Teknoloji İletişimcisi
Teknoloji iletişimi ve sürdürülebilirlik iletişimi üzerine çalışan öğretim görevlisi, konuşmacı ve yeni nesil yayıncıdır.
İstanbul Tıp Fakültesi mezunudur. 10 senelik ilaç sektörü deneyiminde; marka müdürü, kurumsal iletişim yöneticisi, pazarlama müdürü ve pazarlama satış direktörü pozisyonlarında bulunmuştur. Gelecek trendleri, yeni teknolojiler, inovasyon, sürdürülebilirlik, siber güvenlik, dijital dönüşüm uygulamaları, dijital pazarlama ve dijital sağlık konularında yazan, eğitim veren, yüzlerce etkinlikte konuşmalar yapmış olan Dr. Sertaç Doğanay, 2013-2018 yılları arasında Yeditepe Üniversitesi MBA öğretim görevlisi olarak dijital pazarlama iletişimi dersleri vermiştir. 2019 Bahar dönemi itibariyle Kadir Has Üniversitesi’nde “Teknoloji İletişimi” dersini vermektedir. Bir üniversitede bu isim ve içerikle açılan, hem Türkiye hem de dünyadaki ilk ders olma unvanına sahiptir. 2019 Bahar dönemi itibariyle mezun olduğu İstanbul Tıp Fakültesi’nde “Geleceğin Tıbbı ve Yeni Sağlık Teknolojileri” dersini vermektedir.
2018 yılı itibariyle Boğaziçi Üniversitesi Yönetim Bilişim Sistemleri - Siber Güvenlik Merkezi’nin teknoloji iletişimi alanında danışma kurulu üyesi olarak görev yapmaktadır.
2021 Yılı itibariyle Boğaziçi Üniversitesi Sosyal Medya Çalışmaları (Social Media Lab) Merkezi yönetim kurulu üyesi olarak görev yapmaktadır.
Yenibirlider Derneği profesyonel mentorudur.
REPMAN İtibar Araştırmaları Merkezi, Türkiye Kurumsal Sosyal Sorumluluk Derneği, Türkiye Eğitim ve Gelişim Platformu (TEGEP), Sustainable Brands Turkey ve Türkiye’nin ilk yeşil rehberi ve sürdürülebilir yaşam platformu olan Yeşilist’in danışma kurulu üyesidir.
Ekim 2021’de LinkedIn’de kurmuş olduğu Sürdürülebilir Bir Dünya platformu, birkaç ay içerisinde 20.000’e yakın kişi tarafından takip edilmeye başlanmıştır. Her ay sürdürülebilirlikle ilgili 1.000’e yakın içerik paylaşılan bu platformun LinkedIn’deki aylık erişimi 1,5 Milyon seviyesindedir.
2020 Mart Ayı itibariyle Yeni Nesil Yayıncılık kariyeri çerçevesinde yaptığı çok kanallı (LinkedIn, YouTube, Twitter, Instagram, Facebook) canlı yayınlarda ve radyo programlarında farklı sektörlerden yöneticileri, akademisyenleri, sporcuları ve sanatçıları konuk etmektedir.
Sosyal medya platformlarının en güçlüleri arasında yer alan YouTube; dijital dünyada en çok tercih edilen, en ses getiren ve hedef kitle etkileşimini güçlendirmeye yönelik iletişim çalışmalarının en sık yürütüldüğü platformlardan biri olarak varlığını sürdürmektedir.
Hayata geçirilecek YouTube projelerinde dijital mecralardaki etkileşimi güçlü olan konuşmacımız ile uzmanlık ve çalışma alanları çerçevesinde markanıza özel özgün içerikler oluşturabilir, YouTube’a özel içeriğe sahip video serileri kurgulayabilir ve uzman görüşünü hedef kitle ile paylaşmak için ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış ve teması önceden belirlenmiş video serileri yaratabilirsiniz.
Markanızın ve hedef kitlenizin ilgi duyduğu konularda herhangi bir ekrana bağlı kalmadan uzman görüşüne erişmesini, ilham almasını ve keyifli vakit geçirmesini sağlayan podcast serileri ile birbirinden farklı platformlarda sesli yayınlar oluşturabilirsiniz.
Çok sayıdaki dijital kullanıcının ilgisini çeken ve giderek daha da popülerleşen bu mecrada yer alarak, alanında uzman konuşmacımız ile iletişim stratejinizi en iyi şekilde eşleştirerek doğru hedef kitleye ulaşabilirsiniz.
Marka elçileri; marka ile hedef kitle arasındaki iletişimi canlı tutarak markanın referansı olma görevini üstlenir. Üstlenilen bu referansın odağında marka elçiliği; iletişim hedeflerine ulaşmak isteyen markalar için olmazsa olmaz bir pazarlama stratejisidir.
Markanızın imajını ve itibarını güçlendirecek, ürünlerinizi ve hizmetlerinizi tanıtıp tavsiye ederek marka ile hedef kitle arasında uzun süreli anlamlı bağlar yaratacak, bunu sağlarken de hedef kitlenin güvenle markayı tercih etmesini mümkün kılacak konuşmacımız marka elçisi olarak dijital projelerinizde konumlandırabilir ve uzun soluklu iletişim çalışmaları gerçekleştirebilirsiniz.
Kurum ya da markanızla ilgili konularda, yöneticilere, beyaz yaka çalışanlara ya da tüketici kitlenize (yetişkin/çocuk) yönelik yazılı içerikler (blog yazısı, makale, kitap vb.) oluşturmak için konuşmacımızın araştırmacı kişiliğinden, uzmanlığından, bilgisinden, özgün ve güçlü kaleminden yararlanabilirsiniz.
Konuşmacımız ile çok farklı ve özel içeriğe sahip kitap & makale projeleri oluşturabilir ve ihtiyaca uygun içerikle tasarlanmış, konusu ve teması önceden belirlenmiş özel kitap ve makaleleri hedef kitleniz ile paylaşabilirsiniz.
Dr. Sertaç Doğanay, uzmanlık alanlarından ve profesyonel deneyiminden hareketle online ve fiziksel olarak gerçekleşen tüm programlarda etkin bir moderasyon sağlamakta ve program süresi boyunca dinleyicilerin ilgisini canlı tutarak etkinliğe değer katacak bir akış sunumu gerçekleştirmektedir.
Dünya Ekonomik Forumu’nun (World Economic Forum) inisiyatifiyle 2011’den bu yana tartışılan, üzerine devlet yönetimi kademesinde konferanslar organize edilen, araştırmalar ve bütçelendirmeler yapılan Endüstri Devrimi 4.0, hem ekonomiyi hem de iş dünyasını kökünden değiştiriyor.
Ekonomi ve iş dünyasında önümüzdeki 10 senede yaşanacak önemli dönüm noktalarına baktığımızda, halen yapmakta olduğumuz işlerin gelecekte pek çoğunun yazılımlar ve bilgisayarlar aracılığı ile yapılacağını öngörebiliriz. Dijital dönüşümün kökten etkilemeyeceği tek bir iş alanı bile kalmayacak.
Yeni teknolojilerin etkili ve yaygın kullanımı ancak toplumun her kesiminden kişilerin teknolojiye adaptasyon gücünün yükseltilmesi ile mümkün. İster kurumsal bir şirkette üst düzey bir yönetici olun, ister işçi; ister bir devlet personeli… Teknoloji artık hepimizin yaptığı işin çok önemli bir parçası haline geldi. Fakat bu teknolojileri anlamak kolay değil. Yeni teknolojilerin, özellikle teknik terimlere hakim olmayan kişiler tarafından anlaşılır hale getirilebilmesi için teknoloji ve iletişim disiplinlerinin güçlerini birleştirmesi gerekiyor. “Teknoloji İletişimi” kavramının Türkiye’deki ilk ve tek temsilcisi olan Dr. Sertaç Doğanay, hazırladığı workshoplar ile teknoloji ve trendleri anlama, anlatma ve uygulama sanatının inceliklerini aktarıyor.
Konular:
Dijital Dönüşüm
Siber Güvenlik
Influencer
Influencer Pazarlama
Influencer Marketing
İnovasyon
İnovasyon Konuşmacıları
Motivasyon
Sürdürülebilirlik
Yeni Dünya
Yeni Dünya Düzeni
Dijital Pazarlama & Sosyal Medya