Fexperience, Kurucu ve Eğitmen
Serdar Keskin, Future Experience Studio kurucusudur. 2010 yılından itibaren Coca-Cola, Fenerbahçe Spor Kulübü, Turkcell, Denizbank, Puma, Anadolu Grubu, Pernod Ricard, FLO, DeFacto ve Kültür Turizm Bakanlığına ait 180 adet müzenin dijital alışveriş deneyimi gibi ulusal ve uluslararası birçok markaya ve projeye deneyim tasarımı konusunda hizmet vermektedir. Uzmanlık alanı olan ‘Deneyimsel Pazarlama’ konusunda da bugüne kadar bir çok makalesi BrandMap, Mediacat, Capital gibi sektörel yayınlarda yayınlanmıştır. 2015 yılında kurucu ortağı olduğu The Others – Marka Deneyim Ajansı ile de markalar için tasarladıkları deneyimlerle bir çok ödülün de sahibi oldular.
2016 yılında başladığı akademik kariyerinde Bahçeşehir Üniversitesi İletişim Fakültesinde Türkiye’nin ilk ‘Experiential Marketing’ dersini vermeye devam etmektedir. Aynı zamanda Boğaziçi Üniversitesi’nde ‘Social Media Lab’ danışma kurulunda yer almaktadır. Brand Week Istanbul ve Istanbul Marketing Summit gibi pazarlama sektörünün en prestijli konferanslarında konuşmacı olarak yer alırken Martech Awards, Felis ve Istanbul Marketing Summit ödül törenlerinde de jüri üyeliği yapmıştır.
Web 3.0 projelerinde mentor ve yatırımcı rolünde de aktif danışmanlıklarını sürdürmektedir. Mohikan - Fenerbahçe Token ve Akasya Token projelerinin danışma kurullarında yer alıp bu projelerin tüm iletişim ve deneyim yolculuklarını kurgulamaktadır.
2021 yılı itibariyle de Reklam Yaratıcıları Derneği Yönetim Kurulunda yer alarak yaratıcılığın ülkedeki gelişimine katkı sağlamaya devam etmektedir.
Yaratıcılık
Deneyimsel Pazarlama
Müşteri Deneyimi
Geleceğin Deneyimi
NFT Deneyimi
Marka Deneyimi
Ezberbozanlar
Non Fungible Token