Keynote Speaker
ADOLFO FERNÁNDEZ SÁNCHEZ 2024 Konuşma Başlıkları
- Amerikan Kahvesi için Kuyruğa Giren İtalyanlar
- İstiyorum ve Hemen İstiyorum
- İnsanlar Değişimden Korkmazlar
Adolfo Fernández Sánchez Kimdir?
Milyarlarca dolarlık dijital işletmeler için küresel pazara açılma stratejisine liderlik etmek… Sıfırdan yüksek performanslı ekipler, müşteri edinme kanalları, satış programları ve ortaklıklar kurmak... Start-up'lara, KOBİ'lere ve Fortune 500 şirketlerine ürün ticarileştirme, pazara açılma ve gelir artırma stratejileri konusunda danışmanlık yapmak... Bunlar, Adolfo Fernandez'in GM ve müşteri öncelikli çözümler oluşturma savunucusu olarak on yıllık kariyerinden bazı önemli noktalar.
Adolfo, "yeni ürünler geliştirmek, pazara açılma stratejilerini uygulamak ve kullanıcı ve gelir büyümesini hızlandırmak için ortak bir vizyonun arkasında toplanan yüksek güçlü çapraz işlevli ekipler kurarak ve yöneterek hızlı tempolu matris ortamlarında başarılı olur." Dijital ekosistemde gelir getiren akışlara ve stratejik ittifaklara liderlik etme konusunda engin deneyime sahip olan Adolfo, 2015 yılında İspanya ve Portekiz için müşteri edinme stratejisi ve operasyonlarını yönetmek üzere Google'a katıldı.
2018'in başlarında, Google'ın orta pazar segmentine yönelik uluslararasılaştırma danışmanlık hizmetlerine öncülük etmek üzere Küresel Program Yöneticisi rolünü üstlendi. Bir yıl sonra Adolfo, Google'ın KOBİ segmentine yönelik Perakende Reklamlar ve Ticaret pazara açılma stratejisini yönetmek üzere Kaliforniya'ya taşındı. Bu sayede Google'ın dijital çözümleri dünyanın dört bir yanındaki KOBİ perakendecilerinin kullanımına sunuldu ve gelecekteki ürün geliştirmelerinde onların sesi oldu.
Adolfo, Eylül 2023'te TikTok'un Küresel Para Kazanma Ürün ve Teknoloji organizasyonuna katıldı. TikTok'un performans çözümleri için ürün stratejisi ve operasyonlarını yönetiyor. Adolfo'nun odak noktası, TikTok'u her büyüklükteki işletme için yeri doldurulamaz bir büyüme kanalı haline getirmek olacak. Tüketicilerin ürünleri, içeriği ve hizmetleri keşfetmeleri ve satın almaları için favori bir yer olmasının yanı sıra.
Teknolojinin ekonomide ve genel olarak toplumda oynadığı rol konusunda tutkulu olan Adolfo, Birleşmiş Milletler ve Dünya Ticaret Örgütü dijitalleşme, inovasyon ve küreselleşme gibi konularda 250'den fazla konuşma yapmıştır. . Ayrıca IE Business School ve MIT'de misafir öğretim görevlisi olarak ders vermektedir.
Adolfo, 2019 yılında WEF tarafından Perakende, Tüketim Malları ve Dijital İletişim konularında düşünce lideri olarak Uzman Ağına katılmaya davet edildi.
Adolfo, liderlik, insan gelişimi ve yönetim konularına derin ilgi duyan hevesli bir okuyucudur. Özellikle iş liderliği ve yüksek performanslı sporlar arasındaki paralelliklerle ilgileniyor.
Milyarlarca dolarlık bir dijital işletme için küresel pazara açılma stratejisine liderlik ediyor. Sıfırdan yüksek performanslı ekipler, müşteri edinme kanalları, satış programları ve ortaklıklar kurmak.
Startup'lara, KOBİ'lere ve Fortune 500 şirketlerine ürün ticarileştirme, pazara açılma ve gelir artırma stratejileri konusunda danışmanlık yapmak.
Konuşma Başlıkları:
Amerikan Kahvesi için Kuyruğa Giren İtalyanlar
Sınırsız bir dünyada küresel olarak kazanmak… Sizin dilinizi konuşmuyorlar, markanızı hiç duymamışlar ve kilometrelerce uzakta yaşıyorlar. Yine de küresel e-ticaretin karmaşıklıklarına ve zorluklarına rağmen, dünyanın her yerindeki tüketicilere satış yapmak şirketlerin karşı koyamayacağı bir fırsat. Özellikle de satışların 2023 yılına kadar 4,8 trilyon ABD dolarına ulaşmasının beklendiğini ve dünyadaki satın alma gücünün yaklaşık %85'inin ABD dışında olduğunu düşündüğünüzde... Bu konferans, günümüzün sınır tanımayan ekonomisinde başarılı olmak isteyen şirketler için son derece uygundur. Özellikle de kendi iç pazarlarında bir platoya ulaşmış ve yeni zirveleri fethetme arayışında olanlar için. Şirketlerin bu 3 adımlı uluslararasılaşma çerçevesini kullanarak işlerini sınırların ötesine nasıl genişlettiklerini öğrenin.
İstiyorum ve Hemen İstiyorum
Anındalık çağında markalar inşa etmek. Günümüzün dijital merkezli dünyasında, markaların değerlerine ve DNA'larına sadık kalırken nasıl hızlı bir şekilde adapte olacaklarını ve uyum sağlayacaklarını öğrenmeleri çok önemlidir. Tüketicilere ulaşmaya ve onlarla etkileşim kurmaya yönelik yeni kanallar, müşterilerin beklentileri kadar hızlı bir şekilde değiştiğinden, markalar ürünlerini piyasaya sürme, yeni kitlelere ulaşma ve benzeri görülmemiş bir hız ve verimlilikle farkındalık oluşturma becerisine sahip. Teknolojik gelişmeler marka hedeflerini sürekli olarak şekillendirip tüketici deneyimini yeniden tanımlarken, markalar teknolojinin kendilerini tanımlamasına izin vermek yerine teknolojiden yararlanmalıdır. Dünyanın dört bir yanındaki en başarılı markalardan bazılarının müşterilerin sevgisini kazanmak için yeni teknolojilerden ve en yeni dijital pazarlama stratejilerinden nasıl yararlandığını öğrenin.
İnsanlar Değişimden Korkmazlar
İnovasyonu yaşayan ve soluyan bir işyeri nasıl yaratılır İnovasyon ve yaratıcılık birbiriyle ilişkilidir, ancak ikisi arasında önemli bir ayrım vardır. Yaratıcılık fikir üretmekle ilgilidir, inovasyon ise bu fikirlerin denenmesi, yinelenmesi ve nihayetinde faydalı bir şeye dönüştürülmesi sürecidir. Yeni fikirler geliştirebilmek, benimseyebilmek ve uygulayabilmek, çevredeki ekosistem sürekli değişirken kuruluşların güncel kalmasına yardımcı olur. Kuruluşunuzda inovasyonu teşvik etmek, çalışanlarınızın ve onların değerlerinin yanı sıra onlar için yarattığınız ortamın bir karışımıdır. İnovasyon becerilerini nasıl geliştireceğinizi ve bunu iş yerinizin bir parçası haline nasıl getireceğinizi öğrenin.