Sınırsız bir dünyada küresel olarak kazanmak… Sizin dilinizi konuşmuyorlar, markanızı hiç duymamışlar ve kilometrelerce uzakta yaşıyorlar. Yine de küresel e-ticaretin karmaşıklıklarına ve zorluklarına rağmen, dünyanın her yerindeki tüketicilere satış yapmak şirketlerin karşı koyamayacağı bir fırsat. Özellikle de satışların 2023 yılına kadar 4,8 trilyon ABD dolarına ulaşmasının beklendiğini ve dünyadaki satın alma gücünün yaklaşık %85'inin ABD dışında olduğunu düşündüğünüzde... Bu konferans, günümüzün sınır tanımayan ekonomisinde başarılı olmak isteyen şirketler için son derece uygundur. Özellikle de kendi iç pazarlarında bir platoya ulaşmış ve yeni zirveleri fethetme arayışında olanlar için. Şirketlerin bu 3 adımlı uluslararasılaşma çerçevesini kullanarak işlerini sınırların ötesine nasıl genişlettiklerini öğrenin.
İstiyorum ve Hemen İstiyorum
Anındalık çağında markalar inşa etmek. Günümüzün dijital merkezli dünyasında, markaların değerlerine ve DNA'larına sadık kalırken nasıl hızlı bir şekilde adapte olacaklarını ve uyum sağlayacaklarını öğrenmeleri çok önemlidir. Tüketicilere ulaşmaya ve onlarla etkileşim kurmaya yönelik yeni kanallar, müşterilerin beklentileri kadar hızlı bir şekilde değiştiğinden, markalar ürünlerini piyasaya sürme, yeni kitlelere ulaşma ve benzeri görülmemiş bir hız ve verimlilikle farkındalık oluşturma becerisine sahip. Teknolojik gelişmeler marka hedeflerini sürekli olarak şekillendirip tüketici deneyimini yeniden tanımlarken, markalar teknolojinin kendilerini tanımlamasına izin vermek yerine teknolojiden yararlanmalıdır. Dünyanın dört bir yanındaki en başarılı markalardan bazılarının müşterilerin sevgisini kazanmak için yeni teknolojilerden ve en yeni dijital pazarlama stratejilerinden nasıl yararlandığını öğrenin.
İnsanlar Değişimden Korkmazlar
İnovasyonu yaşayan ve soluyan bir işyeri nasıl yaratılır İnovasyon ve yaratıcılık birbiriyle ilişkilidir, ancak ikisi arasında önemli bir ayrım vardır. Yaratıcılık fikir üretmekle ilgilidir, inovasyon ise bu fikirlerin denenmesi, yinelenmesi ve nihayetinde faydalı bir şeye dönüştürülmesi sürecidir. Yeni fikirler geliştirebilmek, benimseyebilmek ve uygulayabilmek, çevredeki ekosistem sürekli değişirken kuruluşların güncel kalmasına yardımcı olur. Kuruluşunuzda inovasyonu teşvik etmek, çalışanlarınızın ve onların değerlerinin yanı sıra onlar için yarattığınız ortamın bir karışımıdır. İnovasyon becerilerini nasıl geliştireceğinizi ve bunu iş yerinizin bir parçası haline nasıl getireceğinizi öğrenin.