STEVEN VAN BELLEGHEM

Steven Van BelleghemYazar, Girişimci ve Vlerick Business School Pazarlama Profesörü

Keynote & Konuşma

  • Dijital Dünyada Müşteri Merkezli Yaklaşım
  • Dijital Varlık İnsani Varlık Haline Gelirse?
  • Yapay Zeka ile Müşteri Deneyimi Arasındaki Bağ
  • Geleceğin Pazarlama Dünyası

Konuşmacı Profili

Steven Van Belleghem, dijital dünyada müşteri deneyimi odaklı projeler üzerine uzmanlaşmış bir keynote konuşmacıdır. Belleghem, konuşmalarında dinleyenlerini çağdaş müşteri ilişkileri dünyasında bir yolculuğa çıkarmakla kalmayıp bunu yaparken aynı zamanda akıllıca çerçevelenmiş konuşmasını dinleyenlere motive edici şekilde sunmaktadır. 

Belleghem’ın ilk kitabı  “The Conversation Manager” 2010 yılında en inovatif pazarlama kitabı olarak ödül almış ve adını duyurmuştur. Diğer kitapları arasında bulunan “The Conversation Company” ve “When Digital Becomes Human” kitabı 2015 yılının en iyi pazarlama kitabı seçilmiştir. Son kitabı “Customers The Day After Tomorrow” ise 7 ayrı dile çevrilmiş ve aynı zamanda en iyi uluslararası iş ve işletme kitabı ödülüne de aday gösterilmiştir. Belleghem, yazdığı dört kitapla bestseller listelerine girmeyi başarmıştır.

Belleghem aynı zamanda Nexxworks adlı danışmanlık firmasının kurucularından biridir ve içerik üretimiyle öne çıkan Snackbytes’ın kurucuları arasında yer almaktadır. ‘Hello Customer’ adlı yapay zeka start-up şirketi ile hızla büyümekte olan Intracto dijital ajansı Steven’ın yatırımcı olarak yer aldığı firmalardan biridir. 

Kariyerinin ilk 12 yılında danışmanlık yapan ve pazar araştırmaları şirketi InSites Danışmanlık’ın yönetici ortaklarından biri olarak görev alan Belleghem, 8 kişilik bir ekiple yola çıkmış bir şirketi 5 ülkede, 130’dan fazla çalışanıyla büyük bir yapı haline getirmekte büyük pay sahibidir. 

Belleghem, bugün Vleric Business School’da yarı zamanlı olarak pazarlama dersleri vermektedir ve Plan International sivil toplum kuruluşunun yönetim kurulunda yer almaktadır. 

Kelime Bulutu

  • Yapay Zeka

  • Yeni Teknolojiler

  • 5G

  • IoT

  • Müşteri Deneyimi

  • Dijital Etik

  • Otomasyon

  • Son Teknolojiler

  • Metaverse