HALUK SİCİMOĞLU

HALUK SİCİMOĞLUTHAAT’S IT! Kurucu ve Strateji Uzmanı

Keynote & Konuşma

  • İçgörü Odaklı Marka İnovasyonları Yaratmak
  • Stratejiden Yaratıcılığa Marka Yönetiminde Hikayeleştirme Sanatı
  • İş Hayatında Hikayeleştirme Sanatı
  • Marka İdeali Merkezli İletişim Stratejileri Hazırlamak
  • Stratejik Marka Yönetimi
  • İçgörü Avlama Teknikleri
  • Marka Yaratmanın Temel Esasları Müziğin Göç Yolları
  • Türkiye'nin Efsane Reklamları ve Türk Tüketicisinin Aklını Okumak
  • Yaratıcılığın Bilinmeyen Sırları

KONUŞMACI PROFİLİ

Amerika Birleşik Devletleri’nde Ohio’da Akron Üniversitesi’nde Pazarlama ağırlıklı İş İdaresi bölümünden mezun olduktan sonra Florida’da Miami Üniversitesi’nde, Pazarlama konusunda lisans üstü eğitimini tamamladı.

Pazarlama İletişimi kariyerine 1988 yılında Manajans/Thompson’da araştırma bölümünde başladı ve aynı ajansda müşteri ilişkilerinde görev aldı. 1991 yılında ALICE/ BBDO ailesine katılarak bu ajansın Stratejik Planlama Direktörlüğü’nü üstlendi.

1992 yılında Türkiye’nin ilk stratejik marka planlaması şirketi olan FOCUS 4’u kurdu. 1998-2000 yılları arasında merkezi Barcelona’da bulunan BBDO University’nin Stratejik Planlama Bölüm Başkanlığı görevini yürüttü. O zamandan beri ateşli bir FC Barcelona taraftarı ve aynı kulübün resmi üyesi. Sicimoğlu, 2013 ve 2014 yıllarında Reklamcılık Vakfı Başkanlığı görevini yürütmüştür.

Sicimoğlu, 2015 yılında sevdiği arkadaşlarıyla beraber yeni nesil bir eğitim, danışmanlık ve iletişim şirketi olan THAAT’S IT’i hayata geçirmiştir.

Bilgi Üniversitesi Marka Okulu Yüksek Lisans Programında Program Danışmanı ve Öğretim Görevlisi olan Sicimoğlu, İzmir Ekonomi Üniversitesi’nde de yaratıcılık ve tüketici trendleri üzerine dersler vermektedir.

Kelime Bulutu

  • Pazarlama

  • Yaratıcılık

  • Marketing

  • Hikaye Anlatıcılığı

  • Storytelling

  • Marka Yaratmak

  • Strateji

  • Marka Yönetimi