Search Button

Stratejik Farkındalık & Müşteri Odaklı Dönüşüm

İlgi Alanlarım 4 Ana Fonksiyonda Yoğunlaşıyor: Strateji, Unlearn, Pazarlama ve Ürün Yönetimi
Bence İşletme DNA’sında Olması Gereken 4 Kritik Yetenek Var: Strateji, Dönüşüm yeteneği, Müşteri Deneyimi ve İnovasyon

4 Dilde Destek Verebiliyorum: İngilizce, Almanca, Türkçe ve Patron Dili
4 Konuda Farklıyım: Çıktı Üretirim, Gaza Getiririm, Yaşadıklarımı Anlatırım ve “Olmaz!” Demeyi Sevmem!

30+ yıllık meslek hayatımda farklı konularda, farklı dertleri çözmekle uğraşırken çoğu işletmenin stratejik bakış açısında eksikler olduğunu, çoğunun müşterilerini gerçekten tanımadığını ve bu yüzden pazar odaklı doğru ürünler / servisler geliştirmekte zorlandıklarını – özetle müşterilerinin kalbine giden yolu göremediklerini keşfettim. Hayatın içinden yaşadıklarımdan yola çıkarak konuşmayı ve insanların kalbine seslenmeyi severim. Samimi olmaya, dinleyicilerimle konuşmaya önem veririm; kuralları zorlayan ezberleri bozan birisiyim.

Strateji benim kişisel hobim, müşteriler bence iş yaptığımız insanlar bitmeyen merak alanım ve benim için bildiklerimizi bırakmak memleket meselesi 😀

Konular

  • Strateji & Kültür
  • Stratejik Pazarlama & Ürün Yönetimi
  • Müşteri Merkezlilik
  • Dönüşüm & Liderlik