TIMOTHY ARMOO

TIMOTHY ARMOOGirişimci, Fanbytes CEO & Kurucu Ortak

Keynote & Konuşma

  • Pazarlama
  • Sosyal Medya
  • Dijital Yıkım
  • Nesnelerin İnterneti (IOT)
  • Influencer Pazarlaması (Influencer Marketing)
  • Girişimcilik
  • Start-up Şirketler
  • Çeşitlilik ve Dahiliyet
  • Farkında Olmadığımız Önyargılar

Konuşmacı Profili

Warvick Üniversitesi ikinci sınıfında okurken Fanbytes’ı kuran Timothy birkaç yıl içinde şirketine pek çok ödül kazandırmıştır. Timothy Armoo bugün ise dünyada ileri gelen influencer pazarlama şirketlerinden biri olan Fanbytes’ın kurucusu ve CEO’sudur. 

Fanbytes, TikTok, Snapchat, Instagram ve YouTube gibi sosyal medya mecralarında aktif olan influencer ekibi aracılığıyla, Z kuşağının kalbini kazanmak isteyen büyük ve inovatif markalara alan açan bir şirkettir. Fanbytes’ın hizmetlerinden yararlanan şirketler arasında Apple, McDonald’s, Deliveroo, Boohoo yer almakta, ayrıca Britanya Hükümeti de Fanbytes ile çalışmaktadır. Fanbytes gençlere yönelik pazarlama denilince akla gelen ilk isimlerden biridir. Snapchat’de en popüler marka haline gelmek isteyen bilgisayar oyunu markası da TikTok’da veya YouTube’da viral fenomen olmak isteyen yeni bir müzisyen de FanBytes’dan yararlanmaktadır. Fanbytes tarafından yürütülen kampanyalar Forbes, Evening Standard ve BBC’de yer almayı başarmıştır.  

Timothy Armoo, iş dünyası, pazarlama, sosyal medya, dijital yıkım, startup şirketler ve çeşitlilik&dahiliyet hakkındaki düşünceleri  farklı medya organlarında yer bulan, LinkedIn’de onbinlerce takipçisiyle Z kuşağının dünyayı nasıl algıladığını yeniden tanımlayan bir isimdir. 

Timothy Armoo’nun başarılarına ithafen çeşitli mecralarda aşağıdaki gibi değerlendirmeler yapılmıştır: 

  • “Pazarlama ve reklamcılık alanındaki en etkili isim” – Evening Standard.
  • “Yeni pazarlama ekolünün en öndeki temsilcisi” – Forbes Magazine.
  • “Z kuşağının ihtiyacı olan WPP’yi Kuruyor” – Huffington Post.
  • “Deezer’da ihtiyacımız olan ROI ve kurulumları işletmemizde bize sürekli destek sağlayan FanBytes harika. Çalıştığımız platformların sonuçları ile kıyaslandığında 3’e 1 oranında onların önüne geçtiler.” - Bianca Spada, Deezer Sosyal Medya Global Direktörü 
  • “FanBytes’la kurduğumuz ortaklık sayesinde gerçek, uzman bilgisine sahip olduk başka türlü ulaşma şansımızın olmadığı kitlelere onların öngörüleri yardımıyla ulaşmış olduk.” - Karen Smith, ACCA Pazarlama Direktörü

Kelime Bulutu

  • Pazarlama

  • Marketing

  • Sosyal Medya

  • Influencer Marketing

  • Influencer Pazarlama

  • Nesnelerin interneti

  • Dijitalleşme

  • Dijital Transformasyon

  • Dijital Dönüşüm

  • Çeşitlilik

  • Girişimcilik

  • Start Up

  • IoT