Search Button

M. Bora Alçı

Markalara Fısıldayan Adam

Konular
VİDEOLAR PLAYLIST
Video Title
Video Title

M. Bora Alçı

1991’de Boğaziçi Üniversitesi İşletme Bölümü’nü bitiren M. Bora Alçı, iş yaşamına Henkel Turyağ deterjan grubunda ürün yöneticisi olarak başladı. Aynı şirkette 1995-1997 yıllarında kişisel bakım ve kozmetik bölümünün kurulmasında rol aldı ve bu bölümün yöneticiliğini üstlendi. 1997-1999 yılları arasında Danone’un su ve içecek bölümünde proje yöneticiliği yürüttü. Uluslararası bir strateji ekibinin parçası olarak Danone markalı içecek ürünlerinin geliştirilmesinde rol aldı. 1999-2001 yılları arasında Turkcell’de pazarlama yöneticisi olarak çalıştı. 2001 yılından beri danışmanlık yapıyor.

2006 yılından beri Argus Marka Danışmanlığı ve Araştırma şirketini çatısı altında hizmet veriyor. Avrupa’nın bilinaçaltını haritalayan ilk araştırma tekniği Mind-Decoder®, müşteri deneyim yolculuğu araştırması Observor® ve Türkiye’nin ilk ve tek inovasyon araştırması Innovation Clinic® modellerinin yaratıcısı olan Argus’un kurucusudur.

M. Bora Alçı, Bilgi Üniversitesi MBA programında “stratejik marka yönetimi” dersi veriyor.