INFLUENCER BLOG İLETİŞİM
Vizyon & Strateji Konuşmacıları

Vizyon & Strateji Konuşmacıları

Başarılı liderler bir vizyon yaratmakla kalmaz, çalışanların o vizyonu sahiplenmesini sağlar ve gerçekleşmesinin takipçisi olur. Bir vizyonu gerçekleştirmenin yolu stratejiden geçer.

ADAM CHEYER
ADAM CHEYER Teknoloji Trendleri ve Yapay Zeka Konuşmacısı, Siri and Viv Labs Kurucu Ortağı ve Mühendislikten Sorumlu Başkan Yardımcısı
  • Yapay Zekanın Geleceği ve İş Dünyasına Yansımaları
  • “Merhaba Siri”: Bir Kuruluş Hikayesi
  • Başarılı Bir Startup Nasıl Kurulur? Siri’nin Kurucusundan Dersler
Ahmet Orhon
Ahmet Orhon Girişimci, Strateji & Yönetim Danışmanı, Avane Kurucu ve CEO'su
  • Start Uplar, Start Up Yatırımları, Fonlar ve Fon Yapıları
  • Türkiye'de Girişimcilik Ekosistemi ve Girişimciliğin Geleceği
  • Türk İş Dünyasının Geleceği, Neler Mümkün?
AKIN ÖNGÖR
AKIN ÖNGÖR Selendi Şarapları Yönetim Kurulu Başkanı
  • Yönetim
  • Geleceğin Liderine Sürdürülebilir Başarının İpuçları
  • Çevre
Alan Moore
Alan Moore Yazar ve Konuşmacı, İş Modeli Zanaatkarı
  • Amaç Odaklı İş Tasarımı Nasıl Yapılır?
  • Şirketler ve Sektörlerin Geleceği
  • Amaç (Purpose) Odaklı Şirketler Neden Daha Başarılı Oluyor?
Aldo Kane
Aldo Kane Dünya Rekoru Sahibi Maceracı, Kaşif ve TV Sunucusu
  • Dayanıklılık ve Zihinsel Güç
  • Duygusal Zeka ve Karar Verme
  • Expedition - Macera Dolu Bir Yaşam
ALİ RIZA ERSOY
ALİ RIZA ERSOY ION Academy, Kurucu
  • Şirketlerin Dijital Dönüşümü: Endüstri 4.0
  • Tarımda Dijital Dönüşüm: PermAgro 4.0
  • Dönüşümde Yeni Adım: Metaverse
André Borschberg
André Borschberg Solar Impulse Pilotu, Kurucu Ortak ve CEO’su
  • İmkansızı Mümkün Kılmak
  • Kaşif Olmaktan Lider Olmaya Giden Yol
  • Bir Vizyonun Gerçeğe Dönüşmesi
ANDREW GRILL
ANDREW GRILL Fütürist, Konuşmacı, IBM Global Eski Yönetici Ortağı
  • Ya Ezber Boz Ya da Ezberin Bozulsun!
  • Sosyal Satış Etkisi
  • Dijitalde Başarısı Kanıtlanmış İş Kurabilmek
Anton Musgrave
Anton Musgrave Futurist ve İş Stratejisti
  • Gelecek, İnovasyon, Strateji ve Senaryo Planlaması
  • Kuantum İlişkileri
  • Radikal İnovasyonlardan 30 Yılın Tecrübesi Işığında Alınacak Dersler
Azeem Azhar
Azeem Azhar Girişimci, Yatırımcı ve ‘Exponential View’ E-Bülten Küratörü
  • Eksponensiyal Çağa Giriş
  • Eksponensiyal Teknolojiler
  • Yeni Teknolojinin Politik Düzlemi
AZRAN OSMAN RANI
AZRAN OSMAN RANI AirAsia CEO (2015), Naluri Kurucu ve CEO’su
  • Yıkıcı İnovasyon ve Statükoya Meydan Okumak
  • Yükselen Pazarlarda Marka Yaratmak
  • İnovatif Şirket Kültürü Yaratmak
BURHAN KARAÇAM
BURHAN KARAÇAM BK Partnership Yönetim Kurulu Başkanı
  • Teknoloji vs. İnsan
  • Kurum Kültürü
  • Açıklık, Katılım, Paylaşma
Cem Rodoslu
Cem Rodoslu Rodoslu Marketing Solutions, Kurucu
  • Karar: "Pazarlama Stratejilerinde Fark Yaratmak“
  • Satınalma Klişeleri
  • Enflasyonda Perakende Dinamikleri
Ceren Coşkun Sağlam
Ceren Coşkun Sağlam Stratejist, Marka Danışmanı, Amaç Bulucu
  • Nedeninizi Bulun: Kültürünüzle uyumlu, işinizi dönüştüren ve insanların hayatında anlamlı bir etki yaratan bir amaç nasıl tanımlanır?
  • Amaçtan Eyleme: Amacınızı somut sonuçlar ve pozitif değişime dönüştüren aksiyonlar nasıl oluşturulur?
  • Kurumsal İtibarı Yeniden Tanımlamak: Amacınızı değerlerinizle uyumlu hale getirmenin günümüzün güvensiz dünyasındaki olumlu etkisi.
CHUCK MARTIN
CHUCK MARTIN Yazar, Fütürist
  • Dijital Dönüşüm 3.0
  • Öngörülebilir, Uyumlanabilir ve Etkileşimli Uygulamalar
  • Nesnelerin İnterneti (IoT)
Dan Cobley
Dan Cobley Konuşmacı, Danışman, Girişimci
  • Dijitalleşme Zorunluluğu
  • Yenilmeyi Öğrenmek
  • Finans Hizmetlerinde Yıkıcı İnovasyon
Deborah Rosado Shaw
Deborah Rosado Shaw PepsiCo Satıştan Sorumlu Genel Müdür Yardımcısı & Küresel Çeşitlilik ve Kapsayıcılıktan Sorumlu Geçmiş Dönem Başkanı | Stratejist | Danışman | Ödüllü Girişimci
  • Farklılıklar Çağında Kazanmanın Sırrı: Kritik İş Hedeflerini Harekete Geçirmek için ‘An’ı Kullanmak
  • Performansı Artıran Bir İş Kültürü Yaratmak: Ekiplerinizi Aktifleştirin, Etkileşime Geçin ve Güçlendirin
  • Kadınlar İçin Başarı Stratejileri: Yüksek Performanslı, Etki Gücü Yüksek ve Doyumlu Bir Yaşam İnşaa Etmek
DR. BEHICE ECE ILHAN
DR. BEHICE ECE ILHAN Kültür Stratejisti & Dijital Dönüşüm Danışmanı, İnsan Odaklı Teknoloji Lideri, Akademisyen
  • Tüketim Kültürü ve Yeni Eğilimler
  • Yeni Gerçeklik Paradigması ve Yeni Sanal Ortamlarda Tüketici, Marka ve Medya Yönetimi
  • Kültürel Markalaşma Stratejileri
Dr. Ceyhun Emre Doğru
Dr. Ceyhun Emre Doğru Danışman, Akademisyen ve Yazar
  • Etkili Liderliğin Alametifarikası: Stratejik Düşünme ve Karar Verme
  • Şirketler için Politik, Ekonomik ve Toplumsal Etkileri Yönetme Rehberi
  • İş Dünyasından Güncel Örneklerle Strateji, Liderlik ve Karar Verme Dersleri
Dr. Christian Busch
Dr. Christian Busch ‘The Serendipity Mindset’ Kitabının Yazarı, New York University Küresel İlişkiler Merkezi Küresel Ekonomi Program Direktörü, LSE Ziyaretçi Öğretim Görevlisi
  • 21. Yüzyılda Sorumlu Liderlik: Şirket Amacı ve Kar Entegrasyonu
  • Kurumsal Yapılarda Hayatı Anlamlı Kılmak
  • Gelecek için İnovasyon: Şirketler Neden ve Nasıl Değişmek Zorunda?

Vizyon & Strateji Konuşmacıları ile Geleceği Şekillendirin

Başarılı liderler her ortamda vizyonları ve stratejileri ile dikkat çekerler. Liderler, vizyonları en baştan yaratmakla kalmaz aynı zamanda vizyona ulaşmanın stratejilerini de belirler. Aynı zamanda bu vizyonu ve stratejileri tüm ekibinin benimsemesini ve sahiplenmesini sağlarlar.

Bir ekibin lideri olan isimler sadece kendi ekiplerine değil konuşmacı olarak katıldığı etkinliklerde tüm katılımcılara da ilham verir. Vizyon konuşmacıları ilham vermenin yanı sıra tüm katılımcıların geleceğe daha sağlam adımlar atmasını sağlar. Vizyon ve vizyona ulaşmayı sağlayan stratejiler ile gelecek her zaman daha güvenli bir şekilde inşa edilir.

Alanında uzman vizyon konuşmacıları kurumlara özel düzenlenen etkinliklerde tüm çalışanları vizyoner düşünmeye teşvik eder. Aynı zamanda çalışanların liderlik becerilerini artırırken daha katılımcı ve cesur olmalarına yardımcı olur. Bu doğrultuda strateji konuşmacıları kurumların hedeflerini belirleyerek sürdürülebilir stratejiler geliştirilmesine yardımcı olur.

Peki Türkiye’nin önde gelen vizyon ve strateji konuşmacıları kimler? Bu isimlere güvenilir yoldan nasıl ulaşılabilir? Konuşmacılar etkinliklerde hangi gündem maddelerini ele alırlar? Tüm soruların yanıtlarını birlikte keşfedelim.

Vizyon & Strateji Konuşmacıları Kimlerdir ve Neden Dinlenmelidirler?

Vizyon ve strateji konuşmacıları geleceği öngörmede başarılı olan ve bu doğrultuda stratejiler belirleyen isimlerdir. Bu isimler aynı zamanda strateji koçluğu da yapmaktadır. Sahip oldukları vizyon ve deneyim ile hem bireylerin hem de kurumların gelecek trendleri takip ederek geleceğe uyum sağlama yeteneğini güçlendirir. 

Aynı zamanda vizyon konuşmacılarını dinlemek, liderlik becelerinin güçlenmesini sağlarken sürdürülebilir başarıya stratejik olarak ulaşılmasını destekler. Katılımcılar dinledikleri bilgiler ve edindikleri deneyim ile mevcut stratejilerini revize ederler ve sürdürülebilir başarıya ulaşmada önemli olan kriterleri stratejilerine dahil ederler.

Ebru Yonca Çapa, Zafer Parlar, Fazıl Oral, Serdar Turan Türkiye’nin önce gelen vizyon ve strateji konuşmacıları arasındadır. Speaker Agency portföyü değerli isimleri sizler için bir araya getirir. Speaker Agency, en güvenilir yoldan konuşmacılara ulaşmanızı sağlarken etkinliğiniz için en uyumlu ismi seçmenize yardımcı olur.

Gelecek Stratejileriyle Başarılı Kurumsal Vizyon ve Hedefler Belirleyin

Kurumsal bir başarıyı etkili bir vizyondan ve bu vizyona ulaşmayı sağlayacak olan stratejiden uzak düşünmek mümkün değildir. Geleceğin öngörülmesini ve doğru adımlar atılmasını sağlayan bir vizyon, kurumların en temel yapı taşıdır. Bu nedenle gelecek stratejiler, başarılı bir kurumsal vizyon tasarlanmasında önemli bir rol oynar.

Geleceği öngörmek, gelecek trendleri tahmin ederek pazarı anlamak ve rekabet avantajı sağlamak için stratejik bir bakış açısına ihtiyaç duyulur. Stratejik bakış açısıyla belirlenen kurumsal vizyon ise her döneme ve koşula uyum sağlamalıdır. Bu durum vizyonun daha kalıcı ve değişime ayak uydurabilir nitelikte olmasını da sağlar.

Geleceği tahmin etmek ve başarılı bir kurumsal vizyon oluşturmak için stratejik düşünme ve planlama kritik önem taşır. Organizasyonların rekabet avantajı elde etmeleri ve uzun vadeli başarılarını sürdürmeleri noktasında kurumsal strateji ve vizyonun etkisi büyüktür.

Gelecek stratejilerine yatırım yapmak, iş dünyasının değişen dinamiklerine daha iyi uyum sağlama ve büyüme fırsatlarını yakalama açısından vazgeçilmezdir.

Vizyon & Strateji Konuşmacısı Seçerken Nelere Dikkat Edilmeli?

Vizyon ve strateji konuşmacısı seçiminde doğru adımlar atmaya özen göstermek, hafızalara kazınan bir etkinlik düzenlemede kritik derecede önemlidir. Seçim aşamasında strateji danışmanları arasından isimleri değerlendirmek, birkaç isim belirledikten sonra belli kriterleri incelemek gerekmektedir.

Örneğin konuşmacıların uzmanlık alanları ilk kriterlerden birisidir. Katılımcıların beklentilerinin karşılanması açısından, uzmanlık alanı etkinlik teması ile uyuşan bir isim seçmelisiniz. Genel olarak tüm katılımcı kitlesine hitap eden bir konuşmacı seçmek istiyorsanız iş stratejileri, liderlik, inovasyon gibi konu başlıklarında uzman olan isimleri önceliklendirebilirsiniz.

Bir diğer yönden yenilikçi inovasyon konuşmacıları için de ayrı bir inceleme gerçekleştirmelisiniz. Seçeceğiniz konuşmacının inovatif düşünen, yenilikçi ve değişime adapte olan kişilerden olması önemlidir. Bu kriteri incelemek için bazı konuşmacıların geçmiş referanslarını inceleyebilirsiniz. Speaker Agency’nin zengin portföyü ile en doğru isme kolayca ulaşabilirsiniz.

Send Plane iletişime geçin
İletişime geçin
Formunuz başarıyla gönderilmiştir.

Filtrele

Konular