Bilgi, deneyim, uzmanlık ve kişisel duruşlarıyla sosyal medya kullanıcıları üzerinde güçlü bir etkiye sahip olan Influencerlar; hedef kitlenin satın alma kararlarında önemli bir rol oynar. Influencer ve hedef kitle arasında kurulan etkileşim markaya duyulan güveni artırır.
Speaker Agency olarak konuşmacılarımızı “Business Influencer” olarak adlandırıyoruz, çünkü influencer olarak adlandırdığımız konuşmacılarımız uzmanlık alanlarıyla ilgili ürettikleri zengin ve özgün içerikler ile yalnızca ürün ve hizmetlerin tanıtılmasına değil, iş sonuçlarına da katkı sağlar.
Bu katkıların yanı sıra, dijital medya platformlarının sunduğu istatistik, metrik ve şeffaf raporlama olanakları sayesinde, influencer konuşmacılarımızın ürettiği içeriklerin kimlere ulaştığı, ne tür geri dönüşler alındığı ve marka üzerinde nasıl bir etki yarattığı da kolayca ölçülebilir.
Bilgisine, deneyimine, öngörülerine, bakış açısına ve yaratıcılığına güvenilen; uzmanlık alanlarında idealist duruşlarıyla yeni yollar açan, yöntemler sunan ve kanaat önderi kabul edilen; Türkiye’nin en çok takip edilen konuşmacılarını Influencer Marketing projelerinizde “Business Influencer” olarak konumlandırmak için bizimle iletişime geçebilirsiniz.