke olması (1998); Medya ölçümleme ve değerlendirme şirketi PRNET’in kuruluşu (1998); İtibar Yönetimi kavramının ülkemizde tanınması (1999); Kurumsal Sosyal Sorumluluk kavramının iş hayatının gündemine yerleşmesi (2001); Kriz iletişimi yönetimi (2002), Sürdürülebilirlik Stratejileri ve Sosyal Raporlama (2003), İç İletişim Markaları ile İletişim Yönetimi (2003); Çalışanları Markalaştırmak (2004) gibi çalışmalar yer aldı.

Kadıbeşegil; Workshop-Çalıştay, seminer, konuk konuşmacı, stratejik sunumlar gibi formatlarda yaptığı çalışmalarda bir yandan güncel sorunlar/fırsatları interaktif tartışmalarla yönlendirirken, diğer yandan yakın gelecekte nelerin gündemimizi işgal edebileceği konusunda katılımcıları fikir tartışmalarına sürüklüyor.

Salim Kadıbeşegil’in iletişim alanındaki 45 yıllık birikimi içinde yayımlanmış onbir kitabı bulunuyor:

  1. Halkla İlişkilerin Temel İlkeleri, 1986”

  2. Halkla İlişkiler Reçeteleri, 1992”

  3. Halkla İlişkilere Nereden Başlamalı?, 1997”

  4. Kriz Geliyorum Der, 2002”

  5. İtibar Yönetimi, 2006”

  6. Şimdi Stratejik İletişim Zamanı, 2009”

  7. “Oyun Bitti, 2012” (Fütüristler Derneği tarafından 2020 yılında “En İyi Yerli Fütürist Kitap Sıralamasında Birinci sırada yer aldı)

  8. “Ya Kuşlar Rüzgâr Güllerine Çarparsa!”2015 (Blog yazıları derlemesi)

  9. İtibar Yönetimi”, Anadolu Üniversitesi Açık Öğretim Fakültesi, Reklamcılık ve Halkla İlişkiler Yüksek Okulu Ders Kitabı 2016

  10. “Patronlar, CEO’lar ve Üst Düzey Yöneticiler için KURUMSAL DERSLER, 2019″

  11. “Ahlâkı ve Gezegeni Tükettik Gelmez Yola Gidiyoruz, 2023”

Kadıbeşegil, “Kurumsal İtibar Yönetimi, Kriz iletişimi yönetimi, Stratejik İletişim Planlaması, Kurumsal Sosyal Sorumluluk” konularında workshop ve seminerler vermekte, profesyonel konuşmalar yapmakta. 2014 yılına kadar Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesinde Global Kurumsal İletişim ve Liderlik Yönetimi  dersleri verdi. Kadıbeşegil RepMan İtibar Araştırmaları Merkezi Kurucusu ve Danışma Kurulu Üyesi

Master Class Workshops

Business Accord ©

Business Accord © Üst düzey yöneticiler için şirketlere özel Salim Kadıbeşegil’in moderatörlüğünde «Alaçatı’da» düzenlenen işlerimizi, politikalarımızı, süreçlerimizi çevremizdeki şartları dikkate alarak gözden geçirdiğimiz bir tam günlük «teneffüste iş» toplantısıdır.

Rekabet ve dış şartlar bizi nereye sürüklüyor?

Üretimden, insan kaynaklarına; pazarlama/satıştan tedarike; yönetimden müşteri ilişkilerine işlerimizde nereleri akort etmemiz gerekiyor?

Türkiye’de ve dünyada neler oluyor?

• İşimizi neler, ne kadar etkiliyor?
• Riskler nerelerde oluşuyor?
• Rekabet bu değişimin neresinde?
• Biz «ne» yapıyoruz?

Gelişmeler

• Değerleri yeniden okumak-tanımlamak
• Şirket kültürü engel mi tetikleyici mi?
• Toplumsal yaşamın yeni dinamikleri
• Küresel kültürel harmanın ip uçları
• X-Y kuşağı
• Yapay zeka
• Kaos (VUCA)

Bizim işimiz nerede nasıl etkilenir?

• Yeni pazarlar- yeni müşteriler- Y ve Z kuşakları
• Sivil toplumun yükselen sesi
• Teknoloji- inovasyon ve rekabet
• Müşteri-tüketici davranışlarında değişim
• Finansal süreçler-kaynaklar
• Nitelikli insan kaynakları
• Regülasyonlar
• İtibarımız
• Diğer

SALİM KADIBEŞEGİL kurumunuza ilham vermek için hazır!
Farklı çözümleri ile davet etmek için:

Formu Doldurun

Bize +90 212 401 35 45 numaralı telefondan ulaşabilir veya info@speakeragency.com.tr mail adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

mikrofon arkaplan
Send Plane iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.