DR. FATOŞ KARAHASAN

Dr. Fatoş KarahasanBilgi Üniversitesi Öğretim Görevlisi, Gazeteci, Yazar

Keynote & Konuşma

  • Kırılma Noktası
  • Akla ve Kalbe Giden İletişim Yolları: İletişim Perspektifinden Sunum Becerileri
  • Değişen Dünya Trendleri
  • İnovasyon ve Yaratıcılık
  • Dijital Pazarlama
  • Satış Noktasında ve Sahada Marka Yönetmek

Konuşmacı Profili

Dr. Fatoş Karahasan İstanbul Bilgi Üniversitesi’nde, Pazarlama İletişimi, Reklam ve Dijital Pazarlama dersleri vermektedir. 14 yıl, uluslararası reklam şirketlerinde tepe yöneticilik yaptıktan sonra, yönetim danışmanı olarak, yerli ve yabancı kuruşların reklam ajans konkurları, ürün lansmanları, ürün stratejileri ve araştırma projelerinde yer almaktadır.

Fatoş Karahasan, pazarlama, iletişim ve yönetim konularında konuşmalar yapmakta ve eğitimler düzenlemektedir. Ayrıca, önemli konferanslarda, Moderatörlük ve Konferans Başkanlığı görevini üstlenmektedir.
Dünya, Start Up ve cnnturk.com da köşe yazarı olarak, gündemi izleyen makaleler yazar.

Reklamcılık ve Siyasi Pazarlama konularında iki kitabı Fransızcadan dilimize kazandırmıştır. Katkıda bulunduğu “Siyasetin Pazarlaması” gibi çeşitli kitapların yanı sıra, “Vasat Reklamdan Nasıl Kurtulunur?”, “Taşlar yerinden Oynarken, Dijital Pazarlamanın Kuralları” , “Akla ve Kalbe Giden İletişim Yolları” ve “Açılın Gençler Geliyor” ; “Gençlerde Finansal Okuryazarlık”; Kadın Kadının Kurdu Mu? Kim Demiş?” başlıklı altı kitabın yazarıdır. Uzun yıllar Milliyet gazetesinde, Tempo ve Capital dergilerinde yazıları yayınlamıştır.

INSEAD’ın Blue Ocean Strategy Practioner sertifikası sahibi olan Karahasan, İnovasyona yönelik Mavi Okyanus Stratejisi konusunda da eğitim ve danışmanlık hizmeti vermektedir.

İngilizce, Fransızca, İtalyanca ve Almanca bilir.
Reklam Özdenetim Kurulu (RÖK) üyesidir.

Masters of Ceremony

Dr. Fatoş Karahasan, uzmanlık alanlarından ve profesyonel deneyiminden hareketle online ve fiziksel olarak gerçekleşen tüm programlarda etkin bir moderasyon sağlamakta ve program süresi boyunca dinleyicilerin ilgisini canlı tutarak etkinliğe değer katacak bir akış sunumu gerçekleştirmektedir.

Kelime Bulutu

  • Finansal Okuryazarlık

  • Strateji

  • Dijital Dönüşüm

  • Dijital Pazarlama

  • İnovasyon

  • Değişim Yönetimi

  • Kurumsal Değişim