INFLUENCER BLOG İLETİŞİM

MARCUS COLLİNS

Marcus Collins Baş Strateji Yöneticisi | Pazarlama Profesörü | AAF Hall of Achievement Inductee

icon

Konuşmacı Çözümleri

Keynote Speaker

MARCUS COLLİNS 2024 Konuşma Başlıkları MARCUS COLLİNS 2024 Konuşma Başlıkları

  • Kültürel Bulaşma: "Viral Olmanın" Ötesine Geçmek
  • Kültür için: Ne Satın Aldığımızın, Ne Yaptığımızın ve Kim Olmak İstediğimizin Arkasındaki Güç
  • Veri Analitiği: Bilgiyi Samimiyetle Karıştırmayın
  • Kabileleşmek: Markanın Geleceği Kültürdür

Marcus Collins Kimdir?

Budweiser'dan Beyoncé'ye, McDonald's'tan Google'a, Marcus Collins son on yılın en ünlü reklam kampanyalarından bazılarının arkasındaki mimar olmuştur. Ödüllü ajans Wieden+Kennedy'de Baş Strateji Sorumlusu olarak markaların bulaşıcı pazarlama fikirleri yaratmasına yardımcı olmadığı, TED sahnesine çıkmadığı, Adweek'te köşe yazmadığı ya da merakla beklenen yeni kitabını yayınlamadığı zamanlarda, Michigan Üniversitesi Ross School of Business'ta pazarlama profesörü olarak yeni nesil pazarlamacıları şekillendiriyor. Kültürel bulaşma, anlam yaratma, marka stratejisi ve tüketici davranışı konularında ünlü bir uzman olan Marcus, her sektörden veya meslekten izleyicilere, başkalarının vizyonunuzu paylaşmasını ve en önemlisi harekete geçmesini sağlamak için kültürün gücünden nasıl yararlanacaklarını gösteriyor.

Neden Marcus Collins?

Günde binlerce mesaj ve etkileşim bombardımanına tutulan hiper bağlantılı bir dünyada yaşıyoruz. Yalnızca etkileşim kurmak için değil, gerçekten bağlantı kurmak ve harekete geçmek için bunu nasıl aşabiliriz? Zamanımızın en ünlü reklam kampanyalarından ve kültürel fenomenlerinden derlediği stratejilerden oluşan "Bulaşma Yemek Kitabı "nı paylaşan Dr. Marcus Collins, kültürün davranışları etkileme, bağlantı kurma ve nihayetinde ticareti yönlendirme yollarını inceliyor. Dinleyiciler, "viral olmanın" ötesine geçerek tutulan, eyleme ilham veren ve kültürün kendisinin bir parçası haline gelen fikirler yaratmak için Kültürel Bulaşma oluşturmanın gizli tarifleriyle ayrılıyor.

Açılış Konuşmacısı Dr. Marcus Collins Hakkında

Dr. Marcus Collins ödüllü bir pazarlamacı ve kültürel bulaşma, anlam yaratma, marka stratejisi ve tüketici davranışları konusunda uzmandır. Kariyerini markalar için kültürü, kültür için de markaları tercüme ederek geçirmiş ve günümüzün en tanınmış reklam kampanyalarından bazılarının mimarı olmuştur. Marcus, McDonald's, Apple, Google, State Farm, Target, Peloton ve Budweiser gibi mavi çipli markalar için stratejiler geliştirmiş ve hatta Beyoncé için dijital strateji yürütmüştür. Halen, Nike için yaptığı çalışmalar ve efsanevi "Just Do It" kampanyasıyla tanınan ödüllü reklam ajansı Wieden+Kennedy New York'ta Baş Strateji Sorumlusu olarak görev yapmaktadır. Aynı zamanda Adweek'te köşe yazarlığı, TED konuşmacılığı ve Michigan Üniversitesi Ross School of Business'ta pazarlama profesörlüğü yapmaktadır. AAF Advertising Hall of Achievement Inductee, 2022 Cannes Lions Jüri Üyesi ve 2022 Michigan Üniversitesi MBA sınıfının favori profesörlerinden biri olarak onurlandırılmıştır. Ayrıca Advertising Age'in 40 Yaş Altı 40 ve Crain's Business'ın 40 Yaş Altı 40 ödüllerinin de sahibidir. Merakla beklenen kitabı, Kültür İçin: The Power Behind What We Buy, What We Do, and Who We Want to Be adlı kitabı, ne iş yaparsak yapalım, hepimizin günlük hayatımızda insanları etkilemeye çalışan pazarlamacılar olduğumuzu ilan ediyor ve vizyonunuzu paylaşmaları ve harekete geçmeleri için başkalarına ilham vermek üzere kültürden nasıl yararlanabileceğinizi gösteriyor. Mayıs 2023'te yayınlanacak.

MARCUS COLLİNS kurumunuza ilham vermek için hazır!
Farklı çözümleri ile davet etmek için:

Formu Doldurun

Bize +90 212 401 35 45 numaralı telefondan ulaşabilir veya info@speakeragency.com.tr mail adresi üzerinden iletişime geçebilirsiniz.

mikrofon arkaplan
Send Plane iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.