Bilgi, deneyim, uzmanlık, sosyal medya kanallarındaki fikir liderlikleriyle etki yaratan ve sadece Speaker Agency tarafından temsil edilen konuşmacı portföyüdür.
Sosyal medyada etki alanı yüksek ve kendi alanında fikir lideri konuşmacılar ile markaları dijital proje iş birlikleri ve marka elçilikleri kapsamında bir araya getirerek markaların iş sonuçlarına katkı sağlayan projeler geliştiriyoruz.
İş Dünyası İçin Stratejik Konular: İnovasyon, Dijital Dönüşüm, Yaratıcılık ve Sosyal Medya
İş Dünyası İçin Stratejik Konular: İnovasyon, Dijital Dönüşüm, Yaratıcılık ve Sosyal Medya
Exclusive konuşmacımız, Strateji ve İnovasyon Danışmanı / Google Türkiye, Ortadoğu ve Kuzey Afrika Bölgesi Pazarlama Eski Direktörü, Mustafa İçil tarafından hazırlayıp sunulan workshop ve eğitim programlarında birçok kurumun güncel gündemini oluşturan, dijital dönüşüm, inovasyon, stratejik pazarlama ve planlama, inovasyon ve yaratıcılık, dijital ve sosyal medya pazarlama stratejileri konuları ayrıntılı şekilde ele alınıyor:
Dijital DönüşümDijital Pazarlama ve Sosyal MedyaGelecek ve Fütürizm
Yayınlanma Tarihi: 22 Mart 2022
Güncelleme Tarihi: 04 Ekim 2023
Yazan: Speaker Agency
Bağlantı kopyalandı
Dijital Dönüşüm workshopunda günümüzde şirketlerin sürdürülebilirliği için vazgeçilmez hâle gelen dijital dönüşümün yapı taşlarını, yaklaşımları ve gelecek haritasını oluşturmak, fikirleri önceliklendirip değerlendirmek, zorlukları ve sonraki adımları belirlemek için analizler, sunumlar ve haritalandırma çalışmaları yapılıyor.
İnovasyon, şirketlerin gelişim noktalarını belirlemesi, yaratıcılık ve inovasyonu tetikleyecek ilk adımları atmasını sağlamak üzere hazırlanmış; beyin fırtınasından, fikirlerin sunulup değerlendirilmesine ve sonraki adımların belirlenmesine kadar ayrıntılı bir workshop programı.
Temel pazarlama kavramlarına ve stratejik pazarlama planını oluşturan yapıtaşlarına odaklanan Stratejik Pazarlama ve Planlamanın Temelleri başlıklı eğitim programının hedefi ise, katılımcıların pazarlama kavramlarına hâkimiyetini artırmak ve uygulamalı grup çalışmaları ile stratejik pazarlama planı oluşturma sürecini anlamalarını sağlamak.
İnovasyon ve Yaratıcılık Eğitimi, birbirini tamamlayan ve güçlendiren bu iki kavramın kurumların ve çalışanların hayatlarına nasıl adapte edileceğini, şirketlerde inovasyon kültürü oluşturmayı, bireysel ve kurumsal yaratıcılığı geliştirmeyi hedefliyor. İnovasyon ve yaratıcılık kavramlarını inceleyerek başlayan program, fikir üretme sürecinden, inovasyonu destekleyen ekip kültürü oluşturmaya kadar adım adım ilerliyor.
Pazarlamanın hızla dijital mecralara kaydığı günümüzde dijital ve sosyal medya pazarlama stratejileri geliştirmeyen şirketlerin rekabet şansı giderek azalıyor. Dijital pazarlamanın temellerini ile etkin ve ölçülebilir dijital pazarlama stratejileri oluşturmanın yöntemlerini ele alan Dijital ve Sosyal Medya Pazarlama Stratejileri Eğitimi sonrası çalışanlarınız değişik dijital pazarlama yaklaşımlarını, araçlarını, kavramlarını ve dijital stratejinin yapı taşlarını derinlemesine anlayacak.
Kurumunuzun iş sonuçlarına önemli katkılarda bulunacak workshop ve eğitim programlarının detayları ve katılım için Speaker Agency ile bağlantıya geçebilirsiniz.
iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.
Gizlilik
İçeriği kişiselleştirme, reklamları özelleştirme ve ölçme, daha güvenli bir deneyim sunma amacıyla çerez ve benzeri teknolojiler kullanıyoruz. Tüm çerezleri kabul ediyorum üzerine tıklayarak veya Çerez Tercihleri seçeneğini etkinleştirerek Çerez Politikamızda özetlenen uygulamaları kabul etmiş olursunuz. Tercihlerinizi değiştirmek için lütfen Çerez Tercihleri seçimlerinizi güncelleyin.