ALTUĞ YILMAZ

ALTUĞ YILMAZEğitimci, Akademisyen, Yazar, Oyunlaştırma Uzmanı

Keynote & Konuşma

  • Yeni Nesil İçin Geleceğin İş Modeli: Oyunlaştırma
  • İnsan Odaklı Deneyim Tasarımı: Hikayeleştirme ve Oyunlaştırma
  • Sawyer Efekt ile İşleri Eğlenerek Yapma Sanatı
  • Uzaktan Eğitimde Etkileşim ve Oyunlaştırma
  • İşini Oyuna, Oyunu İşe Çevirme Sanatı
  • Dijitalleşen Nesil için Dijital Liderlik
  • Eğitim ve Öğretimde Dijital Dönüşüm
  • Dijital Kanallarda Bağımlılık Yaratan Deneyim Tasarımları
  • Yeni Neslin Motivasyonu : Oyun ve Oyunlaştırma
  • Oyunun Yeni Nesil Hali: Espor, Gaming ve Gamification
  • Yeni Nesil Çalışan ve Müşteri Etkileşimi için Yenilikçi Yöntemler: Hikayeleştirme, Oyunlaştırma, Sanal ve Arttırılmış Gerçeklik
  • Bağımlılık Yapan Müşteri ve Çalışan Deneyimleri Tasarlamak
  • Şirket Olarak Takdir Kültürü ve Geribildirim ile Yeni Alışkanlık Kazanma
  • Bağımlılık Yaratan Deneyimler

Konuşmacı Profili

Ercan Altuğ Yılmaz, Yıldız Teknik Üniversitesi Matematik Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra Netron, Bilgeadam ve Turkcell Akademi'de 10 yılı aşkın süre dijital eğitim teknolojileri üzerine çalıştı. Bu süreçte oyun tabanlı ve oyunlaştırılmış bir çok ödüllü eğitim projesini hayata geçirdi.

Ercan Altuğ Yılmaz halen Bahçeşehir Üniversitesi, Yeditepe Üniversitesi, Beykoz Üniversitesi ve ITUSEM, BAUSEM gibi kurumlarda Oyun Tasarımı ve Oyunlaştırma dersleri vermekte. Gamification Meetup ve Gamification Hackathon adlarıyla oyunlaştırma adına bir çok etkinlik düzenlemektedir. Aktif olarak girişim merkezleri Startershub, Workinton, KWORKS, Impact Hub, İTÜ Magnet gibi kuluçka merkezlerinde mentorluk yapmaktadır. Şu anda dijitalleşme, dijital eğitim ve iletişim sistemleri, yeni nesil motivasyon, oyun tasarımı, oyunlaştırma, sanal gerçeklik ve artırılmış gerçeklik gibi konularda eğitim ve seminerler verip, kurumlara danışmanlık yapmaktadır. Herkes için Oyunlaştırma ve İş'te Oyunlaştırma adında iki adet kitabı bulunmaktadır.

Dünyadan seçkin oyun tasarımcısı ve oyunlaştırma uzmanlarının yer aldığı GamFed Uluslararası Oyunlaştırma Federasyonu'nun Türkiye temsilcisidir. GWC16 Gamification World Congress Madrid, Gamification Europe Brighton UK, Gamicon New Orleans USA, Gamilearn Barcelona gibi 10'dan fazla ülkede oyunlaştırma konferanslarından davet alarak sunum yapan ilk ve tek Türk’tür.

Kelime Bulutu

  • Eğitim

  • Geleceğin Meslekleri

  • Oyunlaştırma

  • Yeni Nesil Öğrenme

  • Müşteri Deneyimi

  • Çalışan Deneyimi