Bu konuşmada öncelikle deneyim dünyasının gelişimi ele alınacak, müşterilerin dönüşümü sonrasında müşteri deneyimi yönetimine geçilecektir. Müşteri deneyiminin kısa bir tanıtımı ve neden önem verilmesi gerektiği üzerinde durulduktan sonra müşterilerin beklenti ve ihtiyaçlarının nasıl öğrenilebileceğinin ve müşterilerde nasıl duygusal deneyim yaratılacağının detayları Türkiye’den ve Dünya’dan en iyi örneklerle birlikte katılımcılara aktarılacaktır.
Müşteri Odaklı Kültür Dönüşümü
Şirketlerin müşteri odaklı olması için öncelikle çalışanların müşteri deneyimi farkındalığı kazanması gerekmektedir. Bu konuşmada ilk amaç çalışanlara bu farkındalığı kazandırmak ve müşteri deneyimine odaklanılırsa neler kazanılacağının, odaklanılmadığında ise neler kaybedileceğinin aktarılmasıdır. Sonrasında Türkiye’de ve Dünya’da müşteri deneyimini en iyi şekilde yöneten şirketlerden örneklerle birlikte üç aşamada şirketlerdeki müşteri odaklı kültür dönüşümü detaylandırılacaktır. Bu adımlar: Farkındalık – Sahiplenme ve İlham verme şeklindedir. Her bir başlık gerçek hayat örnekleriyle paylaşılacak ve proje önerileri katılımcılarla paylaşılacaktır.
Müşteri Yolculuk Haritaları
Müşteri yolculukları süreç haritalarından sonra, şirket süreçlerine müşterilerin gözünden bakabilme becerisi kazanmak amacıyla kullanılmaya başlanmıştır. Bu konuşmada müşteri yolculuk haritalarının ne olduğu, hangi adımlarla yönetilmesi gerektiği, yolculuk haritaları tasarlanırken dikkat edilmesi gereken noktaları ve örnek müşteri yolculuk haritaları paylaşılacaktır. Konuşma sonrasında katılımcıların müşteri odaklı bakış açısının artırılması hedeflenmektedir ve çeşitli metodolojilerin paylaşımı ile katılımcıların basit de olsa kendi yolculuk haritalarını tasarlayabilir olmaları hedeflenmektedir.
Dijital Çağda Müşteri Deneyimini Yönetmek
Müşteri deneyimi yönetimi ve dijital dönüşüm iş dünyası gündeminin ilk sıralarında geliyor. Bu iki konunun birleşiminin aktarılacağı bu konuşmada dijital teknolojiler gelişirken müşteri deneyimi yönetiminde öne çıkan noktalar, deneyim yönetiminde hangi teknolojilerin günümüzde nasıl kullanıldığı ve gelecekte öne çıkacak olan dijital teknolojiler detaylandırılacaktır. Müşteri deneyimi yönetim ilkeleri dijital dönüşüm ekseninde katılımcılarla paylaşılacaktır.
Hayatımızı Nasıl Tasarlamalıyız?
Kendi tasarladığınız hayatı mı yaşıyorsunuz yoksa başkalarının size uygun gördüğü hayatı mı? Bu konuşmada kendinizi daha yakından tanımanın yönlerini öğrenecek, hayallerinizi ve o hayallere ulaşmak için hedeflerinizi belirleyecek, doğru planlamanın nasıl yapılacağını keşfedecek ve bu yolculukta dikkat edilmesi gereken noktaları fark edeceksiniz. Hayat tasarımının her bir aşamasında örneklerle ilgili maddeler detaylandırılacak, birçok araç ve bu araçların nasıl kullanılabileceği katılımcılarla paylaşılacaktır. Bir tasarımcı edasıyla tasarım ilkelerini düşünerek kendi hayatınıza bakacak, sonrasında atmanız gereken adımları belirleyeceksiniz.