Top Model
Sivaslı bir ailenin 3. nesili olarak 1980 yılında Danimarka Odense şehrinde dünyaya geldi. Gymnasium’da dil eğitimi alan Tülin Şahin 7 dil bilmektedir.
Gymnasium’un ardından moda tasarım eğitimi alan Tülin Şahin 15 yaşında katıldığı Supermodel of Denmark yarışmasında 25.000 aday arasında ilk 20’ye seçilip ardından birinci oldu. 15 yaşında Avrupa’nın ilk ve tek Türk Süper Modeli unvanını aldı. Geniş bir Türk Diasporası’na sahip Avrupa’da uzun süre gündem oldu.
Tülin Şahin profesyonel mankenlik kariyerine 1998’de Paris’te başladı. Ardından 1999 yılında Zeki Triko çekimleri için Türkiye’ye geldi. Zeki Başeskioğlu Tülin Şahin’i ‘Yerli Cindy’ olarak sektöre tanıttı. 22 yıldır İstanbul’da yaşayıp uluslararası top modellik kariyerini sürdüren Tülin Şahin birçok global anlaşmaya imza atan ilk Türk modeldir. Dünyanın en iyi ve en güzel 50 top model listesine seçilen ilk ve tek Türk top modeldir.
Ralph Lauren, Tommy Hilfiger, Toni&Guy, C&A, Victoria’s Secret, Esprit, Marc’O’Polo, Pandora gibi birçok global markanın yüzü ve sözcüsüdür. Dünyanın dört bir yanında moda haftalarında podyumlarda yer almaktadır.
Ralph Lauren çocuk koleksiyonunda ‘Tulin’ isimli bir elbise tasarlamıştır. Robert de Niro, Wycleff Jean, Robin Sharma vb. isimlerin yanında Global Citizen Forum Ambassador olarak yer almaktadır.
Tülin Şahin moda, güzellik, sağlıklı beslenme, mankenlik alanlarında şu ana kadar 16 kitap yazmıştır. Türkiye’de kitap yazan ilk mankendir. Hatta bu trendi başlatandır.
2007 yılında TULISS adlı kadınlara yönelik web sitesini kurmuştur. 2008’den bu yana Türkiye’nin turizm kampanya tanıtım yüzüdür. Kız çocuklarını ve kadınları destekleyen pek çok sosyal sorumluluk projesinde her daim yer almaya özen göstermektedir.
2009 yılında TBMM tarafından çalışkan ve sportif kişiliği ile ‘’Örnek Genç’’ ödülüne layık görülmüştür.
Tülin Şahin aynı zamanda Unicef iyi niyet elçisidir.
22 yıldır zirvede kalabilmeyi başaran az sayıda modelden biridir. Tülin’in herkes tarafından bilinen çalışkanlığı, titizliği, disiplini, işe muazzam özeni gibi birçok faktör onu sektörün en vazgeçilmez ve güçlü isimlerinden biri yapmaktadır.
Sosyal medya platformlarının en güçlüleri arasında yer alan YouTube; dijital dünyada en çok tercih edilen, en ses getiren ve hedef kitle etkileşimini güçlendirmeye yönelik iletişim çalışmalarının en sık yürütüldüğü platformlardan biri olarak varlığını sürdürmektedir.
Hayata geçirilecek YouTube projelerinde dijital mecralardaki etkileşimi güçlü olan konuşmacımız ile uzmanlık ve çalışma alanları çerçevesinde markanıza özel özgün içerikler oluşturabilir, YouTube’a özel içeriğe sahip video serileri kurgulayabilir ve uzman görüşünü hedef kitle ile paylaşmak için ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış ve teması önceden belirlenmiş video serileri yaratabilirsiniz.
Markanızın ve hedef kitlenizin ilgi duyduğu konularda herhangi bir ekrana bağlı kalmadan uzman görüşüne erişmesini, ilham almasını ve keyifli vakit geçirmesini sağlayan podcast serileri ile birbirinden farklı platformlarda sesli yayınlar oluşturabilirsiniz.
Çok sayıdaki dijital kullanıcının ilgisini çeken ve giderek daha da popülerleşen bu mecrada yer alarak, alanında uzman konuşmacımız ile iletişim stratejinizi en iyi şekilde eşleştirerek doğru hedef kitleye ulaşabilirsiniz.
Marka elçileri; marka ile hedef kitle arasındaki iletişimi canlı tutarak markanın referansı olma görevini üstlenir. Üstlenilen bu referansın odağında marka elçiliği; iletişim hedeflerine ulaşmak isteyen markalar için olmazsa olmaz bir pazarlama stratejisidir.
Markanızın imajını ve itibarını güçlendirecek, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtıp tavsiye ederek marka ile hedef kitle arasında uzun süreli anlamlı bağlar yaratacak, bunu sağlarken de hedef kitlenin güvenle markayı tercih etmesini mümkün kılacak konuşmacımız marka elçisi olarak dijital projelerinizde konumlandırabilir ve uzun soluklu iletişim çalışmaları gerçekleştirebilirsiniz.
Moda Kültürü
Moda
İlham Veren Kadınlar
Moda ve Güzellik
Kişisel Marka Yönetimi