Girişimci, Fanbytes CEO & Kurucu Ortak
Warvick Üniversitesi ikinci sınıfında okurken Fanbytes’ı kuran Timothy birkaç yıl içinde şirketine pek çok ödül kazandırmıştır. Timothy Armoo bugün ise dünyada ileri gelen influencer pazarlama şirketlerinden biri olan Fanbytes’ın kurucusu ve CEO’sudur.
Fanbytes, TikTok, Snapchat, Instagram ve YouTube gibi sosyal medya mecralarında aktif olan influencer ekibi aracılığıyla, Z kuşağının kalbini kazanmak isteyen büyük ve inovatif markalara alan açan bir şirkettir. Fanbytes’ın hizmetlerinden yararlanan şirketler arasında Apple, McDonald’s, Deliveroo, Boohoo yer almakta, ayrıca Britanya Hükümeti de Fanbytes ile çalışmaktadır. Fanbytes gençlere yönelik pazarlama denilince akla gelen ilk isimlerden biridir. Snapchat’de en popüler marka haline gelmek isteyen bilgisayar oyunu markası da TikTok’da veya YouTube’da viral fenomen olmak isteyen yeni bir müzisyen de FanBytes’dan yararlanmaktadır. Fanbytes tarafından yürütülen kampanyalar Forbes, Evening Standard ve BBC’de yer almayı başarmıştır.
Timothy Armoo, iş dünyası, pazarlama, sosyal medya, dijital yıkım, startup şirketler ve çeşitlilik&dahiliyet hakkındaki düşünceleri farklı medya organlarında yer bulan, LinkedIn’de onbinlerce takipçisiyle Z kuşağının dünyayı nasıl algıladığını yeniden tanımlayan bir isimdir.
Timothy Armoo’nun başarılarına ithafen çeşitli mecralarda aşağıdaki gibi değerlendirmeler yapılmıştır:
Pazarlama
Marketing
Sosyal Medya
Influencer Marketing
Influencer Pazarlama
Nesnelerin interneti
Dijitalleşme
Dijital Transformasyon
Dijital Dönüşüm
Çeşitlilik
Girişimcilik
Start Up
IoT